Yürürken bir şeyler içmek gerçekten yetenek gerektiriyor🙄

Yürürken bir şeyler içmek gerçekten yetenek gerektiriyor🙄

Evet içebiliyorum tabi ki de.. ama yürürken bir şeyler içmeyi pek sevmem.. içiyorsam da zaten kutu içecekler oluyor. mesela kahve ya da kola ya da enerji içeceği gibi içecekler..
Cevap
17Cevap
İçerim herhalde denemedim 😄
Ayıpsın o iş bende gadası 🙃
Hayatımız sanayide geçti dökmeden çaya takla bile attırıyorum asjdjd
Alfa birey sjdjd
Çay veya kahve içeceksem bunu oturarak içmeyi tercih ederim. Eğer acelem varsa soğumasın diye içerim ancak ondan hiç bir zevk almam
Ben daha masaya kahve götürürken düz yolda döküp müşteriden özür diliyorum habire😀
Ben zaten biraz sakarımdır ve benim için gerçekten zor bir durum.
Hiç denemedim ama içemem sanırım. Dikkat dağınıklığım var.
Termos ya da termos bardak daha mantıklı, bu şekilde dökerim.
İçebiliyorum evet, şu sekil elime filtre kahve alıp içtiğim günleri özledim 😄
İçerim de pek zevk vermiyor öyle. Bir de ağzına kadar dolu olmamalı dökmemek için
Siyah giymişsem 150 tane kahve bardağı taşıyabilirim en ufak bir dökülme olmaz beyaz giymişsem 1 tane ufacık kahveyi dökerim tam üstüme dbbdhe
Beyaz tişörte bir damla kahve damlamazsa rahat edemez zaten
Zor oluyor ya, tercih etmiyorum.
Doğru katılıyorum dökmeden içerim ama yetenekliyim
Ben illaki dökerim o yüzden dudak payı büyük olsun diyorum
İçerim üstüne bide sigara yakarım
Helall
evet bu konuda iyiyim
Zor oluyor, bunu başaramıyorum : ))
Profesyonelim o konuda 😂
Yürürken su harici bir şey içmem.
Termos bardak var ama oda yaktı be dili ağzı
içiyorum ama sağlıklı değil
Zaman zaman ufak tefek kazalar olabiliyor.
Yürürken bu güzel şeyi niye içeyim ki
Ben dökerim
Kaynar olsun
Yürürken çay, kahve içmiyorum, denemem lazım 😊
oturarak durarak içerim böyle şeyleri
Evet senelerin tecrübesi 😅
Döküyörum zor
İçemiyorum
Ben kesin dökedm
İçiyorum
Çok doluysa zor😅😅
Ayakta içmem.
Hayır.
Evet içerim
Evet
Evet ıfjkkfk
Hayır içemem
İçerim
Eveeet.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?