Yeme & İçme Bir sabah da uyandığımda hazır kahvaltıya oturayım, en sevdiğim şeyler olsun diyor musunuz? Gizli Üye (45 üstü) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 64 Yapay Zekaya Sor Elde açılmış kıymalı su böreği, menemen, kuymak 🥹🥹 Allah'ım çok bir şey istemiyorum. Sizin kahvaltınızı kim hazırlıyor? Güncellemeler+1 yıl Saat 12 oldu hala kahvaltı yapmayanlar gelin sarılalım Bir sabah da uyandığımda hazır kahvaltıya oturayım, en sevdiğim şeyler olsun diyor musunuz? Cevapla Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 10 kişi beğendi
joeblack18 Takip Et FenomenMaster Yaş: 37 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 10b cevap paylaştı. Kendim kalkar yaparım. Biraz daha erken uyanayım diyorum tabi 0 0 Yorumla
Bikız99 Takip Et FenomenMaster Yaş: 26 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,6b cevap paylaştı. Hayır demiyorum kahvaltı sevmediğim için uyandığımda beni bekleyen hazır kahvaltı hayalim yok. 0 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 64,4b cevap paylaştı. Hayır demiyorum sadece eşim olsun onun gözlerine bakarak uyanayım birlikte kahvaltı hazırlayalım yiyelim diyorum 0 0 Yorumla
u inciitanesiii Takip Et Master Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 4,8b cevap paylaştı. Ya her sabah diyorum.. bir günde hazır sofraya oturayım canım ananem hazırlar kaldırır beni bir tek onun evinde prenses gibiyim jsjsjs 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Benim anneannem de öyleydi. Rahmet olsun ruhuna o gittikten sonra aç kaldık 😅 Yorumla u inciitanesiii +1 yıl Allah rahmet eylesin ❤ Yorumla u inciitanesiii +1 yıl Saat 6 😂hâlâ yapmadim başım ağrıyor Yorumla
XG10AV Takip Et Master Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,5b cevap paylaştı. Ben hazırlıyorum da, bu kadar teferruat gerektiren şeylerle uğraşmıyorum. Yoksa evden çıkamam. 1 0 Yorumla
Firu_Zen Takip Et Master Yaş: 37 , eic 100% +1 yıl Aile evinden ayrılmanın en acı yanıydı sanırım. Sabahları kahvaltı hazırla, işten gel yemek hazırla🤦♀️ 0 0 Yorumla
avcikaan Takip Et Master Yaş: 27 , eic 38% +1 yıl Anam sağolsun buna sahibim o olmasa zaten bi halta yaradığımız yok 0 0 Yorumla
KnightsSword Takip Et Master Yaş: 26 , eic 81% +1 yıl Olmaz mı tabi ki oluyor Kahvaltıda döner olmadan olmaz Nshdudhf 0 0 Yorumla
yasayanbjri Takip Et Master Yaş: 22 , eic 97% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 4b cevap paylaştı. Aynen ya bazen kahvaltı hazırlamaya üşeniyorum. Hiç canım hazırlamak istemiyor. 0 0 Yorumla
u cαssíєєє Takip Et Master Yaş: 102 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,7b cevap paylaştı. Hahhah evett😭😭😭 hep ben hazırlıyorum hep benn 😭😭 0 0 Yorumla
Wayne_Jenkins Takip Et Master Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,5b cevap paylaştı. Genelde annem hazırlar. İşe gideceğim günlerde lokanta da her sabah çorbamı içerim 0 0 Yorumla
saskinomayra Takip Et Master Yaş: 48 , eic 53% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3b cevap paylaştı. valla diyorum ya.. hep ben hazırlıyorum kahvaltıyı 0 0 Yorumla
