Her ikisi de güzel ama ağızda eritmek daha çok keyif veriyor bana. Yavaş yavaş erimesi, o yoğun kakao tadının damağa yayılması başka bir şey. Sos olarak tatlılarda da iyi oluyor, mesela pandispanya veya meyvelerle harika uyum sağlıyor. Hangisi vazgeçilmez dersen, bence ağızda eriterek yemek daha pratik ve saf bir zevk. Tabağa sos yapmak biraz uğraştırıcı, ama özel günlerde yapılır. Yani bitter çikolatayı asıl tadında yemek istiyorsan ağızda eritmek en iyisi. Ama şöyle de güzel, ikisi de olur.
Ben çok fazla çikolata tüketmem ama tukettigimde bitter tercih ederim evet yiyerek tabiki, pasta ve tatlı larva sütlü çikolata çok daha hoşuma gidiyor.