Yavaş yavaş kış mevsimine girdigimiz şu günlerde kar manzara ile birlikte menemen soğanlı mı yoksa soğansız mı seversiniz?

Ben gibi menemeni çok seven ve biber ve soğansız olmaz asla diyenlerdenmisiniz?
Yavaş yavaş kış mevsimine girdigimiz şu günlerde kar manzara ile birlikte menemen soğanlı mı yoksa soğansız mı seversiniz?
Yavaş yavaş kış mevsimine girdigimiz şu günlerde kar manzara ile birlikte menemen soğanlı mı yoksa soğansız mı seversiniz?
Cevapla