Bitane kız arkadasim vardi bir ara. Cay demlermisin bebeğim dedim. Tamam dedi. Çayı üst demlige diye alt demlige demlemişti. Bizde oturup sıcak su içmiştik.
Lezzetli yemek yapmayı maalesef ki her insan yapamıyor Çünkü el lezzeti diye bir şey var istediğin kadar tarife uygun hareket et olmuyor Şahsen bende el lezzetinin olduğunu düşünmüyorum.