Yeme & İçme Bir şeyler atıştırmak istediğinizde, ilk olarak elinizin gittiği atıştırmalık nedir? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 144 Yapay Zekaya Sor -Me: Cips olsa cipsss. 🥳Engiiin bana kara parasız cips reyonu allll 😂 Bir şeyler atıştırmak istediğinizde, ilk olarak elinizin gittiği atıştırmalık nedir? Cevapla Nedir Soruları Para Soruları Beğen Paylaş Takip Et 18 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 64,4b cevap paylaştı. Bitter çikolata ve kahve tabi ki de.. eğer bir şey yoksa da sigara tercih ederim 1 0 Yorumla
ChungCha Takip Et FenomenMaster Yaş: 26 +1 yıl Cips, kula, fişneli meyve suyu, gazoz, çükulata gibi şeyley oluyoy 2 0 Yorumla
Wineandorange Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Cips. Bak işte görün görün ikiz olmak böyle bisey 🥳 1 4 Yorumla Soran +1 yıl İşteeee😁 Wineandorange +1 yıl Elaleme ikizim var diye nispet yaparken benhttps://m.youtube.com/shorts/JZaCMvRbN4Q Soran +1 yıl Ya puahhahaha bu neeeeğ sjsjsjshsj Wineandorange +1 yıl 😂😂
Seinjerlin Takip Et Master Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl Kaju ve fındık. Dolabımda her zaman kaju vardır. Bayılırım 🫠 1 2 Yorumla Soran +1 yıl Ayyy ben de çok severimss 😍 Yorumla Seinjerlin +1 yıl En azından karışık kuruyemiş içinden ayıklama derdi de yok djjdkd Eline aldığın zaman ya kaju ya fındık geliyor mis gibi. Yorumla
Handsomehell01 Takip Et Master Yaş: 109 , eic 100% +1 yıl Çukulata çukulata çukulata çukulata sevgilim 😂 ilk okulda nonoş bir çocuk hep bu şarkıyı söylüyordu o aklıma geldi şimdi 😂 1 0 Yorumla
BiricikMinicik Takip Et Master Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Varsa cips. Yok ise kek. O da yok ise alternatif olarak ne varsa onu yerim. Aç olduğumda çok yemek seçmem, elime geçeni yerim. 1 0 Yorumla
FeshiMüna Takip Et Guru Yaş: 110 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1b cevap paylaştı. Kahve yani için cezerye lokum hurma felan olan bir kısım var mutfakta oraya gidiyor elime sonrası elime ne geçerse hxdhjd 1 0 Yorumla
ouzinyo Takip Et Master Yaş: 30 , eic 35% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,5b cevap paylaştı. çikolata alıyorum hafif ihtiyacım varsa albeni standartsa lavina filan ağırsa karam 1 0 Yorumla
u Hayatİstanbul77 Takip Et FenomenMaster Yaş: 49 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,8b cevap paylaştı. Kuruyemiş ve redbull 1 0 Yorumla
ǝןǝqǝpʞɔᴉuɯᴉuǝq Takip Et Master Yaş: 28 , eic 95% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 664 cevap paylaştı. Çikolata veya kuru üzüm 1 0 Yorumla
Alo112 Takip Et Xper 5 Yaş: 28 , eic 33% +1 yıl İstemsiz bir şekilde elim canga ya gidiyor 1 0 Yorumla
Suvenir Takip Et FenomenMaster Yaş: 23 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 4,7b cevap paylaştı. Cips maalesef. 1 0 Yorumla
Kalemsorarkagıtsusar Takip Et Xper 5 Yaş: 51 , eic 100% +1 yıl Karışık kuruyemiş ve kola. 1 0 Yorumla
ángelsinalasyocéano Takip Et Master Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı. Yulaflı krakerler 😊 1 0 Yorumla
birilkbaharmeselesi Takip Et Xper 7 Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Direkt çikolataya gidiyor ya. :) 1 0 Yorumla
Oropaa Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 342 cevap paylaştı. Cips , gofret var bir tane de 1 0 Yorumla
AliceMixfield Takip Et FenomenMaster Yaş: 26 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 10,8b cevap paylaştı. Cips ve çikulataa 1 0 Yorumla
tuba-sueda Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,8b cevap paylaştı. Kahve, yerfıstığı ezmeli eti burçak kurabiye🍀 1 0 Yorumla
Jurjum Takip Et Master Yaş: 39 , eic 44% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 455 cevap paylaştı. Kuru meyveler badem kefir 1 0 Yorumla
_Petunya_ Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Cipss 😻 1 2 Yorumla Soran +1 yıl Nefistoo😂😂 Yorumla _Petunya_ +1 yıl Veee erikooo ekşi ekşikooo🤤 Yorumla
