Yoruldum artık siz böyle oldunuz da napıyorsunuz?

iş yerinde sürekli mobbing var. bir sorun yokken ortada patron tarafından sürekli hakaret baslı mobbing görüyorum, görüyoruz.. sabah yediğim ekmek bile boğazımda kaldı. başka iş çok baktım bulamadım çalışmaya da mecburum açık verme şansım yok.

ailemde bilmiyorum yani. ne derdimi anlatabiliyorum ne de anlıyorlar. babama bişey demeye gelmiyor iyiliği için bile desem benim sözlerim ona zehir gibi geliyor. kardeşlerim ayrı annem ayrı. köpek gibi çalışıyorum gezdiği tozduğum yok arkadaşım yok.

ilişki konusu zaten ayrı bir mesela. hep acı çektirdiler. biriyle tanıştım ona ısınamadım ayrıldım o da sorun oldu. çok bunladım. psikolojim kaldırmıyor. doktora da gittim ama doktor da ilaçlık bişey görmedi yne düşük doz verdi canım gibi yaptı beni.

bunaldım. boğuluyorum artık. içim o kadar dolu ki artık anlatsam da aynı anlatmasam da. bazen uzaklara gitmek istiyorum. napıcam bilmiyorum

Yoruldum artık siz böyle oldunuz da napıyorsunuz?
Cevapla