Güncellemeler
+1 yıl
Tavada yaptim bastırarak vee elimi tavaya yapıştırıp yaktim🤦🏻♀️çok becerikli oldugum doğrudur en azından güzel oldu bunada sukur 😂
Günaydın arkadaşlarr.. Biraz garip oldu soru ama tost makinesi yok o yüzden soruyorum tavada falan olur mu nasil yapabilirim? Çok canim çektiii🙏
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
23Cevap
Maalesef yapamazsınız.. sadece tava ile olur elinize bir bez alın bastırın ekmeği tavaya ama dikkat et yanmasın
Elimi yaktim onun yerine😂
Yaa geçmiş olsun ama demiştim ben :D :( su veya buz tut hemen
Baska tavayla bastim elimde tutacak da vardi ama sakar olunca oluyo böyle şeyler 😂az aciyo azcik kizarik bisi yok gibi😇
Geçmiş olsunn dikkat et kendine ✨😇
Olur ama tost makinesinde yapılmış gibi olmaz. Tavanın içine koy ve başka bir tava ile ekmeğin üzerine bastır
Hahahahah fakirliğin gözü kör olsun 😅😅
Fakirlik adamı çözüm üretmeye zorluyor işte zekayı geliştiriyor. Zengin olsan düşünmezdin bunları asjkldflkjf fakir avuntusu asjkldf
Soruyu ben sormadım ama sneın cevabın güzeldi yorum yapmak istedim 😅😅
Sormuş kadar oldun alsdkjflk
Yaptim😂
Afiyet olsun aslkdjf
Teşekkür ederimm
Komşudan bir tane ütü al 2 ütüyü de fişe tak ekmeklerin arasında kaşarı koy ütüyle bastırarak yap. 😃 Bunları kullanırken yağlı kağıt kullan yoksa ütüyü mahvedersin.
Utuyu böyle bisi icin mahfedemem 😂yedik zaten 😂
Yağlı kağıt kullanırsan hiçbir şey mahvolmaz Bence çok da güzel olabilir
İki tane ütü bul bence yoksa da vereyim tost Makinesi
Afiyetle yiyin inşallah
Teşekkür ederim 🙏
Yokluk dan mı yok tost makinası
Maalesef 🤷♀️ama olsun yaptık sonucta😂
Gelir misin lütfen sana heidye olarak almak istiyorum
Yok teşekkür ederim kabul edemem düşüncen için sagol 🙏
Cok ciddi yim bende bilirim yokluğu
Teşekkür ederim ama istemiyorum
Peki iyi günler
Yağlı kağıt varsa arasına ekmeğini koy tavaya koy sonra üzerine ağır bişey bas başka bir tava olabilir ya da ütü ters çevir
Diret çözüm odaklılık
@Elifinqedilisi napalım kpss mağduru olarak
Çokk iyi biliyorum maalesef aynıyız
@Elifinqedilisi atandınız mı kaç aldınız
Yok hayır o daha berbatı işte
Artık psikoloji kalmadı ya sen
@Elifinqedilisi ilk defa giricem ben başladın mı çalışmaya
@Elifinqedilisi ben kapattım ama:(
Senin ne
@Elifinqedilisi çıkmıyor emin misin
Evet seninki ne bakayım bende
Ekmeği ızgaranın arasına koyup sıkıştır ve fırına at. Sucupu da tavada kızart.
Degisikkmis
Hiç denemedim
Ustune bastiracan birsey varsa omlet tavasinda olur onemli olan ekmegi ezip kasari eritmektir
Nerde yaptigin farketmez mi
Hayir onemli olan ekmegin ezilip kasarin erimesidir
Yapışma yanma olmaz mi şekline gore
Yagliyacaksinya
Omlet tavasına tereyağı koy önce ekmekleri kızart sonra içine ne istiyorsan koy tabakla her iki tarı bastırarak pişir afiyet olsun
Omlet tavasi yok ama
Normal bir tavada yap omlet tavası şart degil
Yapisma yanma yapmaz mi tavanın modeline gore
Kız niye yag sürüyoruz allah aşkına kaç yaşındasın sen
Tavada olur, ekmeğin iki yüzünü kizartip, arasına istediğini koyduktan sonra üzerine bastirarak pişir, biraz tereyağı iyi olur.. yaparsin sen
Teşekkür ederiimm
Afiyet olsun
Tost tavan varsa olur veya sac malzemen ve ütün varsa ütü tost yaparsın
çamaşır makinesi gibi o at içine hepsini o yapar 😂😂
Komik misin canim sen
Tabakla ekmeği bastır tavaya o şekilde olur anca bide kısık ateş olsun yoksa ekmek yanar
Tavada yapabilirsin kapakla bastırıp
tava da yapabilirsiniz tabakla ezerek
Tavada da yapabilirsin
Ben denedim olmadı :)
Niye olmadi peki
Yani tost makinası gibi presli olmadı :) seni çok iyi anlıyorum
Tadi oluyo mu peki
Burdan mı konuşucaz :)
Ütü var mı peki?
Ciddi misin
Tost makinesi mantığı alttan ve üstten ısıt ve bastır
Tava ve ütü ısıt bastır 👍
Tüm mesele bu
Baskı uygulayamazsin maalesef...
Niye
Yağlı kağıdın üstünden ütü ile bas🤔
bem yapqrom aana misafirrim ol😅
Bn yapıyim beraber yeriz
Olur olur
Ekmeği tavaya koy, ütüyle bastır
Ciddi degilsin sanırım 🤦🏻♀️
Ben tavada yapıyorum
Tavada yağlayıp yapabilirsin
Tavada yapılabilir.
Kaşarlı olsun
Tava ekmek üstüne tencere ile bastır al sana tost
Tavad ayağ
Tavada yağ ile yap
Yagsiz yaptim guzel oldu
Yemeksepeti 😀
Paraaa😂
Ütü ile