Yeme & İçme Size mandalina ve portakal uzatsam, hangisini alırdınız? ikizterazi Takip Et Master Yaş: 25 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 84 Yapay Zekaya Sor Kış aylarının vazgeçilmez sorusu😁🍊🍊🍊 Mandolinaaaa Portukollll Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Size mandalina ve portakal uzatsam, hangisini alırdınız? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 12 kişi beğendi
ChungCha Takip Et FenomenMaster Yaş: 26 +1 yıl Mandalina ve portakal meyvelerini çok seveyim Ben mandalina diyoyum çünki çok pratik bir meyve 0 0 Yorumla
r_engarenkyollar Takip Et Master Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 4,2b cevap paylaştı. Kesinlikle mandalina alırdım çünkü soyması kolay yemesi kolay bıçak vss istemiyor bakın burası çok önemli suyu vss akmıyor elllerimiz yapış yapış olmuyor 😂 1 0 Yorumla
mosso0 Takip Et Xper 5 Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Kesinlikle portakal! Tabi lezzetli, tadı yerinde bir portakalın yerini hiçbir şey tutamaz herhalde. 1 0 Yorumla
kleopatra17 Takip Et Master Yaş: 36 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 807 cevap paylaştı. Portakalı yemek zordur bıçak gerekiyor, ama mandalina kolay o yüzden mandalina'yı tercih ederim yemesi kolay... 0 0 Yorumla
AgresifKızıl Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 98% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 711 cevap paylaştı. İkisinideee seviyorum ama şu an soruyu görünce canım portakal istedi 🤦♀️😀 1 0 Yorumla
Flavendirel Takip Et Master Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 614 cevap paylaştı. Portakal severim normalde ama soymaya üşendiğim için yemem, soyup vereceksen portakal alırım dhjd 1 0 Yorumla
Çilek_22 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 78% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı. Portakal suyu, sevdiğim bir içecek olduğu için.Portakal meyvesini tercih ederdim. 0 0 Yorumla
raif1923 Takip Et Master Yaş: 50 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 996 cevap paylaştı. bodrumdayım ve burada ikisinde yetişiyor hatta muz ve kivide var 0 0 Yorumla
1İnciTanesi Takip Et Master Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2b cevap paylaştı. Her zaman mandalinayı seçmişimdir, çünkü kolay soyuluyor ve daha leziz 0 0 Yorumla
emright Takip Et Guru Yaş: 39 , eic 49% +1 yıl Portakalın gazlı içeceği bile daha güzel bence. :-) 0 0 Yorumla
gumuskasik Takip Et Guru Yaş: 40 , eic 98% +1 yıl İkisini de alırım. Hatırlarının kalmasına gönlüm elvermez. 😉 0 0 Yorumla
Gizli Üye (45 üstü) +1 yıl mandalinooo, pratik, soy soy ye, metroda, otobüste😀 0 1 Yorumla ikizterazi +1 yıl 😃😃😃 Yorumla
xxgrzm Takip Et Xper 5 Yaş: 23 +1 yıl mandalina gibisi var mı ya bi de ekşi olacak 🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻 1 0 Yorumla
dodoshere Takip Et Xper 1 Yaş: 25 +1 yıl portakal cok sulu yerken elim batiyor mandalina oyle mi misss soy soy ye 0 0 Yorumla
sedaalmaz1 Takip Et Xper 2 Yaş: 24 +1 yıl Mandalina ama çekirdekliler piyasaya çıkınca bırakırım 0 0 Yorumla
citcatcot Takip Et Yoda Yaş: 39 , eic 97% +1 yıl Mandalinalar portakalların çocuğudur. :D :D 0 3 Yorumla ikizterazi +1 yıl 😭😭 Yorumla citcatcot +1 yıl Değil mi? :D Yorumla ikizterazi +1 yıl İvettt Yorumla
isabella181919 Takip Et Master Yaş: 27 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,8b cevap paylaştı. Ikisinide severim ama portakal 1 0 Yorumla
barbar8888888888 Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 91% +1 yıl Bir karadenizli olarak mandalina severim 1 0 Yorumla
MrKuzey Takip Et Master Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl İkisini de çok seviyorum ama portakal olurdu. 0 0 Yorumla
Degisik_-_ Takip Et FenomenMaster Yaş: 32 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,4b cevap paylaştı. Mandali 😍 0 0 Yorumla
Doludoludolu Takip Et Master Yaş: 31 , eic 98% +1 yıl Tatlı bir mandalina olsun ekşi istemem :D 0 0 Yorumla
IvarTheBoneless7 Takip Et Yoda Yaş: 34 , eic 98% +1 yıl Portakalı soymuşsun portakal alırım 0 0 Yorumla
Adsızyorumcu Takip Et Xper 7 Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Mandalina soymasi daha kolay olduğu için. 0 0 Yorumla
kırmızı_mercan Takip Et Yoda Yaş: 35 , eic 37% +1 yıl Soymasi kolay olduğu için mandalina. 0 0 Yorumla
