İlla yanında bir şeyler olacak.
Tatlı ve çekirdekle çok iyi gidiyor ya 🤤
Tatlı ve çekirdekle çok iyi gidiyor ya 🤤
Yanında bir şeyler olduğunda çay içmek çok daha keyifli oluyor ama tek başına yeterince tatmin edici benim için :D
Cevap
7Cevap
çay canım çekti. sıcak bi çay hiç fena olmaz şu an. havada soğuk iyi gider.
Dogu tarafinda misin?
Maalesef ama çekirdekte olmuyor hemen sivilce çıkıyor prensesliğimizden ödün veremeyiz...
Maalesef içemiyorum bisküvi çikolata kek vazgeçilmezim
bir demliği şekersiz olarak içiyorum ille de bir şey olsun demem
Kötü bir alışkanlık edindik
Evet içerim, çok da iyi oluyor sade içmek de. 😂
Hayır içemiyorum yanında atıştırmalıklar olmalı
Genelde oyle iciyoeum
Çay sevmemki ya
Evet olmalı
İçiyorum
içerim
Büskevit
Evet içerim
Maalesef hayır
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?