Bu sene sahlebi elimden düşürmek istemiyorum.
Soğuk kış günlerinde elinizden düşmeyen içecek nedir?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Bu sene sahlebi elimden düşürmek istemiyorum.
Soğuk kış günlerinde elinizden düşmeyen içecek nedir?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Soğuk kış günlerinde en güzel içecek kişinin zevkine bağlıdır. Ancak, genellikle sıcak içecekler tercih edilir. İşte bazı popüler seçenekler:
1. **Sıcak Çikolata**: Kremalı ve tatlı bir seçenek olan sıcak çikolata, özellikle çocuklar arasında popülerdir.
2. **Çay**: Türkiye'de çay, her mevsimde en çok tüketilen içeceklerden biridir. Kış aylarında bir fincan sıcak çay, hem ısıtır hem de rahatlatır.
3. **Salep**: Salep, özellikle kış aylarında tüketilen geleneksel bir Türk içeceğidir. Sıcak süt, salep tozu ve tarçın ile hazırlanır.
4. **Kahve**: Bir fincan sıcak kahve, soğuk bir kış gününde canlandırıcı olabilir. Türk kahvesi, latte, cappuccino veya sıcak çikolatalı mocha gibi çeşitli türleri vardır.
Ben genelde çay ve kahve seviyorum ancak en güzel içecek kişinin damak zevkine ve tercihlerine bağlıdır.
Maşallah
🙂🙂
bu günlerde ekşili nane limon içmek istemıyorum , çaya devam
Afiyet olsun
Çayı seviyorum arada bir kahve..
Güzel
Rica ederim
Cevap
10Cevap
Enerji içeceği ve kahve tabi ki de bir de kola var
Afiyet olsun
Kahve severim aslında salep severim ama çok kaynar oluyor dün içtim dışarda damağım yandı
Valla Kayseri'de güzel yapan yer bulayım bu sene gidip gidip içeceğim
Bende geldiğimde içerim Kayseri'de
Yaa ne güzel
😊😊
Bira
Ne güzel
Ah içimi ustayım biraz. Sıcak çikolata, kahve, çay dediğin tabiki sahhlleeeppppp😋
Süper
Yaz kış çaysız geçmez de kışın salebin yeri de başka..
Salebi bu sene denemek istiyorum bakalım sevebilecek miyim
Hmm anladım
Yeşil çay, Kore çayı ve şüt
Afiyet olsun
Yaz kış kahve içiyorum ben
Şifa olsun
Teşekkür ederim
Rica ederim
Çay.
Ne güzel.
Yaz kış sadece kahve içerim ben.
Şifa olsun
Salep, kahve , oralet
Afiyet olsun
Çay ve ya şekerli kahve.
Çayı da mı şekerli içersin
Garip kötü bir karışımım var onu çok içerim
İyiymiş
Sıcak çikolata, toffee nut latte 😍🫶🏻
Ağzının tadını bilirsin sen
nescafe severim
Afiyet olsun
Ihlamur
Sağlık deposu
Evet, efsane bir şey.
Çay...
Ne güzel
Kış çayı ve kahve
En güzeli
Kahve ve salep yazın içemiyorum insan özlüyor
Aynen
Su içerim.
Afiyet olsun
Teşekkür ederim.
Çay genelde su bazen
En güzel içecekler
Zencefil çayı.
Ooo dikkatliyiz
Kahve
Ne güzel
Limonlu çay.
Afiyet olsun
Kahve güzel
Bende severim
Kahve
Güzelmiş
sıcak çikolataaa
Onu seviyorumda dibinde çikolata kalıyor hep 😅
Çay benim
Afiyet olsun
Teşekkür ederim
Kahve olurdu..
Afiyet olsun
nescafe içerim
Çaydır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?