Sakaryalim Takip Et Master Yaş: 37 , eic 38% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,2b cevap paylaştı. Mandalina daha sevimli.. :) 0 0 Yorumla
perlamare Takip Et Master Yaş: 47 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 392 cevap paylaştı. Tabii ki Mandalina. 0 0 Yorumla
Salihydnxyz Takip Et Master Yaş: 24 , eic 83% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 860 cevap paylaştı. Portakal çok güzel ya sulu sulu üfff 0 0 Yorumla
HayatınKahpeliği Takip Et Guru Yaş: 21 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 306 cevap paylaştı. Mandilinayı daha çok severim..😄 0 0 Yorumla
ouzinyo Takip Et Master Yaş: 30 , eic 35% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,5b cevap paylaştı. Mandalina alırdım küçük narin tatlı fjdjdj 0 0 Yorumla
Fairyliquid Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 74% +1 yıl Ikisini de yerim ya ver hepsini jfjfnf 0 0 Yorumla
Çatapatagelbro Takip Et Guru Yaş: 109 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 555 cevap paylaştı. Portakallı alırdim ama soyulmuş 0 0 Yorumla
Yapbirkahveiçelim Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,1b cevap paylaştı. Mandalina 0 0 Yorumla
Lordseyfo Takip Et Master Yaş: 29 , eic 91% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2b cevap paylaştı. Mandalina 0 0 Yorumla
gldnz_kkn Takip Et Xper 2 Yaş: 21 +1 yıl Portakal benim için her şey portakal alırdım kesin 0 0 Yorumla
Şokagirenbimkasiyeri Takip Et Master Yaş: 30 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 590 cevap paylaştı. portakal 0 0 Yorumla
uyuyangüzel_00 Takip Et Master Yaş: 28 , eic 92% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,9b cevap paylaştı. Portakal 0 0 Yorumla
Cod2009 Takip Et Master Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,5b cevap paylaştı. Mandalina tercihim 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
44Cevap
Mandalina ve portakal meyvelerini çok seveyim Ben mandalina diyoyum çünki çok pratik bir meyve
Kesinlikle mandalina alırdım çünkü soyması kolay yemesi kolay bıçak vss istemiyor bakın burası çok önemli suyu vss akmıyor elllerimiz yapış yapış olmuyor 😂
Kesinlikle portakal! Tabi lezzetli, tadı yerinde bir portakalın yerini hiçbir şey tutamaz herhalde.
Portakalı yemek zordur bıçak gerekiyor, ama mandalina kolay o yüzden mandalina'yı tercih ederim yemesi kolay...
İkisinideee seviyorum ama şu an soruyu görünce canım portakal istedi 🤦♀️😀
Portakal severim normalde ama soymaya üşendiğim için yemem, soyup vereceksen portakal alırım dhjd
Portakal seviyorum.
Portakal suyu, sevdiğim bir içecek olduğu için.
Portakal meyvesini tercih ederdim.
bodrumdayım ve burada ikisinde yetişiyor hatta muz ve kivide var
Her zaman mandalinayı seçmişimdir, çünkü kolay soyuluyor ve daha leziz
Portakalın gazlı içeceği bile daha güzel bence. :-)
İkisini de alırım. Hatırlarının kalmasına gönlüm elvermez. 😉
mandalinooo, pratik, soy soy ye, metroda, otobüste😀
😃😃😃
mandalina gibisi var mı ya bi de ekşi olacak 🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻
Alamam çünkü alerji var
portakal cok sulu yerken elim batiyor mandalina oyle mi misss soy soy ye
Mandalina ama çekirdekliler piyasaya çıkınca bırakırım
Mandalinalar portakalların çocuğudur. :D :D
😭😭
Değil mi? :D
İvettt
Ikisinide severim ama portakal
Bir karadenizli olarak mandalina severim
Limon 🍋 gibi olmayanını
Mandalina.
İkisini de çok seviyorum ama portakal olurdu.
Mandali 😍
Tatlı bir mandalina olsun ekşi istemem :D
Mandalina mükemmeldir ya mandalina
Portakalı soymuşsun portakal alırım
Mandalina soymasi daha kolay olduğu için.
Mandalina 🍊 <3
Soymasi kolay olduğu için mandalina.
Mandalina candırrr
Mandalina daha sevimli.. :)
mandalinayı alırım 😀
Tabii ki Mandalina.
Portakal çok güzel ya sulu sulu üfff
Mandilinayı daha çok severim..😄
ikisinden de bir adet alirdim
Portukolll alırım.
Mandalina alırdım küçük narin tatlı fjdjdj
Portakal olsun
portakal tercih ederim
Ikisini de yerim ya ver hepsini jfjfnf
Ikisini de sevmiyorum
greyfurtu beklicem ben
Portakallı alırdim ama soyulmuş
Mandalina tabikide : )
Hiçbiri
Nar severim
Mandalina
#Hükümdar
Mandalinaaa😍
Portakal 🍊
Mandalin
Mandalina
Soymasi daha rahat
Mandalina
Portakal benim için her şey portakal alırdım kesin
Mandalina alayım 😃
portakal
Mandalina
Portakal
Mandalina tercihim