Bugün Erzurum yöresine ait cağ kebabı yedim. Yok böyle bir lezzet😋😋😋
Hangi yörenin/hangi kebabını çok seviyorsunuz?

#gadasından sevgilerle 🙃
Bugün Erzurum yöresine ait cağ kebabı yedim. Yok böyle bir lezzet😋😋😋
Hangi yörenin/hangi kebabını çok seviyorsunuz?

#gadasından sevgilerle 🙃
Afiyet bal şeker olsun. Hiç yemedim cağ kebabini, ama ben adanayi çok severim.
Yersin yeriz birgün
Sorun yok ye yiyebildiğin kadar
İstediğin kadar ye ben yemek yiyen insanı severim
Sen gel masayı donatmak kolay
🙃
Cağ kebabı hiç yemedim ama adana kebabı çok severim
Adana da güzel oluyor
Cevap
8Cevap
Adana olabilir Afiyet olsun
Sağolasın
O bizim yörenin gadasi ben de severim 😅 canım çekti yav bana cağ kebabı ismarlayan erkekle olur 😛👌
Hahha çık gel yiyelim
Antakya yöresi ve Adana yöresi güzel diyebilirim ama çağ kebabı güzel ayrı tadı var
Evet çok hoş
Katılıyorum
Ben cağ kebabı çok sevmedim. İskenderi tercih ederim.
İskender de güzel
Afiyet bal şeker olsun abi 😊 Memleketimiz sayılır, hemen yanımız 😅
Aynen güzel
Afiyet olsun bende merak ediyorum bunu yemedim hiç galiba
Tadı harika yersin inşallah
Çok güzel
yemek nasip olur umarım
Olur Allah'ın izniyle
Urfa'nın daha çok severim yengem de Urfalı
Güzel
Urfa kebabı candır 😋
Urfa'da güzeldir
Çağ şişi nekadar olmuş
65 lira olmuş
Vay be
Adana
Oda güzel olur
erzurumda yediysen iyidir
Yok Ankara 'da yedim
Hele dadaş hoşmuşaan
Sen yedin mi daha evvel
Ben dadaş
Sen çokça yersin oh ne güzel
Yani biz sürekli yiyioruz
Yolum o tarafa düşerse bolca bende yerim
Tabii ki adana..
Afiyet olsun
Teşekkür ederim..
Karadeniz
Oranın lezzetleri harika
Görürsün inşallah
adana olabilir
Güzel
abow
Güzel mi
Adana.
Güzel seçim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar