Merhaba…
Kırmızı eti mi daha çok seviyorsun beyaz eti mi?
Kırmızı eti mi daha çok seviyorsun beyaz eti mi?
Kırmızı et
Beyaz et
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Genelde beyaz gibiyim bide kirmizin neresi ve nasil olduguna bagli. Oyle yagli sevmiyom, agzima löp löp yag gelircesine olunca hosuma gitmiyor bide bazen sertte olabiliyor et falan o yuzden onu da her seferinde ayarlayamiyon, beyaz iyidir yagsiz falan..
Cevap
16Cevap
Daha çok kırmızı et seviyorum ❤️
Beyaz te tercih ederim.. tavuk balık gibi
Beyaz eti daha çok lezzetli buluyoyum ve daha çok seviyoyum
Pirzola tek geçerim ekplilerin en sevmediği yemek alamiyolar ya oy veriyorlar paso. d
Kırmızı eti daha çok seviyorum ama en çok beyaz yiyorum
Ille de roman (et) olsun ister çamurdan olsun
Kuzu pirzola mangalda güzel oluyor, tavuk kanatta güzel 🤩🤩
Beyaz eti daha çok beğeniyorum ama kırmızı ette güzel.
Tavukçuyum ben ama önüme konulan kırmızı ete de hayır demem
beyaz et burnuma cok kotu kokuyor ya sadece soslu yiyebiliyorum
kırmızı et derim
açık ara kırmızı et
İkisinide çok severim
Ben kırmızı ete bayılırım
Beyaz eti daha çok seviyorum.
Et olsun yeterli
Beyaz et
Beyaz
Beyaz piliç severim😋
Kırmızı etçiyim.
Kırmızı eti..
Kırmızı et
Kırmızı et severim
Kırmızı
Beyaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?