Güncellemeler
+1 yıl
Aman tanrım Didim , bu sorum soru başlığında olmadığı için sorum kaldırılmıştı bende saygıyla karşıladım ve kurallara uyarak aynı soruyu tekrar sordum 😂 şimdi de sorum incelendikten sonra geri iade edilmiş şimdi aynı iki görsel sorum anasayfada dönüyor 😂😂
Güncellemeler
+1 yıl
Çaylarrrrrrrrrrrrrrr 🤣🤣
Güncellemeler
+1 yıl
Ben bu soruya nerden geldim nasıl geldim 😂
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
42Cevap
Afiyet olsun ablam senin elindense içerim tabi ki de :)
Senin canını yerim ben 🤗
Sende olmasan bizi düşünen yok valla :D
Dimi ama yaş valla ben olmasam nspicaksınız bilmiyorum 😂
Bir bardak çay almazmıydınız küçük bey 😂
Hayırlı cumalar Bacım , çok class adam duruyor çaydanlık bey , tabi alirim bir bardak ara vermişken nede iyi gelir ohh ahahah
Derhal canım hemen çayın hazır ☕ içelim güzelleşelim 😂
Ellerine saglik. Ay Allah kahretmesin ya caydanliga yapılır mı bu🙈😅
Bir çay almazmıydınız küçük hanım 🌺
Ellerinizden alırım şöyle demli bi çay 🌸 yalnız kuzum ben çayı böreksiz pastasız icemiyorum🙈😂
Senin canın sağolsun ben şimdi yanına kalem böreği kızartırim buzlukta vardı çayın yanına koyarım
Hiii Teşekkür ederim 😍😍 ben de elim boş gelmem mercimek köftesi dolma sarma biskivili pastayla gelirim mis gibi
Ben de aman tanrım didim. Böyle çay üçilmez mi?
Dimi ama 😂 bir çay almazmıydınız küçük bey
Bu adamın ağzı sağa, burnu sola bakıyo be 🙂
Bir kerede vır vır etme bee adam 😂 iç gitsin 😂
Çay sohbeti kahve yalnızlığı severmiş 🙂
Kimle içcem:)
Benimle kimle olucak 😂 ben sana Arkadaş olurum senle çaylarımızı yudumlarkende iki muhabbetin belini kırarız 🤣
Manzaramızda göl mü olsun, deniz mi :)
Sakin sessiz göl kenarı olsun çünkü ben doğayı sakinliği severim
Göl etrafı çimlerle kaplı olsun. Kuş cıvıltıları orman ve uzaktaki dağların zirvesi gözüksün :)
Karavanımız göle 5 metrede konuşlu olsun :)
İşte asıl murluluk huzur budur bence
Odun ateşinde akşam yemeği hazırlicam:) ne istersin
Odun ateşinde de her şey muhteşem olur hee çok şanslısın sen ne yaparsan onu yeriz Allah ne verdiyse
Bol malzemeli salata:), mis gibi taze alabalık :)
Yanına da buz gibi kola :)
Ohhh misss daha ne olsun 🤗 yemiş kadar oldum emeğine yüreğine sağlık 🙏
Hayaletsene tertemiz mis gibi yaz akşamı, yemek yenilmiş ortalık toparlanmış. Puff oyurakları atmışız yere projektörü karavana kurduğumuz perdeye yansıtmışız sinema izliyoz :)
Süper bir fikir 👍👍
Çay hiç sevmem ama bu demlik sigara da veriyor herhalde. Alabiliriz.
@canerozkum bir kerede vır vır etme bee adam 😂 iç gitsin 😂
Cıks
@canerozkum beden bu sorumu soru başlığı olmadigi için kaldırdınız ve ben tekrar sormak zorunda kaldım aynı soruyu şimdide sorum incelenmiş ve geri iade olmuş 😂
Ve şu an iki aynı görsel sorum ana sayfada dönüyor 😂 üstelik de puan kaybettim
o sorun yanlış kaldırılmıştı, iade edildi. iade edilince de puan kesintisi olmayacaktı ama şu an tekrarlanmış paylaşım yapmış oldun. o yüzden yeni sorduğun kaldırılıp diğeriyle birleştirildi. her halükarda puan kaybetmiş oldun :D
Siz kaldırdıginız için bende kurallara uygun olsun diye soru başlığını değiştirip yeniden sormak zorunda kaldım sizden ötürü 😂 puan kaybettim bak bu beni üzer incindimmmm 😂
şikayet alıyor veya moderatör gizliyor. sonra yönetim kontrol ediyor :)
Anladım en son sorduğum soru kaldırılmış zaten 😂
tamam peki teşekkür ederim 🙏 saygı duyarım
Sanki adam demlemiş gibisin. Adam dedinmi de severiz yani..:)))
Bir bardak çay almazmıydınız küçük bey 😂
Elbette alırım. Karşılığında da kos kocaman sarılma ve güzel bir öpücük. Anlaştık bence?::)))
Yansımadan görür müyüm dedim de göremedim, sigara aromalı olmasın benimki, tişikkirlir. 😂
Derhal çayınızı hazırliyorum beyefendi 😂 içelim açılalım 😂
Hay Allah beni bir sıcak bastı. 🥵
Ne karıştırdın çayıma seksi üye? 😂
Simit çörek pastasından benden içeriz yeriz elinden çay içmenin zevkide başka olur
Ben var seversen çay var içersen 😂
Sen yaptıysan içeriz ellerinden çay içmenin keyfi ayrı olur iyi ki varsın arkadaşım
Canım benim sende öyle iyi ki varsın 🙏 teşekkür ederim
Ende tesekur ederim senin gibi çay yspanim varken hiç sırtım yere deymez sevgiler
Çay içmek isterim. Ama demlik sigara içmese iyiydi. Yeşilaycıyım :)
👍👍👍
Sabahki çayı haşlayıp haşlayıp kaptırıyorsun gibi geliyor bana :)
Aynen ısıtıp ısıtıp önünüze koyuyorum 😂
Şekeri içine atma ben kıtlama seviyorum çok demli olmasın teşekkürler ☺️
tamam tmmm derhal çayın hazır ☕ içelim açılalım 😂
Şimdi kahve içtim üzerine çay güzel olur hadi koy geliyom
Derhal çayınızı hazırliyorum beyefendi 😂 içelim güzelleşelim 😂
Eee nerde kaldı 😒
Çay severim bugün içemedim kahve kesti, eline sağlık 😌
Afiyet olsun güzellik 🌺
Burun tamam, gözlükler on numara, cugara tam oturmuş. Ama o alttaki sapı ne ola ki acaba :)
Sorun bu mu şimdi 🤣 bir kerede vır vır etme bee adam 😂 iç gitsin 😂
Doldur içek o zaman, bi ağız tadıyla çay içirtmedin bea :)
tamam pikii 😊 çaylarrrrrrrrrrrr
Sigara içilen ortamlarda asla bulunmam. Sigaradan ve içinden haz almam
Bir kerede vır vır etme bee adam 😂 iç gitsin 😂
Ben evde kahvemi içeyim en güzeli. Sigaralı ortamlar bana ters
Yaa Hakanım sen alayına karşısın seninle ortak biryerde buluşmak imkansız zayen ben ne dersem sen tersini söylüyorsun 🤣 hakan beni yoruyorsun
Aaa ortak nokta çok. Gel çayı boş ver kahve içelim 😊
Olur olur severizzzzz 👍 sen git uzan biraz ben sana bol köpüklu bir kahve ☕☕ yapıp geliyorum hem hararetini alır 😂
Tamam salonda uzanmış şekilde bekliyorum😊
Röptaşambırlarınıda giy Nuri Alço temsili öyle bekle ama 😂
O zaman o filmlerdeki gibi olmamız lazım. Ben uzanıp uyuya kalıcam seni beklerken sende beni öperek uyandıracaksın 😊
Hakan sen hiç türk filmi izemedin mi sen nerde gördün Nuri Alço filmlerinde erkek uyuyacak kadın öperek uyandıracak Allah aşkına 😂 hiç bir Türk filminde bu sahne yoktur. , srnin dedigim sahne çizgi filmlerde pamuk prenses oluyor
Filmin ismini hatırlamıyorum ama gerçekten izledim böyle bir sahne. Bu arada ben geçmişte oyunculukla ilgilendiğim için nuri alçoyu canlı dahi gördüm. 184 boyundayım ayakkabı ile 3 cm felan kazanırım adama bakarken kafamı havaya kaldırıyordum. Boyu çok uzun kalıplı birisiydi. Hani filmlerde kızlar korkuyor ya haklılarmış 🤣
Röptaşambır yok bornoz giysem olur mu 🤣🤣🤣
Nuri abide sevdiğimiz hur abimizdir 🤣
Olur olur sen bornoz giy uzan 😂
Tamam bornozumla uzanıyorum 😋
Boydan bir resim gelirmi peki 😂😂
Beni boydan mı görmek istiyorsun
🤣🤣
Yaa hakan senin canını yiyerem haa 🤣
😊 teşekkür ederim 😋
Selvi boylum 🤣
Vaww selvi boylu oldum 🥰
Boyun kaç tı senin uzun birisine benziyorsun
184
Tahmin etmistim ya 1.83 tür ya ya da 1.85 tır diyordum
Yaa sanada gülesim geldi 😂 sen diyorsun ya boydan mi resim istiyorsun diye 😂
Sen öyle yazdın ama
😂😂 ben boydan resim gelir mi dedim
Sen de boydan resim mi istiyorsun dedin 😂 biii gülmem geldi
Anladım gül bakalım
Selvi boylum 🤣 tmmm bişiii yokkkkk bişiii yokkk 😂
Peki güzelim bir şey yok 🤣🤣🤣
Abla yalnız ben sigara içilen ortamlarda bulunamam 😂😂
Güzellik sende çayını alır balonda içersin böylece sigara dumanına maruz kalmamış olursun sıkıntı yok hallederiz 😂
Allah razı olsun canımm 😂
Senin canını yerim ben güzellik 🌺
🥰🥰🤗🌸
Begeni atinca sorularina geliyim dedim. Profil degisince nicke diklat etmemisim yeni farkettim. Aldim cayini sagolasin
Hoş geldin genç adam 🙏 çayın hazır ☕ içelim güzelleşelim 😂
Napiyosun kardesim nasil gidiyor
İyiyim çok teşekkür ederim evdeyim yağmuru izliyorum sen nasılsın napiyorsun günün nasıl geçiyor
Allah razı olsun hacı teyzem
Teyzesinin gülü 🤣 senden de Allah razı olsun
Bir bardak çay almazmıydınız küçük bey 😂
alırım alırım : )
Çocukları okuldan alıp geliyorum 😅
Durduğun kabahat hemen gel 🤣
Bir bardak çay daha almazmıydınız küçük hanım 🌺
Teşekkür ederim 😊
İnce belli bardak var mı? 😂
Olmazmi yanına patatesli börek te yaptım
Bir bardak çay almazmıydınız küçük bey 😂
Çaydanlığı ser önüme hoş kadın. 😂
tamam pikiii 😊
Kahveciyim ama cayada hayır demem
Derhal çayınızı hazırliyorum beyefendi 😂 içelim güzelleşelim 😂
var ben çay içmiyorum
@merakettimmiste tamam sanada hazır sıcak su varken bir Nescafe yaparız ozaman ☕ içelim güzelleşelim
Sevmeyene bile çay içirtirmiş 😂
Dimi ama bende öyle düşünüyorum 😂 içelim güzelleşelim 😂
Kaçak Çayyyyyy severiz 😋
Bu normal demleme çay
Bir bardak çay almazmıydınız küçük bey 😂
Alırız küçük hanım teşekkür ederim 🙏
Böyle yakışıklı karizmatik çayı kim sevmez 😀
Ben var seversen çay var içersen 😂
Doğru bir söz çay şekersiz içilmez 😊 tabikide
Bir bardak daha çay almazmıydınız küçük bey 😂
Olur tabikide seve seve şeker yerine parmağınızi bansaniz yeterlidir 🙈😊
Olur olur 😂 içelim açılalım 😂
Dökelim bütün kurtları 😀
Ooo iyiymis severiz çay
Bir bardak çay almazmıydınız küçük bey 😂
Teşekkürler apla bana daha önce kimse çay vermemişti biliyormusun 😂
Ablasının gülü 🤣 senin canın sağolsun ben sana koyarım 😂
Koyma apla doldur olmaz mı 😂
Olur olur 😂 çok fena doldururum
Sevmem değil tercih etmem. Kahveciyim
Bir kerede vır vır etme bee adam 😂 iç gitsin 😂
Kahve de kahve
tamam tmmm ikna oldum 🤣 sen geç uzan ben bol köpüklü bir kahve yapıp geleyim hem hararetini alır 😂
Gerek yok eyvallah. Ben şimdi yemeğin üstüne kendi ellerimle yaptığım kahvemi içiyorum 👍
Hahah ben bu çayı içemem😂
Niye güzellik 🌺
Bir yandan havalı bir yandan da efkarlı görünüyor o yüzden öyle söyledimm 😅
Senin canını yerim ben 🤗🤗
Çaydanlık benden havalı.
Hı hııı 😂 bir bardak çay almazmıydınız küçük bey 😂
1 günlük çay içilir mi, taze dem varsa olur.
Isıtıp ısıtıp önünüze koyuyorum 😂
İçen bulunur
Hı hııı 😂 ben yaparım da icmezlermi hiç
İçmek ne demek ölürler
Geldiğimde kapından kovma da
Yok ya neden kovayim 😂😂
İyi o zaman geleceğim 😁özelden bekliyorum 😅
🤣🤣
Ciddiyim ancak aramızda her hangi bir muhabbet yok.
Ne zaman içiyoruz 😅
Takip atar mısın 🫠
Niyeki
Çay hiç sevmem :D Kahve olursa haber ver
Bir kerede vır vır etme bee adam 😂 iç gitsin 😂
İçmiyorum kadın zorla mı :D Sade türk kahvesi cezvede pişsin teşekkürler 🤩
Tmmm beee 😂 sen git uzan ben bol köpüklü bir kahve yapıp geleyim hararetini alır 😂
İşteyim akşam karşılıklı içelim yapta :D :D
Yorgunluk kahvesi istiyordum 😑😊
Senin canın sağolsun güzellik 🌺 hazır sıcak su varken sanada Nescafe yaparız 😊 olur mu?
Ayy teşekkür ederim ellerine sağlık ❤
Senin canını yerim ben güzellik 🌺
ver ver bir bardak demli :D
Derhal veriyorum 😂 çaylarrrrrrrrrrrrrrr
Tam aradigim cay :)
Dimi ama bende öyle düşünüyorum 😂 çay önemli
Sigara sart yaninda
Bencede çay sigara keyfi benim vazgeçilmezimdir
Alaha sukur baska birseyimiz yok sigaramiz var birde cayimiz onada kimse bisi demesin zaten o keyif olmadan olmaz :)
Gerçekten öyle çok haklısın
Valla yorgunum bacım bu yorgunluk çay ile geçmiyor.
Çay sevilmezmi hiç, içmeden kendime gelemem konum at ordayım😄
Çayı da çok severim.
Derhal çayınızı hazırliyorum beyefendi 😂 içelim güzelleşelim 😂
Ömrümün en güzel daveti senden geldi. güzel kalplim.
Rica ederim gülüm ne demek güzel olan senin yüreğin bence
Birileri benim için dua etsin de, Seninle karşılaşayım. o kadar yani.
Srnin canini yerim ben 🤗
Günaydın can parçası.
Günaydın paşam nasılsın iyimisin
Eline sağlık çata hayır demem
Aynen öyle içelim güzelleşelim 😂çay önemli
Sen içme bozamam daha nereye kadar güzelleşeceksin 😂😂
😂😂
Bende anlamadım 🤔
Boş ver bazı şeyleri de anlamıyverelim
Öyle kafayı yormaya değmez yaşayalım geçelim 😂
Ben yetişemedim bitmiş.
Ben senin için yeniden demledim senin canın sağolsun güzellik 🌺 bir çay almazmıydınız küçük hanım 🌺
Hani nerda
Ne nerda
Çay çay
Ben bayılırım
Çay önemli 👍 içelim açılalım 😂
Gariban içeceği
Alakası bile yok ben geçen gün İstanbul balata gittim çayın tanesi 25 TL idi 150 TL çay parası harcadım sadece
Ben çaya verdiğim paraya hiç acımam
Çaya o kadar para verilir mi
no smoking..
Ben var seversen çay var içersen 😂
Çay var içersen ben var seversen 😂
sewersen sen var çay dersen
bizde kafa ütüketeni warr..
harika çayı bizde iç
günaydın
Sanada kocaman günaydın 🌺 kusura bakma yorumu şimdi fark ettim
cnn sağolsun,
warlıpı KS'ye renk katıyor..
Çok teşekkür ederim 🙏 çok naziksiniz
sende, eksik olma..
merhaba günaydın
Sanada kocaman günaydın 🌺🌿🌺 nasılsın iyimisin
çokk saoll .
çiçekler gibisn walla..
nasılsın çalışıyor musun
Çok teşekkür ederim 🙏 evet işteyim çalışıyorum bugünlerde biraz yoğunum fırsat buldukça da buraya görmeye çalışıyorum
arada sesin gelirse
harika olur
taa şoramdan vurdun.. hayır denmez çaya🤭😊
Dimi ama bende öyle düşünüyorum 😂 çay önemli 🤣 içelim açılalım
demliğin de dibini görmek lazım
Görelim tabii 😂 amaan bir daha mı gelicez dünyaya
ürkütücü bi tip :)
Bir kerede vır vır etme bee adam 😂 iç gitsin 😂
ah aha tamam yaw şekersiz olsun :)
Sana çay yolladım ☕ iç hararetini alır 😂
:))) saol ya hararetlendirdin:)
Bunun tek çözümü var hararetlenmemek 😂
dedin ve hararet gitti:)
Ohhh aman aman iyi 🤣 tamam hiç kendini bozma böyle iyi 😂
:)) bişi derdimde açık ortam demem:)
Uygun üslupla soyle sıkıntı olmaz
Ben anlarım
sen kesin anlarsın:))
Şöyle ozaman anliyormuyum bakayım
sen anlarsınn dedim ya :)
Anlamadım diyorum ama farkında mısın
Senin kadar zeki değilim ben
:))) senmi değilsin :)
Beni yoruyorsun
zevkli oluyo:)
Ön kelime yazıyorsun ne diye soruyorum yine aynı cevaplarla geliyorsun bir daha bunu yaoarsam yorumu kaldırırım boşuna zamanımı alıyorsun
Sana on kete soruyorum sırf yorum kalkmasın diye uygun üslupla yazarsan ben anlarım dedim ben daha napiyim sana
Kafana göre takıl benden bu kadar
Ben kaç kişiye laf yetiştiriyorum burada bir kişiye bu kadar zaman ayirirsa 4 soruma geken yorumlara bakamam
yaf muhabbetin yazıyomçok kasma:)
Beni kızdıyorsun sen anlarsın sen bilirsin neyi bilirim
:)) yakışıyo kızmakta:)
Ablana her şey yakışıyor 😂
Çay sevilmez mi 😁
Bencede çay önemli 🤣 içelim açılalım 😂
Ne zaman içeceğiz bende bir şeyler alıp geleyim 🤣😂
İncirler olunca ben sana haber veririm 😂
O zamana kadar kim öyle kim kala 😂söz ağızdan bir kere çıkar 😅
İçeriz
Derhal çayınızı hazırliyorum , içelim açılalım 😂
Çok kapalı olmasın ama iki şekerli olsun teşekkürler 😅 bide yanında tatlı varsa miss
Aynı çayı kaç kez demledin?
😂ısıtıp ısıtıp önünüze koyuyorum 😂
Çabuk ısınıyor maşallah.
Hamarat insanın hali başka oluyor tabi 😂 çaylarrrrrrrrrrrrrrr
Bir çay almazmıydınız küçük bey 😂😂
Tazecik olursa, ilk açılışı alırım.
Bu taze işte az önceki yetmedi yenisini demledim 🤣 ben var seversen çay var içersen 😂
Aklımı karıştırma. Önce hangisi diye düşünmek istemiyorum.
Benden yakışıklı 😅
Hı hııı 😂 bir çay almazmıydınız küçük bey 😂
https://voca.ro/1fML8Sxw6ZmS
Tabiki çay önemli 👍 içelim güzelleşelim 😂 çay var içersen brn var seversen zalımınoğlu 🤣
Severek çay içelim o halde😂😂 açık yorum yapmışım aha kendimi yakaladım 😂
😂😂 aynen ama ben sen olduğunu bilmiyordum
Şimdi görmüş oldum
Çünkü burdaki ses kaydını görmemiştim görseydim anlardım zaten 😂
Hemen gizliye geçiyorum 😂 senden başkası tanımasın😂
tamam peki saygı duyarım 🖐️ nasıl istersen
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ayyyy ne güzel gülüyorsun öyle bayrammmm 😂 hımmmm 😂
Baksana ya çaydanlık çok güldüm
Video o aslında çok efkarlı bir şarkı çalıyor Müslüm Gürsesin yaşamak ölmekten gazın geliyor o şarkı
Ben ekran görüntüsü aldım
Ama iyi yapmışsın
nasıl gidiyor
Bayılırım
Çay önemli
Eve cay var içersen ben var...
Ee srn var? Devamı
Hayal gücune kalmış
İyi geceler 😊
Neden
Bilmem kendimi bu soruda buldum birden 😂
hoş geldin
Hoş buldummmmm genç adam sende hoş geldin
Genç olduğum nerde yazıyor
@r_engarenkyollar