Günaydınlar.
Kahve içtikten sonra mı spor yapsam yoksa spor yaptıktan sonra mı kahve içsem kararsızım. Kahve içmek isteyenleri şöyle baş köşeye oturtup dolar veriyoruz😂😎💃

Günaydınlar.
Kahve içtikten sonra mı spor yapsam yoksa spor yaptıktan sonra mı kahve içsem kararsızım. Kahve içmek isteyenleri şöyle baş köşeye oturtup dolar veriyoruz😂😎💃

Sade ve taze çekilmiş olsun yeter. Şekerli veya sütlü içmiyorum pek, araya giriyor o tadı bozuyor. Ama herkesin damak zevki farklı tabi, isteyen şekerini atsın, sütünü koysun, karışmam. Kahve öyle bir şeydir ki, insanın kendine göre bir şekli vardır. Benimki de bu işte, sade bir Türk kahvesi veya filtre, ikisi de olur.
Cevap
7Cevap
Kahve içtikten sonra spor yap, afiyet olsun.
Zaten baktım ki aklım kahvede kalıyor kahve içtim önce sonra spor yaptım 😂😂 Sağol
Süper
Afiyet olsun günaydın ben sade ve şekersiz içmeyi seviyorum kahve.. yanında da maalesef sigara olmazsa olmaz benim için.
Sigara yerine lokum ve çikolata veriyorum sana sigara no no no😎
Senin elinden güzel olur hayır diyemem tabiki eline sağlık 🤗🤗
Gülüm sen yap içine sirke katsan da olur.
Kurban olsunlar sana💗💗
Uysss asıl sana
🌸😘
Bol bol şekerli olsun.. 😅
Sana şeker atmaya gerek yok sen zaten tatlıkızsın😛🌸🌸
Ay çok teşekkür ederim.. 🥰❤️
Orta şekerli olsun bacım, genelde hep öyle içerim.
Orta şekerli lütfen 😌
Sade Türk kahvesi alabilirim
Şekerli, sütlü..
Türk kahvesini bi kere böyle denedim denemez olaydim. Yaninda bide damla sakızlı lokum vermislerdi bayat bayat.
Sade olsun
Sade bir türk lahvesi rica etsem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?