Ya bu sorular artık klasik oldu bu kişilerin damak tadına göre değişir yani Soğanlı mı olur soğansız mı olur e ben Soğanlı severim sen soğansız seversin üstelik biz menemeni yaz ayında da yiyorduk yani bunun kışla alakası yok
Ana Sayfa > Yeme & İçme > Sorular > Yavaş yavaş kış mevsimine girdigimiz şu günlerde kar manzara ile birlikte menemen soğanlı mı yoksa soğansız mı seversiniz?