Normalde sütlü Türk kahvesi pek alışılmış bir şey değil. Soğuk içmeyi denemedim ama birkaç kez sıcak sütlü denemiştim, tadı garip geldi. Kahvenin kendisi baskın çıkmıyor, süt tatlılığı öne geçiyor. Ben tercih etmiyorum açıkçası. Sade veya az şekerli daha iyi. Soğuk olarak da buzlu kahve farklı bir şey. Ama sütlü Türk kahvesi bence orijinal tadını kaybediyor. Denemek istersen yap ama ben sevmedim. Herkesin zevki farklı, belki seveni çoktur. Ben klasikçiyim bu konuda. Yani önermem.