yolcununbiri Takip Et Guru Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl Çiğ köftee 🥹 1 10 Yorumla Soran +1 yıl Hâla mi komagene😂 Yorumla yolcununbiri +1 yıl Yok yok ondan baya soğudum arsemia favorim artıık 🤌 Yorumla Soran +1 yıl Arsemia mı o da neduuu Yorumla yolcununbiri +1 yıl başka bi çiğ köfte markası ama dündarlı bey de efsanee Yorumla Soran +1 yıl İlk kez duyuyorum 😂😂 Yorumla yolcununbiri +1 yıl hangisinii vgjbhgv Yorumla Soran +1 yıl İkisini dee ajshshs Yorumla yolcununbiri +1 yıl bjhvjb ayy kız bi gün beraber çiğ köfte gömmemiz yok muu 🥹 Yorumla Soran +1 yıl Üfff ne güzel olurdu ben hâla Adıyaman kulvarindayim çiğ köfte olarak 😂 Yorumla yolcununbiri +1 yıl inanır mısın halen deneyemediim ama urfa çiğ köfte olabilemeez isottan ağzım yandii gvjbhvg Yorumla
MuhteşemGüneş Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 99% +1 yıl Helva yiyorum ben şekerim düşmüş oluyor çünkü. 0 0 Yorumla
tortitotilla Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,6b cevap paylaştı. Çikolata 1 0 Yorumla
VişneliBrowni_ Takip Et Master Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,2b cevap paylaştı. Çiğ badem. 1 0 Yorumla
Lemean Takip Et Guru Yaş: 43 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 648 cevap paylaştı. Çikolata… 1 0 Yorumla
Coffein Takip Et Master Yaş: 41 , eic 33% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,7b cevap paylaştı. Cips severim 1 0 Yorumla
Nitro42 Takip Et Guru Yaş: 50 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 753 cevap paylaştı. Kuru meyve 1 0 Yorumla
sedomania2 Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,8b cevap paylaştı. evde ne varsa o :) 1 0 Yorumla
ayşe_28 Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı. Cikolata 1 0 Yorumla
Wosty Takip Et Guru Yaş: 102 , eic 88% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 479 cevap paylaştı. Cipis.. 0 0 Yorumla
u inciitanesiii Takip Et Master Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 4,8b cevap paylaştı. Cips 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
Bitter çikolata ve kahve tabi ki de.. eğer bir şey yoksa da sigara tercih ederim
Cips, kula, fişneli meyve suyu, gazoz, çükulata gibi şeyley oluyoy
Cips. Bak işte görün görün ikiz olmak böyle bisey 🥳
İşteeee😁
Elaleme ikizim var diye nispet yaparken ben
https://m.youtube.com/shorts/JZaCMvRbN4Q
Ya puahhahaha bu neeeeğ sjsjsjshsj
😂😂
Kaju ve fındık.
Dolabımda her zaman kaju vardır. Bayılırım 🫠
Ayyy ben de çok severimss 😍
En azından karışık kuruyemiş içinden ayıklama derdi de yok djjdkd Eline aldığın zaman ya kaju ya fındık geliyor mis gibi.
Çukulata çukulata çukulata çukulata sevgilim 😂 ilk okulda nonoş bir çocuk hep bu şarkıyı söylüyordu o aklıma geldi şimdi 😂
Varsa cips. Yok ise kek. O da yok ise alternatif olarak ne varsa onu yerim. Aç olduğumda çok yemek seçmem, elime geçeni yerim.
Bayılırım 😍
Kahve yani için cezerye lokum hurma felan olan bir kısım var mutfakta oraya gidiyor elime sonrası elime ne geçerse hxdhjd
çikolata alıyorum hafif ihtiyacım varsa albeni standartsa lavina filan ağırsa karam
Kuruyemiş ve redbull
Çikolata veya kuru üzüm
İstemsiz bir şekilde elim canga ya gidiyor
Kek süt (A101-milkten)
Ülker çikolatalı gofret
Cips maalesef.
Karışık kuruyemiş ve kola.
Misir biskűvi cips meyve suyu
Fındık, Badem 😅
Yulaflı krakerler 😊
Direkt çikolataya gidiyor ya. :)
Cips , gofret var bir tane de
Cips ve çikulataa
Yer fıstığı ve patlamış mısır
Çikolata
Kahve, yerfıstığı ezmeli eti burçak kurabiye🍀
Muzlu kek
Çikolata
Kuru meyveler badem kefir
Badem fındık kaju veya Antep fıstığı (('
Cipss 😻
Nefistoo😂😂
Veee erikooo ekşi ekşikooo🤤
Çiğ köftee 🥹
Hâla mi komagene😂
Yok yok ondan baya soğudum arsemia favorim artıık 🤌
Arsemia mı o da neduuu
başka bi çiğ köfte markası ama dündarlı bey de efsanee
İlk kez duyuyorum 😂😂
hangisinii vgjbhgv
İkisini dee ajshshs
bjhvjb ayy kız bi gün beraber çiğ köfte gömmemiz yok muu 🥹
Üfff ne güzel olurdu ben hâla Adıyaman kulvarindayim çiğ köfte olarak 😂
inanır mısın halen deneyemediim ama urfa çiğ köfte olabilemeez isottan ağzım yandii gvjbhvg
Çiko çiko cidden yaaaa
Helva yiyorum ben şekerim düşmüş oluyor çünkü.
Çikolata dışında her şey
Tüm atıştırmalıklar jdjdj
Cips çikolata kahve
Çikolata
canga
Meyve
Çıkolata (sütlü)
Cips ya da kuruyemiş 🙂
Çikolata
brownie
Çiğ badem.
Abur cubur
Cipss 😂
Cipsss
Çikolata…
Bislüvi gongon
Cips severim
Kuru meyve
Cips 😶
evde ne varsa o :)
Fıstık ezmesi oluyor
Cips güzel olur tabi
Çips ve tatlı
Cikolata
cipss 🥳
Çikolata
Cipis..
Cips