İzmirliler beyin yiyormuş. Ne kadar fakirce değil mi?

Fakirlikten et yerine bunlar beyin yiyormuş ekmek arası. Bi de adına söğüş diyorlarmış ahahahhahaha
İzmirliler beyin yiyormuş. Ne kadar fakirce değil mi?
Cevapla