
Fenomeni olduğum başlığın içeriği için tarifler olmalı mı? Paylaşılan yemeklerin, tatlıların ya da değişik içeceklerin içeriğini merak ediyor musunuz?

Fenomeni olduğum başlığın içeriği için tarifler olmalı mı? Paylaşılan yemeklerin, tatlıların ya da değişik içeceklerin içeriğini merak ediyor musunuz?
Tabi hayatım sende aaaa. Bak bişi paylaşıyon. Elimiz unlu mal mal bakıyoz ekrana tarifi yok? Eklersen güzel olur yani. Gerçi tariflere sadık kalan bir insan değilim. Elimdeki malzemeleri rastgele ve uygun ölçülerde karıştırıp pişme sürelerine göre sıraya dizip pişiriyorum. Ama insan bazen gördüğü bişeyi yapmak istiyo. E sen atıyon. Ben mesela bu gün gün mısırununun içine az kızarmış tavuk göğsü ve az bişey domates, haşlanmış patates, az kızarmış patlican, kaşar ve zeytini mikserde çekip sos kıvamına getirip tavuk göğsünün üzerine sürdüm. Kekik nane köri ve bir miktar tuz ile dünden yaptığım mısır unu hamuruna hapsettim. Sardım ince bir rulo yaptım. Attım fırına 200 derecede bi 40 dakika falan pişti. Aslında dakika saymadım. Ekmek nar gibi kızarasıya kadar pişirdim. Çıkarttım dilim dilim doğradım suşi gibi oldu çok lezzetliydi. Mesela sen bu gün bişey paylaşıyon. Tariflere uymayan bir insan olsam da insanım heves ediyorum bende yapayım diyorum. Sen tarifleri de koy ki biz de heveslerimizi veya ana yemeklerimizi güncelleyelim 💖💖💖💖💖😘😘😘😘
Valla aşırı ikna oldum 😄 artık hep tarifli yapıcam
😂😂🤗 en büyük pişmanlığım neydi biliyon mu? Mantar kıydıydım iç malzemesine. Koymayı unutmuşum 😂😂 ama üstüne yumurta sarısı sürüp çörek otu veya susam dökseymişim daha güzel olacakmış. Hem bu vesileyle bu gün yaptığım random fisyon yemeğimin tarifini bunu okuyan herkes görüp denemek isticektir. Sende yap sende koy bizde denemek isteyelim 💖
Süper yapmışsın, yeni tatlar denemek cesaret işidir heleki lezzetli yapmak daha büyük cesarettir ❤️
Soruma gel 😄 sana özel açıklamalı
Estağfurullah 😄 kız yeni soru sordum yemeğin tarifiyle senin iknan yüzünden diyorum ona davet ettim 😄
Şahsen hiç merak etmiyorum çünkü yapan taraf değil yiyici olan tarafım ha elimden de çok iyi yemek yapmak gelir yani elimden lezzetlidir ama yemek favori yapmak değil
7 tanesinin tarifini biliyorum iyide yaparım
Geriye kalanına validem tek atıyor canım annem ya uyandırıp iyi ki varsın kızım diyip elini öpesim geldi bak şimdi haha
😄 kadın diyecek oğlan gitti 😂
Yok alışkın o :D
Kalp krizi geçirmiyorsa iyi 😄
Bu nasıl temenni 😒😒
Geçirsin diye demedim 🥺 anneler paniktir ya o yüzden
Cevap
12Cevap
Evet tabi ki de.. yani muhtemelen üşengeçliğimden ya da kötü yemek yaptığım için hiç yapmam ama yine de sana yakışır tarif. çünkü bu konuda çok iyisin. ✨
Günlük enerji dozumu aldım 😄✨
Ben geç görüyorum bazen gören görüyor 😂
:D :D yapacak bir şey yok
Başımın belası ceylanım 😄
😂😂 deliiii
😂😂✨
Heee kiz isterim tabiki benim içinde iyi olur hem
Durmadan bugun ne yapsam diye dusunmeme gerek olmaz
Böyle tarifli yemekler olursa her gün bir deneyim yapa bilirim 😄
Talepler artıyor 😄
Olsaydı iyi olurdu tıklayınca hemen tarifi açılıyor daha iyi
Dikkat edicem
Tatlıların özellikle merak ederim 😂😋
Mecbur yazacaz desene 😄
Evet çoğunun zaten internette var tarifi.
Olmalı yani
Gerek yok, nefis yemek tariflerinde her şeyin tarifi var zaten...
Eskiden Sony Xperia telefonlarda böyle bir özellik vardı. Kamerayı tutulan obje hakkında bilgi çıkıyordu. Yemeklerin de fotosu kullanılarak tarif gösteriliyordu
Yemek tarifini değil yemesini severim 😂
İsteriz yemekleri ben yaparım
İsterim
Peki 😄
Beni ilgilendirmiyor, olsa da olur olmasa da..
Bazıları baya güzel gözüküyor o yüzden isterdim
Zaten... tarifi yazınca çıkıyor 😄
İyi olurdu
İsterim
Fena olmaz
Olsun yapar yeriz 😂
Bence olmalı
Off böreğe bak
Olabilir
Olması lazım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?