Sabahları hangi içeceği içmekten keyif alırsınız?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Sabahları hangi içeceği içmekten keyif alırsınız?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
sabah midem bi şry almıyor ama arada sırada kahve olabilir
Erken saatlerde insanın canı bir şey istemiyor
Türk kahvesi her sabah clasik içerim
İyiymiş
:)))
Cevap
21Cevap
Filtre kahve ile başlıyorum güne ama çok da doğru mu emin degilim
Filtre kahve zarar verir derler ama ne derece zararı var bilemiyorum
Filtre yine en iyisi katkısız kalorisiz
Katkısız olması adına güzel
Ben sabahları en çok kahve içmeyi seviyorum bazen de enerji içeceği içmeyi severim şarkı eşliğinde güzel oluyor.. bir de yanında sigara var
Süper 3'lü ne güzel
Kahve de olur çayda olur bana göre , de erkeklere göre de Resimdeki Bacı olabilir sjsjsjs
Ondan çayın verdiği keyfi alamazsin
Ben çay severim güzel bir menemen ve patates eşliğinde
Menemen güzel olurdu
Kahvaltı yapmayınca ben 😄
Niye yapmıyorsun
Yaptım yeni 😄
Güzel
Farklı aromalarda yeşil çay içmeyi seviyorum yoksa da nor. al çay içerim bıkmadan😅
Bak sen ne güzel
Kahvaltıda çay , başka türlü sabah pek içecek tüketmiyorum
Ne güzel
Uyanınca ilk olarak şu sonra kahvaltıda çay sonra kahve belli bi sırası vardır
Sırası karışırsa peki
Güne kahve içerek başlıyorum. En keyif aldığım an diyebilirim bunun için
Ne güzel 🙃
Nescafe şekersiz sütsüz sade. içiyorum şimdi.
En güzelini yapıyorsun
Sütlü Türk kahvesine bayılırım ya da sıcak çikolata.
İkiside çok güzel
Her sabah güne kahve ile başladım, artık alışkanlık gibi bişey oldu bu bende
Güzel bir alışkanlık
Bir yudum pekmezle başlar, sigarayla devam eder, çayla karışık sürer gün boyu..
Maşallah pekmez iyiymiş
Farklı aromalarda yeşil çay içmek hoşuma gidiyor
Güzelmiş 🙃
Çay içiyorum, öğleden sonra kahve
Afiyet olsun
Çay iyidir her zaman☺️
Aynen 🙃
Filtre kahvem yol boyu bana eşlik ediyor
Çok iyiymiş
Espressosuz güne başlayamam ajakskxkxkflflglhlh
İlle de o olacak yani
Yok be bitki çayı ya da latte. Ruh halime göre. Espresso sert sevmem.
Bitki çayı iyidir
Çay kesinlikle
Afiyet olsun
Kahve ve yanında limonlu su
Limonlu suyun faydası var mı
Güzelmiş denemek gerek
İlk fırsatta denicem
kahve ama kahvaltıda çay veya portakal suyu
Sıkma portakal suyu mu
Çay yerine su içerim
Afiyet bal şeker olsun
🙃
Önce su sonra kahve içiyorum… bazen de çay…
Aç karnına mı su içiyorsun
Çayla başlayıp kahveyle devam ederim
Güzelmiş 🙃
Güzeldir teşekkürler😄
Ben teşekkür ederim
Kahvesiz yapamıyorum.
Sen çok seviyorsun zaten 🙃
Çay veya enerji içeceği
İyiymiş
Kahve
Afiyet olsun
Teşekkürler 🌸
Ben teşekkür ederim
kahve cay
Afiyet olsun
Kahve...
Güzel
nescafe kesinlikle
Sade mi sütlü mü içersin
sabahları sade ve şekersiz gadası : )
Vay güzelmiş
Çay icerim
Afiyet olsun
çay..
Güzel
Olsaydi zehir
Olmaz inşallah
Insallah olur
Sen bilirsin artık
Kahve her zaman ☝🏻
Ne güzel
Şekerli çay
Şekeri bıraksana
Bırakılmıyor
Azaltma yoluna giderek bırakmayı dene
Teşekkür ederim
Rica ederim
Sabah önceliğim su.
Limonlu mu
Sirkeli.
Güzel
Tabii ki kahve ☕
Şifa olsun
Çay 🙂
Ne güzel
Çay.
Afiyet olsun
Çay diyorum
Afiyet olsun
Sagol
Sen sağol
Çay tabikisinde
Demli mi demsiz mi
Demli derim ben demsiz çayı çaydan saymıyorum valla
Çay 🥰
Oh ne güzel
Cayy
Ne güzel 🙃
kolojen 😀
Oda neymiş 🤣
kolajen cilt ve kemikler için gerekli vitamin 😀
Vay güzelmiş
tip 1/2/3 diye değişiyor ama
Hangisini tercih etmek gerek ilk etapta
hep birlikte tercih edilir istenirse
tip 1 ciltte bulunur
tip 2 kıkırdak ve kemikler
tip 3 hem cilt hem kıkırdakta :)
İyiymiş
Kahve
Şifa olsun
Cappicino
Afiyet olsun
Kahvesiz olmaz.
Aynen kahve iyi gelir
Çay.
Ne güzel
Su olur
Güzel
Kahve gadası
Şifa olsun 🙃
Afiyet olsun denilmiyomudu 😂
Bu daha güzeli 😅
Şu sıralar çay
Afiyet olsun
Çay.
Afiyet olsun
Kahve mümkünse americano , ekstra shot
Vay güzel tatlar
Çay tabiki
Yarasın
Ilık limonlu su 😃
Ooo sağlıklı olayım diyorsun
Meyve suyu.
Neli
Karışık.
Su sadece
Güzel
Portakal suyu
Taze sıkılmış mı
Güzelmiş
Arap çayı
Nasıl lezzeti
Denenebilir
Demli çay
Şifa olsun
Teşekkür ederim guru oldum yok mu tebrik
Gözün aydın
😄
Çayy
Şifa olsun yarasın
Sağol
Rica ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar