Ben genel olarak biri yapmadıkça içmiyorum ama mevsimsel açıdan kışın daha fazla...


Her mevsim kahve candır☕
Sanırım kışın
Cevap
13Cevap
Ödevlerin kışın çok olduğu için kahveyi kışın daha çok içiyorum
Yaz kış hep sıcak kahve içerim. Ruslar çok şaşırıyor Antalya’da yazın sıcak kahve içenlere.
Ben kahve içiyorum diye mevsimler değişiyor.
Hazır kahve daha çok soğuk havalarda. Türk kahvesi 4 mevsim
Yazn buzlu kahve icerm
Her mevsim içerim
Hem yaz hem kış 😂
İki zamanda da çok kahve içerim fark etmez.
ömrümü kahve içmeyerek geçiriyorum
Kahve sevmem o yüzden hiçbir zaman
neredeyse her gün
4 mevsim de içmem kahve..
Kışın
kışın
Az içiyorum
Her mevsim
Kışın
Yaz kış içiyorum
Her zaman çok kahve tüketirim 😊
Kış Vallahi
Ben hep içerim mevsim fark etmez.
Fark etmiyor
İçmiyorum
Kışın.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar