Yorum sizde :D
#emre00 ®
Şerbetli Tatlılar
Sütlü Tatlılar
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Yorum sizde :D
#emre00 ®
Genelde şerbetli tatlılar çok tüketiyoruz ama sütlü tatlılar bana daha hafif daha güzel geliyor Ama seçenek olarak şerbetli tatlılar işaretledim
Ben sütlü tatlıları çok seviyorum. Hatta bir arkadaşın bahsettiği ve güzel tatlılar yaptığını öğrendiğim bir yer var. Oradan hafta içi portakallı kazandibi yiyeceğim :)
Sütlü tatlı severim 🥰hatta gelin çantası yaptım onu yiyorum şu an🙃
Teşekkür ederim, beraber olsun
🌺🦋✨
Teşekkür ederim 😌
Ikiside hitap ediyor 😋
Cevap
16Cevap
Ben şerbetli tatlıları hiç sevmiyorum.. bu yüzdende ya bitter çikolata ya da dondurma ya da sütlü tatlıları tercih ediyorum
Hastaya ilaç mı soruyorsun sen şimdi.. 😅 Hangisini seçeyim ki bilemedim.. 😄
Bilemedim işte ya.. 😄
Şerbetli olsun ama kıyır kıyır baklava olacak.. Hamur gibi olanı sevmem.. 😄
Teşekkür ederim.. Ev baklavası olsa da yesek.. 😅
Ay çok uğraştırır ya iyi olurdu aslında.. 😅
Tembel değilim ben.. Bendeki yoğunluk kimsede yok.. 😅
Gerekirse taşırım nolcak.. 😅
Teşekkür ederim.. Vatanıma canım feda olsun.. 😅
🇹🇷🇹🇷
Bazıları kaçıyor ülkesini terk ediyor..
Aynen öyle ama onlara sorsan bizden daha fazla vatan sevgisi.. Neyse bişey demek istemiyorum.. 😄
Kesinlikle susmak en iyisi bence.. 😅
İnan hiç farketmiyor 😂😂 yeter ki tatlı olsun
Şerbetli tatlılara bayılıyorum ya şimdi canım çekti dur gidip alayım bari 😊
Teşekkürler

bu :D
Şerbetli tatlilarin yanında dondurma arıyorum... ama Sütlü tatlilarda kendisi yetiyor favorim Sütlü tatlılar
İkisi de hitap ediyor ama illa seçeceksem sütlü tatlılar diyorum. Çünkü şerbetli bir yerden sonra bayıyor.
Sütlü tatlılar da uygun sanki. Sebebi daha hafif olması. Şerbetliler gönül koymasın sakın. Onlarda gerçekten harika.
Sütlü tatlılar bir tık daha ağır basıyor ama şerbetlileri de severim nasıl seçebilirim ki hepsi benim bebeklerim 😋
Sütlü tatlılar tercihim olur ağır şeker oranı yüksek tatlı sevmiyorum yiyemiyorum
Baklava belli sureden sonra bayiyor ama sütlü tatlı öyle değil
Sütlü tatlıları severim ancak her bayram mutlaka baklava yemeğe gideriz adetimizdir
Sütlü tatlılar çünkü daha hafif buluyorum. 💫
Şerbetliler bana çok ağır ve aşırı tatlı geliyor. Sütlü ve çikolatalı seviyorum.
Yeter ki tatlı olsun 😋 ama tatlı dediğin ağır olacak 😅😋
Tatlı çekti canım şu an fark etmez ok yim sütlü şerbetli off
2-3 kase sütlaç götürebilirken, 3 dilim baklavayı götüremem. O yüzden sütlüler 😄
İk türlü tatlıyı da severim, ama en sevdiğim tatlı büyük tulumba tatlısı 😊
Valla o anki ruh halime göre degisiyor ama su sıralar serbetli istiyor canım
Ben tatlıyı çok severim benim damak tadıma çok hitap ediyor 😆
hafiften midem kazınışsa şerbetlı tatlıları daha cok yıyesım gelıyor sütlü tatlılar keyif işi
Sütlü tatlılar çünkü sadece dondurma severim
Tabii ya ne 🙄
Tatlı işte tatlııı
Yeayyy 🥳🥳🥳
Ahbap artık tatlı tatları kalmadı herşeyin tadı değişti eski tatlılar geri gelmez bu yüzden hiç biri diyorum
Ben tatlı ayrımı yapmıyorum tatlının her halini severim
Sütlü. Şerbetli tatlıları sevmiyorum ya.
Sütlu tatlılar daha çok
Sütlü tatlılar daha öncelikli
Baklava candır ya 😅 kim sevmez
Şerbetli Tatlılar
Havuç dilim kuru baklavada
hepsi hepsi hepsiii
Sütlü tatlıları daha lezzetli buluyorum
İkisini de çok severim ❤️☺️
Sütlü ve çikolatalı tatlılar.
Sütlü tatlıları daha çok severim
Kesinlikle sütlü tatlılar
Bol fıstıklı tereyağlı baklava
İki türlüsünü de seviyorum tatlıları
Sütlü tatlılar benim bebeklerim
Sütlü tatlılar..
Hepsi 🤭
Şerbetli nett
İkisi de
Şerbetli tatlılar..
Şerbetli
Sütlü tatlılar
Sütlü tatlılar
Şerbetli.
Sütlü
Ikisinide
Şerbetli tabiki
Brownie
Sütlü tatlılar
Sütlü
Şerbetli
kazandibi candır
Sütlü tatlılar
Sütlü
sütlü
Şerbetli ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?