Hangisi daha iyi gider?

Bal kaymak
Bal tereyağı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hangisi daha iyi gider?

Bal ve kaymağı çocukluğumdan beri severim. Tereyağı ve balı ise üniversite zamanı sevdim. Çocukken annem zorla yedirmeye çalışırdı. Sorunun yanıtı kesinikle bal ve kaymak.
Cevap
16Cevap
Bal ile kaymak ya da sade yağ derler tereyağını en lezzetli kısmıdır kalmaktan ayıramazsın lezzet olarak
Bal severim daha çok
Bal ve tereyağı. Bunlar ayrılmaz ikili. Yalnız ikiside sahteciliğe çok yatkın gıdalar. En iyisini bulup yemek lazım.
Balla tereyağın tadı başka bir güzel oluyor sanki
Tereyağı tüm mutfaklarda kullanılan bir malzeme olarak balın yanında da başroldedir🍀🗝️
Her ikisinide çok seviyorum..
Sobalı evde bal tereyağ normalde bal kaymakkk
ikiside iyidir
Bal 🍯 kaymak
Kaymak nutella
İkisini de sevmiyorum sadece balı seviyorum 😄
Tereyağı ve balı çok seviyorum...
Kaymakla daha çok severim…
bal kaymak daha güzel damak tadı olan bilir
Kaymak balin ruh ikizidir
Bal kaymak
Bal kaymak
Bal kaymak
Bal tereyağı
Bal kaymak daha iyi
Bal tereyağı
İkiside iki şekilde güzel
Bal kaynmak
Kaymak sevmem
Bak tereyağı
Her ikiside 😄😄
Bal tereya
Yağ bal.
Bal , Kaymak
Bal kaymak
Bal sut
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?