Yeme & İçme Aç karnına filtre kahve içmek midesizlik mi? hawkeyee1 Takip Et Xper 7 Yaş: 28 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 30 Yapay Zekaya Sor filtre kahve güzel ama ben kahvaltımı latteyle yapmayı tercih ediyorum. Aç karnına filtre kahve içmek midesizlik mi? Cevapla Güzellik Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 64,4b cevap paylaştı. Hayır bende aç karnına kahve sigara çok severim 0 0 Yorumla
merkürkedisi0 Takip Et Master Yaş: 30 , eic 40% +1 yıl Bayıla bayıla içerim ama zararlı diye uzun zamandır yapmıyorum 0 2 Yorumla hawkeyee1 +1 yıl zararlı değil aslında granül kahvelri içmeyin diyorlar Yorumla merkürkedisi0 +1 yıl Aç karnına içmek zararlı. Kendini seven granül kahve içmez zaten o kahve değil Yorumla
Edameda06 Takip Et Master Yaş: 34 , eic 64% +1 yıl Midesizlik değil, sağlam bir midesi olmak demek. Ben aç karna filtre kahve içsem 3 gün midem ağrır.. 0 0 Yorumla
_ALCHERA_ Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,7b cevap paylaştı. Kahveyle kahvaltı yapmam aç karnına ya da kahvaltıdan sonra içerim. 0 0 Yorumla
To_Be_Honest Takip Et Guru Yaş: 21 , eic 97% +1 yıl Latte benim için en iyisi olabilir ☕️😋 0 2 Yorumla hawkeyee1 +1 yıl kesinlikle benim için de öyleee Yorumla To_Be_Honest +1 yıl Yess bendensinn Yorumla
realistico_ Takip Et Master Yaş: 39 , eic 33% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 417 cevap paylaştı. Reflü, gastrit yapar. Tavsiye edilmez. 0 0 Yorumla
Pelin73748 Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 90% +1 yıl Mankenlerin her sabah yaptığı şey aslında 0 0 Yorumla
monicavespuccci Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 425 cevap paylaştı. filtre kahve ne ya americanoyla yapicaksin 0 0 Yorumla
sudeelmascı Takip Et Xper 3 Yaş: 20 +1 yıl o sırada tavşan kanı çayın bardağındaki yansımam😑 0 2 Yorumla hawkeyee1 +1 yıl çay kırmızı çizgimiz ama kahvaltı varsaa Yorumla sudeelmascı +1 yıl ya zaten kahve bana dokunuyor o yüzden pek tercih etmiyorum Yorumla
tortitotilla Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,6b cevap paylaştı. Yaw he he 0 0 Yorumla
Yokgibihersey Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 98% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 495 cevap paylaştı. İçerim mis gibi 0 0 Yorumla
İsmaill19 Takip Et Master Yaş: 28 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,9b cevap paylaştı. yani gibi gibi 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Hayır bende aç karnına kahve sigara çok severim
Bayıla bayıla içerim ama zararlı diye uzun zamandır yapmıyorum
zararlı değil aslında granül kahvelri içmeyin diyorlar
Aç karnına içmek zararlı. Kendini seven granül kahve içmez zaten o kahve değil
Midesizlik değil, sağlam bir midesi olmak demek. Ben aç karna filtre kahve içsem 3 gün midem ağrır..
Kahveyle kahvaltı yapmam aç karnına ya da kahvaltıdan sonra içerim.
Latte benim için en iyisi olabilir ☕️😋
kesinlikle benim için de öyleee
Yess bendensinn
Reflü, gastrit yapar. Tavsiye edilmez.
Ben içerim hemde 2 kupa.
Mankenlerin her sabah yaptığı şey aslında
Yıllardır aç karnına içiyorum:)
filtre kahve ne ya americanoyla yapicaksin
o sırada tavşan kanı çayın bardağındaki yansımam😑
çay kırmızı çizgimiz ama kahvaltı varsaa
ya zaten kahve bana dokunuyor o yüzden pek tercih etmiyorum
Değil bence
Yaw he he
Yooo
Mideliliktir
Ben icemem şahsen
Bana göre öyle
İçerim mis gibi
yani gibi gibi
Bu kahve aşkı