D vitamini ve b12 yönünden zengin olup kolesterol ve yağ oranından düşük olan bir balık çeşidi var mı? Kalorisi önemli değil. Sağlıklı olması önemli. O tür bi balık bulmam gerekiyor. Ton balığı bu kalıba uyuyordu ama onun için de fivs metalini fazla içerdiği için zararlı diyenler var. :(
Güncellemeler
+1 yıl
Ton balığı yani orkinos bu kalıba uyuyor ama onun için de civa oranı fazla olduğu için zararlı diyorlar
D vitamini ve b12 yönünden zengin olup, kolesterol ve yağ oranı düşük olan hangi balık var?
Bnde önceden araştırmıyordum çünkü kan testimde her şey normal çıkıyordu. Birkaç yıldır devam eden depresyon ve anksiyeteden dolayı vücudum eror veriyor. Mecbur araştırmam gerekiyor maalesef
Evet d vitaminim ve b12im düşük çıktı. Bunları yükseltmem gerekiyor. Eskisi gibi enerjik ve dinç değilim. Sebebi bunların düşük olması. Önceden düşük çıkmıyordu
Doktor her gün için verdi ama ben 2 3 günde 1 kere kullanıyorum. Doğal yoldan almayı deniyorum aslında alıyorum ama vücudum yeterince emilim sağlamadığı için düşük çıkıyor. Eskiden olmazdı. Depresyon ve anksiyete her şeyimi bozdu
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Çinekoppp ve somon b12 yüksek
Somonda d vitamini yok gösteriyor. Benim için çok önemli d vitamini. Düşük çıkıyor çünkü bnde
Olur mu yanlış bakmışsın d vitamini somonda var sardalyada da var
Yok gösterdi benim baktığım yer
Yanlış o güneşte dur bol bol
Pekmezde de cok d vitamini
Duruyorum ama yinede üretmiyor vücudum şu an
Belkide kaçak vardır
Ne kaçağı
Vitamin kaçağı
Yok anksiyete ve depresyondan dolayı oluyor hepsi
Pekmezi tüket her gün aksatma
Namaz kıl dua et rabbim şifa versin umarım atlatırsın
Dini inancım yok. Pekmezi süt ile içiyorum bazen. Teşekkürler
Senin neden dini inancın yok bişey mi soğuttu seni
Mantıklı ve inandırıcı gelmiyor. O yüzden inanmak istesem dahi inanamıyorum
Vitaminlerin neden eksik peki buna nası inanıyorsun
Ben sadece bilime inanırım
Afferim devam et öyle 😀
Hamsi hersey var onda
Kolesterolü yüksek
Hicte bikere en iyi balik o
Ya yüksek kolesterolü ve yağı işte. Orkinosun yağı ve kolesterolü hamsi den çok daha düşük
Neden peki bukadar onemliki
Kolesterolüme dikkat etmezsem yüksek çıkıyor o yüzden. Anksiyetemden dolayı vücudum fazla kolesterol üretiyor. Yağı ise sevmiyorum. Zararlı.
Hic bir zaman senin gibi arastirarak yemek yemicem herhalde
Bnde önceden araştırmıyordum çünkü kan testimde her şey normal çıkıyordu. Birkaç yıldır devam eden depresyon ve anksiyeteden dolayı vücudum eror veriyor. Mecbur araştırmam gerekiyor maalesef
Çok gecmis olsun
Teşekkürler
Balıkta aradığın her şey spermde fazlasıyla var
D vitamini ve b12 sorunumu çözüp beni haplardan kurtaracak olsa yerdim asdfhjds
Vücut içerisinde oluşan vitaminlerle bunları oluşturuyor biliyorsun degilmi
Yani anlayacağın var bunlar
Varsa var düşük miktardır. Et balık sütten fazla vermiyor. Bir çare değil yani
Öyle ama var aşırı mi kaybin varki
Evet d vitaminim ve b12im düşük çıktı. Bunları yükseltmem gerekiyor. Eskisi gibi enerjik ve dinç değilim. Sebebi bunların düşük olması. Önceden düşük çıkmıyordu
Anladım çok fazla tablet kullanma sonu hüsran olur
Doktor her gün için verdi ama ben 2 3 günde 1 kere kullanıyorum. Doğal yoldan almayı deniyorum aslında alıyorum ama vücudum yeterince emilim sağlamadığı için düşük çıkıyor. Eskiden olmazdı. Depresyon ve anksiyete her şeyimi bozdu
Hmm geçmiş olsun çokta takma yavaş al
Hiç anlamam ya
Ahtapot ye
Kolesterolü yüksek.
Evet
Anlamam