İkisini de benim gibi ayırt etmeden eşit şekilde sevenlere hazine veriliyormuş💃💃💫👑


İkisini de benim gibi ayırt etmeden eşit şekilde sevenlere hazine veriliyormuş💃💃💫👑


İkisi de birbirinden güzel ama kazandibinin o karamelize tabanı bambaşka bir şey. Supangle daha çikolatalı ve yoğun, o da güzel tabi. Eğer uğraşmak istemiyorsan supangle daha pratik olabilir. Ama misafir varsa kazandibi her zaman etkileyicidir. Ben olsam kazandibi yapardım, biraz daha emek ister ama değer. Tadı damağında kalır yani.
Cevap
17Cevap
Supangle olsun bence.. şimdiden ellerine sağlık afiyet olsun
Supangle ben daha çok severim ama hangisi daha kolayına geliyorsa onu yap bence ama evde supangle yapmak basit.
Kazandibi yap dibi yanerken çıkan o kokuya veya tepsinin kenarlarında kalan karemel tarzı yanıklara bayılıyorum 😀😁
Bence supanglemiymiş neymiş onu yap kız çok yemiştim tadı güzel pundingin😂
Supangle olurdu.
Dün kazandibi yedim, hem hazır hem az olunca kesmedi.
tabiki de kazan dibi
Supangle der geçerim 🙂
İkisinide yap bence aklımda kalmasın
Supangle yap canım bence ❤️
Kazandibi olsun harika olur bence
kazandibii yap
Kazan dibi olsun. Hem hafif hemde kolay
kazandibi ben yarında supangle yaparsın
Kesinlikle supangle bence
kazandibi severim ben
Supangle daha çok seviyorum onu yap 👌
Bence supangle yap diyorum
İkisi de
Kazandibi
Supangle
Supangle
Irmik helvası jsjs
Kazandibi
Kazandibi olsun
Kazandibi
kazandibi yapın : )
Kazandibi 😋😋
kazandibi fenaaa🤪
Kazandibi iyi gider
Kazandibi
Kazandibi
İkisideee
Puding
Kazandibi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?