it's myy börtthhdaaayyy yihhuu🎉🎁🍾🍰🎈🍹🎀🍭🍨 benim favorim frambuaz 😋

it's myy börtthhdaaayyy yihhuu🎉🎁🍾🍰🎈🍹🎀🍭🍨 benim favorim frambuaz 😋

Doğum günün kutlu olsun.. sevdiklerinle birlikte sağlıklı, huzurlu, nice güzel yeni yaşlara.. iyi ki doğdunnn 🌸👸🥳🦋🎂
Doğum günümü kimse kutlamadığı için bende kutlamıyorum ama kutlasaydım kesinlikle çikolatalı yerdim..
Cokk teşekkürlerrr 🌸🧡🥰 musmutlu yıllar olsun hepimiz için ✨ aa ben kutlarımm kızarım kutlamayanlaraa 😅 çikolatalı bir pasta gelsin sana o zamann 🍰
Rica ederimm ne demek.. bende teşekkür ederim :D 🙏🌸🥰
afiyetlerr olcun 🤭😋🌸
Geçen yıl doğum günümde aldığım pastayı, bu yıl da almayı tasavvur ediyorum, çikolatalı ve fındık drajeli bir pasta almıştım kendime, çikolatası yoğun ve hafifdi, nefisti, o cikolataların içinde de iri iri fındıklar vardı, bu doğum günümde de aynı pastadan alıp yemek gibi hayallerim var.
ayy bizim de canımız çekti tesekkurlerr🤭🌸😋
Doğum günün kutlu olsun ben kendi doğum günümde içi kat kat farklı meyvelerden oluşan çikolatalı bir pasta istiyorum. Pastacılara duyurulur.
Ben de teşekkür ederiiiim
Cevap
19Cevap
Doğum günümde 3 5 yerden gelen pasta favorim yaa 😂
Nice mutlu yıllar dilerimmm 🌼
Doğum günü pek kutlamam. Doğum günün kutlu olsun
frambuaz ya da çikolatalı farksamaz gömerim her türlü :P
az ye az
Pasta sevmem ama illa olacaksa cevizli ve muzlu olsun. Enerciiiii😈😈
Ağustos ayındaydı, artık geçti 😂
Cevizli ve muzlu pasta yaptırmıştı arkadaşlarım, güzel bir mekanda kutladık😂
Yoo sordular 😂 Barleymash da Doğum günü yapacağız sana dediler. Ben de cevizli ve muzlu pasta, yanında da en düşük 1990 şarap istiyorum demiştim. 😂
Kesinlikle, sürprizlerden hoşlanmam.😂
aynı gün doğduk demek :)
hadi kutlu olsun bakalım :) :)
teşekkür ederim :)
akrep'iz desene :D
:) :)
Dogumgünlerinden nefret ederim ama meyveli pastayı severim.
size hemen bir meyveli o zamann 🍰
Teşekkürler :)
Fark etmez düşünülmesi yeter
Hmmm çilekli alman pastası sanırım
Doğumgünün kutlu olsunnn 🌸 pasta sevmiyorum 😅
Rica ederim afiyet olsun 🥳
Bol bol bolll çikolatalı pastayı hiçbir şeye değişmem 😋
Kreması soğuk olsun bide meyveli olsun yeter 👍
Çikolatali ve muzluu tabi kii :))
Kremalı meyveli tabi ki
Benim de ya frambuaz ya da çilek teyze.
Kutlamıyorum
Çikolatalı ful ama
Djdjd filtre kahve ile mükemmel olur oturur hepsini yerim ha
Niye çekmedi mi fkkff
İnsan bi yiyor musundiyr sorar
Çikolata dgko
iyi ki doğdun
Çikolatalı
Çikolata ve cevizli
Çikolata
Muzlu ve çikolatalı
Doğum gününü gavurlar kutlar
çikolatalı
karışık meyveli
krokanlı
pasta sevmem :)
Hiçbiri
Çikolata
Hiçbiri
Meyveli pasta
Meyveli pasta
Ytytffg
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?