Doğum günü pastanız hangisi olsun isterdiniz?

Ben klasikçiyim, pasta isterim
Donat olsun, eğlenceli duruyor
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Doğum günü pastanız hangisi olsun isterdiniz?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Donat olabilir
tatlı duruyo bence
Tabii ki pasta hemde bol kremalı ve meyveli gerçi artık pasta da yemekte lüks küçük pasta olmuş 100 TL
öff keşke olsa
Keşke 🤤
Pasta olmalı pasta pastaaaaaa
ayy çok güzel duruyor
Çikolatalı ve benzeri olmasın yeter meyveli pasta severim
sevmez misin çikolata
Pastada çikolatadan soğudum o kadar çok yedim ki
Pastaaaaa isterim bana yapın 15 Ocak doğum günüm habdkdödonskf
daha çok var ama...
Farketmez ama klasik dedim. Klasik daha iyi aslında.
tatlı olsun da her şeye okeyim ben :D
Bunlar değil çikolatalı seviyorum ben
hangisini
Normal kakolu çikolatalı oluyor ya onlardan
Yav ben bunları sevmiyom pungli bisküvili pastayı daha çok seviyom
Pubg mobileli pastami
Yok ya yanlış yazmışım
Pudingli bisküvili pasta
günlük o ya daha çok
Anlamadım
Donut olsun pasta sevmiyom
pasta sevilmez mi ya
Ben sevmem
ben çikolatalı pasta seviyorum
frambuazlı ve çikolatalı severim ben de
Cupcake diyenlerdenim
ayy o da güzel
Çikolatalı karamelli pasta
Normal pasta
tatlı olsun da her şeye okeyim ben
Pasta olsun isterim
benim için tatlı olsun yeter :D
Pasta
tatlı olsun da her şeye okeyim ben :D
Donat olsun
tatlı duruyor dimi
Donut tatsiz
aa sevmez misin
Sevmem
Sadece çikolatalı severim
hepsini severim ben ya
Yaş pasta isterim.
keşke olsa..
Pastaaaaa
keşke olsa da yesek