Kuruyemişi bir tek hani şu tam tahıllı barlarda seviyorum.. Onun dışında lokumda ve çikolatadaki fındık fıstık rahatsız ediyoo💃
Ben lokumumu sapsade güllü ve limonlu alayım ya siz?

Lokum yerken bide şu şarkıyı dinleyelim..👀🙈😎
Kuruyemişi bir tek hani şu tam tahıllı barlarda seviyorum.. Onun dışında lokumda ve çikolatadaki fındık fıstık rahatsız ediyoo💃
Ben lokumumu sapsade güllü ve limonlu alayım ya siz?

Lokum yerken bide şu şarkıyı dinleyelim..👀🙈😎
Evet severim, ama cezerye burada başı çeker bende ozellikle findiklisi harika yaa, çok fazla tüketmem ama çikolata yerine bu tarz şeyleri daha çok tercih ederim genelde , çikolata da sade sütlü ya da bitter severken lokum gibi sekerlemeler de fındık fıstık daha çok severim, haa bide ayva lokumunu denememistim, onuda bir arkadaş sayesinde denedim çok güzel lezzetli bir tadı var, genelde ben alışılmışın dışına pek çıkmam bu tarz şeyler de, ama yemekler de farklı lezzetlere açığımdir,
Cevap
7Cevap
Evet çok severim. Bence yakışıyor. Sade lokum da kahve yanında tercih edilir.
Evet bayılıyorum onlara ❤️
Günaydın 🌸 Lokum ve çikolataların kuruyemişli olanları hiç yemedim. ama ikisini de severim ayır ayrı
Evet bende sade seviyorum kuruyemişle tadı bozuluyor
Tatlıya çok düşkünümdür ama lokumu pek sevmem...
Seviyorum bonuslu gibi oluyorlar o zaman.
Böylesi de güzel. Fakat güllü lokumda
Hayallerde kaldı yapan kişi
evettttttttttt
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?