Bir dönem Sarıyer de kaldım Sarıyer börekleriyle ünlüdür akşam bile insanlar aileleriyle börek yemeye gelirler. Ama kürt böregine hiçbir zaman yetişemedim çok erken saatlerde bitiyordu. Ilk duyduğumda bende bir anlam vermedim kürt mü küt mü ben mi yanlış anladım bilemedim böreğin tadına varamadan Sarıyer den ayrıldım. Hala daha bilmiyorum gerçek ismini hep kürt böreği diye duydum.🙂
Ülkemizdeki kürtlerin Bağımsızlık kazanıp bayrakları mi olmasını istiyordun ya da bir bölge de özerklik. Eleştirdiginiz toplumdan daha fazla zararsınız bu ülkeye he şunu da söyleyeyim alındın mı kesin kürtsündür diyeceksin senaryo hiçbir zaman değişmez çünkü sığ fikirli insanlar genelde tek düzedir çünkü düşünmek anlayabilmek empati kurabilmek zeki insan işidir bunun içinde ortalama bir zeka ve çaba gerekir. Evet ben kürdüm bundan da gocunmam insanlar hangi milletten doğacağına karar veremez ama nasıl bir insan olacağı kendi elindedir. Kendi elinde olan birseyi insan olmayı bile beceremiyorsunuz asıl eziklik bu NOKTA