
Bugun kuru bamya yemeği ile iyiaksamlar
Bu arada ben yemeklere salça çok ilave etmiyorum, tamamen kendi yaptığımız ev salçası olduğu için, az da koysan rengi kırmızı oluyor, bazıları yazıyor ya ondan sey ettim açıklama yaptım 😆😆😆

Bugun kuru bamya yemeği ile iyiaksamlar
Bu arada ben yemeklere salça çok ilave etmiyorum, tamamen kendi yaptığımız ev salçası olduğu için, az da koysan rengi kırmızı oluyor, bazıları yazıyor ya ondan sey ettim açıklama yaptım 😆😆😆
O bamya yemeğini çok severim bunu var ya bir de kuzu eti ile yapacaksın benim rahmetli annem çok güzel pişirirdi genelde taze bamyadan yapıyor diye biliyorum
Yaktın beni yaktın mis gibi olmuştur o var ya benim için iki tabak ye
Zaten sizin o bölgeler etobur
Etli taze bamya tercihim. Minicik kuru bamyalar satılmakta onlarıda yemekler türlüler çorbalara besin değerini arttırsın diye yok seviyesinde ekleyenler var onlarıda seviyorum.
İkisi de mesafeli olduğum sebzeler 😃🍀🗝️
Yine de güzel yapmışsın emeğine sağlık 🙂🌺
Sağol varol sen de cansın 😃❤️❤️
Teşekkürler 🙂🌺💐
Hiç farketmez 🤣
Cevap
32Cevap
ben hiç bamya sevmem tabi ki de.. ama yemek zorunda olsaydım kuru olanı tercih ederdim
Bamya sevmem. Fazla salça koysan ne olacak sanki. Yemek dediğin salçalı olur. Ben basıyorum salçayı yemeğe :))
Biraz öyle :))
Sevmem ama yerim yine de. Senin yaptığın nasıl oluyor bilmiyorum ama kesinlikle güzeldir. Yaparsan yerim senin elinden Naciye.
Büyüğünü de yedim ama sevmeyerek. Herkesin el lezzeti ayrı olur. Denemek lazım. Ciğer ve kabak yemem ama asla 😂
Size tasinabilirmiyim sadece aksam yemekleri saatinde? :D
Benim için kuru bamya tazesine kiyasla daha lezzetli.
Kesinlikle
Ikisini de çok seviyorum afiyet olsun biz de ev salcasi kullaniriz.
😊❤️
🌸💗
bu kızı kaçırmayın arkadaşlar, bu kızla evlenen aç kalmaz demedi demeyin:)))
Pis rezil😂
övüyoruz bedava reklam yapıyoruz ne pisliğimiz ne rezilliğimiz kaldı arkadaş.))))
bu kızı alana buzdolabı benden:)
Ahah hepsi bende var.
Kuru bamya yemedim hiç kuru patlıcan aklıma gelmeyen başka kurutulmuş şeylerin yemeğini yedim ancak taze bamyayi tercih ederim ekşi ve bol limonluysa
Hıııhh bamyaa 😍😍 her çeşiti yerim. Bide etli yapmişsinn inanmiyorum cok güzel canim çekti🤤🤤
Ellerine saĝlik afiyet olsun 🫠
taze baya kuzu kaburga ve acı fini biner tane diş sarımsak olacak içinde oh oh oh
o kadar güzel yemek varken, insan neden bunu yer ki : )
Ben sevmem senin yaptığın nasıl bişey bilmiyorum ama güzel yapmıssındır eminim
Fark etmiyor benim için, içinde biber ve yanında cacık varsa.
Kızarmasıni seviyorum bu yil çok yedim biraz lüks bişe bamya
Kuru bamya daha iyi.
Eskiden severdim de şimdi tuhaf geliyor tadı yiyemiyorum
Bu sefer bunu yemem tosunum assdjdk
Görseldeki nasılsa öyle seviyorum..
Çok seviyorum hanımefendi enfes
İkisini de severim ama tercihen kuru.
Bamya yemiyoruz
Kuru yemedim hic taze yedim hep.
Bamya kadar iğrenç yemek yok ajdbdvbd
Evet güzel olur limonluca iyi gider
cidden çok kırmızı olmuş ama güzel görünüyor
Bamya sevmem ben
bamya daseni sevmiyor zaten, hisleriniz karşılıklı:)))))))))))
@Richardgör teşekkürler
Her zaman bacım)
@Richardgör inşallah küfür etmedin de KS bacım diye düzeltmedi hocam
Yok ben sadece araba kullanırken küfrederim, bir bayana ise asla küfretmem
@Richardgör tenk yu neyse ocakta yemeğim var :D
Not at al çekirge, sen mutfağa zıpla)
Fark etmiyor ikisini de severim
Bamya sevmiyorum 🤔
Taze daha iyi ama seven kışın kuru da yer
İkisini de tercih etmem. Sevmiyorum
Haydaaaa. Sabah sabah canım çekti:)
Nerelisin sen
Yememeyi tercih ederim
Taze bamya tabiki
farketmez
Sen hangisini yaparsan...
Hic birini sevmiyom
İkisini de severim
Taze olsun 😂
taze
Tazem bamya
Hic birini😀😀😂😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?