Çiğ olarak salata yapan var, pişirip börek yapan da... Havuçla çorbasını yapan var etle birlikte yemeğini yapan da.. ayni ben valla. Her çeşit her şekilde gidiyor bişeylerin yanına😂

Çiğ olarak salata yapan var, pişirip börek yapan da... Havuçla çorbasını yapan var etle birlikte yemeğini yapan da.. ayni ben valla. Her çeşit her şekilde gidiyor bişeylerin yanına😂

Severim aslında, hafif ekşimsi bir tadı var. En güzeli yoğurtla karıştırmak bence, biraz da sarımsak eklenince nefis oluyor. Haşlayıp zeytinyağlı da yapılır ama o hali biraz cıvık gelebiliyor. Çiğ olarak salataya da ufalanır, limonla güzel gider. Ama iyice ayıklamak şart, kumlu falan olabiliyor bazen. Canın hafif bir şey çektiğinde biçilmiş kaftan.
Cevap
6Cevap
Semizotunu severim yemeklerin içinde
Çok severim ciddi anlamda. Sıcak yemeği var onu seviyorum. Bir de salataya katıyorum çiğ şekilde efsane oluyor.
Semiz otu ile cacık yapılır birkaç çeşit yemek yapılır, salatalara konabilir. Çok lezzetlidir burada da çok tüketilir
Her türlüsünü yerim salatasini yemeğini tam diyetlik
Zeytinyağlı yemeğini seviyorum üzerinede sarımsaklı yoğurt üff😋
Olmasada olur. :)
Kavurmasını yapıp yoğurtla birlikte yemeyi seviyorum ben.
Çok severim valla her şeyini.
Ben dee😍😍
Her türlü severim. Yoğurtla güzel gidiyor.
yoğurtla yerim
Severim yemeğini
Yoğurtla karıştırınca güzel oluyor
Severim yoğurtlu;
Eh işte aramam yani
Salatasını severim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?