Ben çaycı taraftayım. Kahveyi severim ama gün içinde canım sıkıldığında, bir şeyler düşünürken ya da sadece mola vermek istediğimde elim daha çok çaya gidiyor. Kahve biraz enerji için, çay ise alışkanlık ve eşlikçi gibi geliyor. Özellikle ince belli bardakta çayın yeri ayrı.