
Ben tencerenin dibinde kalan pudingi öyle bi yiyorumki tencere tertemiz oluyor.

Ben tencerenin dibinde kalan pudingi öyle bi yiyorumki tencere tertemiz oluyor.
Bizimkiler yapınca kokusunu alıyorum Alaaddinin cini gibi kokuyu takip edip gidiyorum kdkskks. Babannem bana şey der sen önceki hayatında kesin aslan kaplandin. Her kokuyu alıyosun
Kjssks
Cevap
7Cevap
Söz konusu tatlı ise tencereyi bile yerim.. Pudingin dibini değil tatamını yemişliğim var, soğumasını bekleyemedim ☺️
yiyorum da son günlerde elime geçmiyor, özlendi
Yerim tabi en sevdiğim zaten
Evet bırakamıyorum, hem fazladan tatlı yemiş oluyorum fena mı 😄
ben de hep yerim, annem tencerenin dibini hep bana verirdi küçükken
En sevdiğim şey 😄 dibini sıyırmak küçüklüğümden beri yaptığım bir şey çünkü pudingi çok seviyorum.
Evet evet 🥰
Yiyom
Evet
yiyorum
ıyy hayır tabikide
Hiç yemedim🥲
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?