

Çokanat'ın bu fındıklı çikolatalı kremasını yiyen oldu mu? Almayı düşünüyorum fakat fiyatı da yüksek. Tadı güzel değilse boşuna almak istemiyorum.


Çokanat'ın bu fındıklı çikolatalı kremasını yiyen oldu mu? Almayı düşünüyorum fakat fiyatı da yüksek. Tadı güzel değilse boşuna almak istemiyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Şimdi gördüm, markete gidince alacağım.
Pek sevmiyorum Nutella veya Torku markası daha güzel.
Harika
Hangi markette var?