Happy_Moons Takip Et Yoda Yaş: 34 , eic 99% +1 yıl acikcasi demiyorum cunku pek kahvalti yapan biri degilim... kahve olsun yeterli 0 0 Yorumla
David_Caine Takip Et Xper 7 Yaş: 33 , eic 80% +1 yıl Ouww. Hepimizin hayali bu be :) çocukken ne güzel kahvaltiya uyandirilirdik. 0 0 Yorumla
AliceMixfield Takip Et FenomenMaster Yaş: 26 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 10,8b cevap paylaştı. Demiyorum çünkü arada öyle şeyler oluyor tabikisii 0 0 Yorumla
Pro_AdvancedPT Takip Et Xper 2 Yaş: 34 +1 yıl Hazır kahvaltıyı unutalı seneler oldu 😊 herşeyi kendim hazırlıyorum 0 0 Yorumla
ツɥɐʎɐʇıɯʞɐʎɯış Takip Et Xper 7 Yaş: 38 , eic 100% +1 yıl Bende yufka yapımı börek yedim az önce 0 0 Yorumla
RakıApexPredator Takip Et Bilge Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Man a Man, yağ da yumurta vs severiz 0 0 Yorumla
_snow_ Takip Et Master Yaş: 43 , eic 73% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,1b cevap paylaştı. kahvaltı yapmıyorum 0 0 Yorumla
memati_citaa Takip Et Xper 6 Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Heee diyom napacan simdik sen mi hazirlayacan 0 0 Yorumla
_Queenn_ Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,2b cevap paylaştı. Güzel olurdu… 🥰 0 0 Yorumla
tt_Escape_tt Takip Et Master Yaş: 40 , eic 97% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 5,6b cevap paylaştı. hayır demiyorum 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Kendim kalkar yaparım. Biraz daha erken uyanayım diyorum tabi
Hayır demiyorum kahvaltı sevmediğim için uyandığımda beni bekleyen hazır kahvaltı hayalim yok.
Hayır demiyorum sadece eşim olsun onun gözlerine bakarak uyanayım birlikte kahvaltı hazırlayalım yiyelim diyorum
Ya her sabah diyorum.. bir günde hazır sofraya oturayım canım ananem hazırlar kaldırır beni bir tek onun evinde prenses gibiyim jsjsjs
Benim anneannem de öyleydi. Rahmet olsun ruhuna o gittikten sonra aç kaldık 😅
Allah rahmet eylesin ❤
Saat 6 😂hâlâ yapmadim başım ağrıyor
Ben hazırlıyorum da, bu kadar teferruat gerektiren şeylerle uğraşmıyorum. Yoksa evden çıkamam.
Aile evinden ayrılmanın en acı yanıydı sanırım. Sabahları kahvaltı hazırla, işten gel yemek hazırla🤦♀️
Anam sağolsun buna sahibim o olmasa zaten bi halta yaradığımız yok
Olmaz mı tabi ki oluyor
Kahvaltıda döner olmadan olmaz Nshdudhf
Aynen ya bazen kahvaltı hazırlamaya üşeniyorum. Hiç canım hazırlamak istemiyor.
Hahhah evett😭😭😭 hep ben hazırlıyorum hep benn 😭😭
Genelde annem hazırlar. İşe gideceğim günlerde lokanta da her sabah çorbamı içerim
valla diyorum ya.. hep ben hazırlıyorum kahvaltıyı
acikcasi demiyorum cunku pek kahvalti yapan biri degilim... kahve olsun yeterli
Ouww. Hepimizin hayali bu be :) çocukken ne güzel kahvaltiya uyandirilirdik.
Demiyorum çünkü arada öyle şeyler oluyor tabikisii
Hazır kahvaltıyı unutalı seneler oldu 😊 herşeyi kendim hazırlıyorum
Bende yufka yapımı börek yedim az önce
Man a Man, yağ da yumurta vs severiz
kahvaltı yapmıyorum
Heee diyom napacan simdik sen mi hazirlayacan
Evet her gün diyorum
Güzel olurdu… 🥰
demiyorum
ben sana kahvaltı hazırlarım gellll
Diyorum evet 🥺
hayır demiyorum
Hamsili pilav 🥳
Dediğim oluyor
Açım aç 😅