İlk defa haşhaşlı revani tatlısı yaptım umarım tadı güzeldir. 😋😋😋


Revaniyi bilirim de haşhaşlısını hiç denemedim. Tahminimce haşhaş o hafif gevrek dokuyu biraz sertleştirmiş olabilir. Yine de şerbeti iyi çekmiş ve yeterince beklemişse güzeldir. Benim favorim klasik irmikli revani, üzerine hindistan cevizi veya fıstık serpilmiş hali. Ama seninkini yemeden konuşmak haksızlık olur. Denemeyi çok isterdim, özgün bir tat olmuştur mutlaka. Afiyet olsun şimdiden.
Cevap
13Cevap
Bi dilim kesip görsel atsana gadası
Biraz dinlensin diye dolaba koymuştum.
Tamam
Afiyet olsun olmuş
ellerine sağlık ancak çekerken dilimi keki görünür çekersen daha çok görsele hitap eder sevgiler.
Teşekkür ederim 😊
Sadece kreması gözüküyor ama olsun😂 eminim ki güzeldir. Bende severim tatlıyı. Eskiden üzerine krema koymazdım ama krema koyunca daha güzel oluyor.
tadı çok güzel :) ben bunu yaptığım zaman babam bayıla bayıla yer mesela 😀 eline sağlık kolay ve lezzetli bir tatlıdır
Teşekkür ederim.
hamarat kadınları severim 😂
Bende ilk defa revaninin haşhaşlsınu duydum gerçekten 😅 sen yaptıysan kesin güzel olmuştur güzel ellerin güzellik katmıştır 😋😏
Çok marifetlisin
Teşekkür ederim 😊
Rica ederim.
😊😊😊
Kızım naptın sen ya regliyim canım çekti seni löp löp et olasan😂bensiz yemeyesen
Gel beraber olsun.😊
❤️😘🤗🤗🤗🤗oyyyyy canımmmmm
tatlı kraliçem 💕🌹😊
Revani nerede?
Keki altında üstünde krem şanti var.
Dilimleyip yandan at fotosunu. Bakalım kabarmış mı
Dinlendikten sonra dilim olarak gösteririm.
Peki. Revanide
Kabarmış mı
Yumurta kokusu var mı
Bütünlüğü bozulmuş mu
Lezzeti nasıl
Bunlara bakılır
Biz sadece 2 sine bakabiliriz buradan.
Güzel kabardı yumurta kokusu yok lezzetinden eminim
Tabi buradan sallamak kolay..
Sallamadım ki
Lezzetinden eminim zaten yumurta kokusu olmuyor
Peki afiyet olsun
Teşekkür ederim
Çok güzel yapmışsın takdir ediyorum seni
Teşekkür ederim.
Waw, eline saglik
Teşekkür ederim. 😊
Tadını beğendiler mi🙂
Akşam belli olacak.
Begenmeseler. bile emeğin yeter canim❤️🙂
Teşekkür ederim.😊❤️
Rica ederim🙂
😊😊😊
Yedek hesabım bu canım, bana yazar mısın
Pekala
Ama kafamiz nasil guzell
Pişmiş halini atsaydın ya 😃
Çok severim
tadına bakmak lazım
Canımız çekti ama 🥺
eline sağlık
Teşekkür ederim
Ustune ne koydun? Revani görünmüyor.
güzel gibi
Yemeden bilemem🥺
En sevdiğim tatlı eline sağlık
Nefis gözüküyor
Eminim güzeldir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?