Gelin kızlar biraz fazla yaptım 😄 alın birer tane 😻


Gelin kızlar biraz fazla yaptım 😄 alın birer tane 😻


Getir o papişikleri yiyelim ya. kuru cay gitmiyor
Kıza bak yaaa ajsjshs Ben uyurken neler neler oluyor dünyada 😂
Çok severimss. Sen yaptıysan daha çok. 💖
Yaaa ellerine sağlık 🌸
Günaydınnn 🌸 Ayy gelirim vallahiiii 😍🤤 elelden kahvaltı hazırlayıp yapması ne güzel olurbdhdbdhd
Cevap
32Cevap
Evet bende severim ama sabah kahvaltı yapmıyorum pek yapsam da genellikle yulaf ya da kahve içerim bu şekilde
Pişirip mi yaptın
Akşam oldu lakin gelin kızlar yazdın. Kız olmadığımız için afiyet olsun diyelim
umarım yarın erkeklere yaparsın :D
demek erek düşmanısın :D
o zaman yarın bana tek özel olarak yaparsın bi zahmet :D
Evet, severim. Çok da güzel görünüyorlar, ellerine sağlık🌸
Teşekkür ederim 💞
Rica ederim❤
Ayy çok güzel gözüküyor eline sağlık severim bu arada
Rica ederim✨
Biz buna lokma diyoruz eline sağlık çok güzel duruyor
Sağolasın çiçeğim 😻 kız bu tuzlu tatlı değil 😄
Yok yöresel olarak öyle diyoruz babaannem kabalka derdi :)
Severim tabii ellerine sağlıkk canım cektiii😁
Un olsa yapardım valla😁
Hiç yemem. Masada olursa yerim ama hiç canım pişi çekti yapın yiyelim demem
Yaa çok severim ellerine sağlım aşkom
Evet hemde çok ama peynirli köbeyi daha çok severim pişi hamurunun arasına maydanoz ve peynir koyup ikiye kaplayıp pişi gibi kızartıyorsunuz
Bayılırım peynirli olursa güzel olur
Ellerine sağlık 😊
Teşekkür ederim ❤️
Güzel pişirmişsin, severim reçel ve çikolatayla güzel oluyor.
Aşığı değilim ama önüme konulursa da yerim. Sevmediğim bir yemek değil hani..
Severim ama hamurunu bir türlü tutturamiyorum pes ettim
Ortası açık şekilde nasıl yapıyorsunuz bu pişiyi ben yapamıyorum
normalini yapabiliyor yuvarlak mı yapamıyorsun
Eline sağlık çok severim bende
Çok severim eline sağlık
Severim. Eline sağlık senin de.
Sağol canımcım 🌸
Ben de yapayım aklıma geldi :))
Çook severim 😊😍
Severiz, eline sağlık.
Severim. Eline sağlık
Konum at gelelim :D ellerine sağlık
😅
Afiyet olsun çok güzel görünüyor
Bildigin hamur degilmi bu yagda kizartilan
Hangi ileri zekali bunun adina pişi koymus? Hamur kızartması olarak solenir bu.
Herlade smini siz koymadiniz bunun
evet severim
elinize sağlık
Gelin pişi pişi hah ha 😅
Eyvah çok tehlikeli 😍😍
Harika görünüyor çünkü bütün tabağı yerim duramam
Teşekkürler ellerine sağlık😊
Afiyet olsun eline sağlık
Günaydınn evet severimm afiyet olsunn🌸
Yani hamur kızartması değil mi?
İçine bir şey katıyor musun? Yoksa direkt pişi pişiriyor musun 🤣
Maya filan attın mı aslında onu sormuştum. Eline sağlık benimde canım çekiyordu yapmıyordum yarın yapacağım 🤣
Adetler farklı sanırım. Bizde hafif un, peynir türü her hangi, hamur. Sonra tava da iş bitiyor. Afiyet olsunlar sonra 🌹
Rica ederim, farkettim zaten olur böyle hatalar. Hepimizin başına gelir. Sabah bende yapıyorum ama benim ki hamur kızartması olacak adı 🤣
Teşekkürler ☺️
Böyle yeteneklerin var mi😀
Helal😀canım çekti
Ya sen ne kadar iyisin aklıma soktun 😂
Pazar günü
Tarifi var mı
Ben Bekarim
İyi ne hoş @GüvenilirTV
Tarifi 🤭 dört su bardağı un bir su bardağı ılık su birazcık yaş maya bir tatlı kaşığı tuz iyice karşıtır yoğur temiz bir bezle üstünü ört yarım saat beklet sonra küçük küçük pazeler halinde aç parmağınıla ortasını del parmaklarınla şekil ver kızgın yağda ters düz çevir iki dakika da pişiyor zatennet 😄 afiyet olsun şimdiden
Kaç adet çıkıyor
Param yok alamam
Evet bende onu diyorum işte beleşe vereceksen alırım senden 😂
Aboo erkekler görmesin😁
Ne alaka deli :)
Evliler boşanır bekarlar evde kalır 😁
ahahaha deli yaa :D
😁😁😁
sen boşanma dikkat et :D
bu nasıl pişi ya
Evet çok severim
Ondan sonra niye kilo aldık 🤣
Ortası delik pişi
gel pisi pisi
Sabah Sabah nerden geldi aklina
ben severim...
Hani bize
Afiyet olsun
Çok severim
Severim
Hamur sevmem
Severim
evet severim
Severim.
Yapiyon bu sporu
Severim
Peynirle evettt
Severim.
Aynı ben
Yani yerim işte eline sağlık
Hiç sevmem
Eline sağlık
Neden böyle birisi girmiyor hayatıma
Cok severim
evet severim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?