Yazın mı, kışın mı daha çok kahve içiyorsunuz☕?

Ben genel olarak biri yapmadıkça içmiyorum ama mevsimsel açıdan kışın daha fazla...
Yazın mı, kışın mı daha çok kahve içiyorsunuz☕?
Yazın mı, kışın mı daha çok kahve içiyorsunuz☕?
Cevapla