Fast food yemeyi bıraktım, çok pahalı değil mi?

bi kfc menü alıyorum minimum 250 tl yutuyo yuh yani. haftada 3 kez yesem 750 tl. aylık 3 bin tl sadece kfcye gidiyo 😂😂 kahve falan içsem minimum 7 bin masrafım aburcuburda alsam kendime haftada 3-4 kez 10 bin gidiyo aylık masrafım😂😂

Fast food yemeyi bıraktım, çok pahalı değil mi?
Cevapla