Salep içtiğiniz de tarçınlı mı yoksa tarçınsız mı tercih ediyorsunuz?

Tarçınlı
Tarçınsız
Her Türlü Severim
Salep Sevmem
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Salep içtiğiniz de tarçınlı mı yoksa tarçınsız mı tercih ediyorsunuz?

Tarçınlısı daha iyi bence, o kokusuz hali biraz yavan kalıyor. Ama çok boğmamak lazım, üzerine hafifçe serpilmiş yeter. Zaten salebin tadı kendine özgü, tarçın biraz destek oluyor. Kimi vanilya da atıyor ama bence gerek yok. Kış akşamlarının vazgeçilmezidir, özellikle soğuk havalarda içilesi geliyor insanın.
Cevap
6Cevap
Sahlebi tarçınlı severim
Tarçın fazla olmaması kaydıyla tarçınlı da severim, farketmiyor bana. Havalar da soğuyor, şimdi tam salep havası, lapa lapa kar yağarken karı izleyerek salep içmek keyifli olur
Tarçın vazgeçilmezdir sahlepte, ayrılmaz ikili bi nevi🍀🗝️
Tarçınlı severim salepi salep yapan tarçınıdır
Kesinlikle tarçınlı. Tarçın kokusuna bile aşığım
Tarçınlı
Canımı çektirmeyin yahu bu saatte
Tabii ki tarçınlı seviyorum
Tarçın ve cevizli severim
Tarçın mide bulandırıcı.
Tarçınsız tabii ki de.
Tarçınlı 😋
Sade
Tarçınlı
Tarçın
Tarçınlı seviyorum
Tarçınlı tabiki de
Tarçinli daha güzel
Sade severim
Tarçın şart.
Tarcinsizzz
Salep hiç sevmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?