Yeme & İçme Yaprak sarma yaparken pirinci pişirmek gerekli mi? morsaclihuriyeee Takip Et Guru Yaş: 26 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 33 Yapay Zekaya Sor Pişmese olur mu? Güncellemeler+1 yıl Güncelleme Yaprak sarma yaparken pirinci pişirmek gerekli mi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 6 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 64,3b cevap paylaştı. bence gerekli.. 1 0 Yorumla
AliceMixfield Takip Et FenomenMaster Yaş: 26 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 10,8b cevap paylaştı. Anneannemden annemden öğrendiğim sarma yapma tarifine göre pirinci çiğden koyuyoruz. Gayet güzel bir şekilde de pişiyor. Önceden pişirmek şart değil 1 0 Yorumla
Interstellar_ Takip Et Bilge Yaş: 110 , eic 100% +1 yıl Daima cigden yaparim. Dik dizerim ve uzerine tabak kapatirim. Dagilmaz. Ancak yapraklarinizi gereginden fazla hasladiysaniz o zaman ici kavrulursa daha az dagilir. 1 0 Yorumla
Ondomann Takip Et Bilge Yaş: 27 , eic 99% +1 yıl bence gerekli değil. zaten sarma pişince pirinçle birlikte pişiyor 1 0 Yorumla
FeshiMüna Takip Et Guru Yaş: 110 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1b cevap paylaştı. Oo siz önce pirinçi pişiriyor musunuz? Sarmadan önce 1 0 Yorumla
Derya_lovethenight Takip Et Xper 6 Yaş: 20 , eic 100% +1 yıl Kimileri çiğ koyar kimileri pişmiş koyar, ben pişmiş koyuyorum yaparken yediğim için😀 1 0 Yorumla
Yokgibihersey Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 98% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 495 cevap paylaştı. Ben pişirmem. ama soğanla baharatla iyice kavuruyorum daha lezzetli oluyor 1 0 Yorumla
seriatdinislamm Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 98% +1 yıl Hayır gerekmez o pişiyor zaten sadece sıkı sarma iyi pişsin. 1 0 Yorumla
Dürrüşehvar56 Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 99% +1 yıl Hayır gereksiz pişirmeden de gayet güzel olur. 🤗 1 0 Yorumla
joeblack18 Takip Et FenomenMaster Yaş: 37 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 10b cevap paylaştı. Haşlamak gerek. 1 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Önce pirinç pişrilir sonra yapraklar haşlanır sarma yaparsın pişirirsin iç pişmeden sarmam olmaz. 1 0 Yorumla
çiçekbakıcısı Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Ben çiğ sarıyorum bulgur ve princ karısık ediyorm hep çiğ sararım ama içinide orantılı koymak lazım malum pişerken kabarıo 2 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Benim avrad bir keresinde öyle yapmış pirinç cigdi agzima çıtır çıtır geldi. O gün iyi dovmustum onu 0 3 Yorumla seriatdinislamm +1 yıl Allah avradınla seni ayırsın inşaallah. Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Onu alsın, seni versin de. Biraz da seni dövüyüm kolunu bacağını kiriyim Yorumla morsaclihuriyeee +1 yıl Gerçekten inandırıcı gelmedi öyleyse de diyecek lafım yok bende kavgalı bir ailede büyüdüm eğer çocuğun varsa şanssız Yorumla
aliceahrass Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl annem çiğ sarıyor hep bulgur ve pirinç karışık 1 0 Yorumla
bttryflyxx Takip Et Bilge Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Pisirince daha güzel yiyiliyor sararken 1 0 Yorumla
ahmetcann16 Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,9b cevap paylaştı. Gerek yok annem pisirmiyor 1 0 Yorumla
MYSTERİOUS_ADAM Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 33% +1 yıl Parmak gibi ince olsun da pişmesede olur 1 0 Yorumla
Mr_Potter Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 97% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 627 cevap paylaştı. pişirmiceksin tabi ki de. 1 0 Yorumla
bubanayapılırmıbe Takip Et Guru Yaş: 126 , eic 98% +1 yıl bazıları kavuruyor ama gerek yok sanırım 1 0 Yorumla
u DedektifMinnie Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,2b cevap paylaştı. Hayır, birlikte pişiyorlar. 0 0 Yorumla
Nitro42 Takip Et Guru Yaş: 50 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 753 cevap paylaştı. Öncesindemi soruyu anlayamadım 0 0 Yorumla
charmsture Takip Et Master Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,4b cevap paylaştı. Hayır değil 1 0 Yorumla
Asknedencanyakar_ Takip Et Master Yaş: 34 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı. Sert olur 1 0 Yorumla
İsmaill19 Takip Et Master Yaş: 28 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,9b cevap paylaştı. beraber pişiyor 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
bence gerekli..
Anneannemden annemden öğrendiğim sarma yapma tarifine göre pirinci çiğden koyuyoruz. Gayet güzel bir şekilde de pişiyor. Önceden pişirmek şart değil
Daima cigden yaparim. Dik dizerim ve uzerine tabak kapatirim. Dagilmaz. Ancak yapraklarinizi gereginden fazla hasladiysaniz o zaman ici kavrulursa daha az dagilir.
bence gerekli değil. zaten sarma pişince pirinçle birlikte pişiyor
Oo siz önce pirinçi pişiriyor musunuz? Sarmadan önce
Kimileri çiğ koyar kimileri pişmiş koyar, ben pişmiş koyuyorum yaparken yediğim için😀
Ben pişirmem. ama soğanla baharatla iyice kavuruyorum daha lezzetli oluyor
Hayır gerekmez o pişiyor zaten sadece sıkı sarma iyi pişsin.
Hayır gereksiz pişirmeden de gayet güzel olur. 🤗
Haşlamak gerek.
Önce pirinç pişrilir sonra yapraklar haşlanır sarma yaparsın pişirirsin iç pişmeden sarmam olmaz.
Ben çiğ sarıyorum bulgur ve princ karısık ediyorm hep çiğ sararım ama içinide orantılı koymak lazım malum pişerken kabarıo
Benim avrad bir keresinde öyle yapmış pirinç cigdi agzima çıtır çıtır geldi. O gün iyi dovmustum onu
Allah avradınla seni ayırsın inşaallah.
Onu alsın, seni versin de. Biraz da seni dövüyüm kolunu bacağını kiriyim
Gerçekten inandırıcı gelmedi öyleyse de diyecek lafım yok bende kavgalı bir ailede büyüdüm eğer çocuğun varsa şanssız
Sadece pirinçle hiç yapmadım.
annem çiğ sarıyor hep bulgur ve pirinç karışık
Pisirince daha güzel yiyiliyor sararken
Gerek yok annem pisirmiyor
Parmak gibi ince olsun da pişmesede olur
pişirmiceksin tabi ki de.
bazıları kavuruyor ama gerek yok sanırım
Pişmese de olur viz pişirmeden yapıyoruz
Hayır, birlikte pişiyorlar.
Öncesindemi soruyu anlayamadım
Gerekir tabi kuru kuru mu koycan
Hayır değil
Sert olur
beraber pişiyor
Az da olsa pişirilir buralarda
Evet gerekli
Çok hafif
Olur