En sevdiğiniz su markası hangisi?
Ben pınar ve abanta bayılıyorum
Ben pınar ve abanta bayılıyorum
Pınar
Erikli
Abant
Saka
Hayat
Nestlé pire life
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

içen daha da iflah olmaz :D
Denicem
Fiji su
Hiç duymadim
Hollywood kullanıyor çünkü jdhdh
Shshhsjshsh
Cevap
6Cevap
En uçuşu hangisi ise onu alırım
😅😅
suyun farkı var mı ya ucuzu hangisi
Var tabiki de su gurmeleri bilir
Bizim burada dalga var valla onu iciyoz biz
Munzur su
Erikli hepsini tokatlar
Abant suyu daha çok seviyorum.
Hayat ve erikli daha güzel bence.
Erikli ama sevdiğimden değil alışkanlık
En sevdiğim su, su
Suussss
Hahaha
Saka
erikli kullanıyorum
Erikli.
Erikli
Hayrat çeşmesi
Erikli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar