Buradan biri Doritos Flamin' Hot hakkında ballandıra ballandıra konuşup canımı çektirmişti, midem acıyor nasıl geçer bu? :D

Hiç denedin mi? :D
Buradan biri Doritos Flamin' Hot hakkında ballandıra ballandıra konuşup canımı çektirmişti, midem acıyor nasıl geçer bu? :D

Hiç denedin mi? :D
Bol bol yoğurt😂 ben acı sevmem kırmızı cipslerin acısı az olanlarına bir arkadaş alıştırdı su ve çikolatayla geçiriyorum midemi falanda yakmıyor öyle risklere giremem😅
Çikolata daha kötü yapar gibi geldi. :D
Yani ben dilimin yanmasını geçirdiğim için bana iyi geliyo ama senin miden yanıyor soğuk soğuk yoğurt yiceksin😂
Ben ilk çıktığında almıştım. İki üç tane anca yiyebildim ve hiç beğenmedim. Gülenlerce dolapta süründü en sonunda attım artık 🤣 bol su iç ya da ekmek filan yeee geçiyor zaten bir müddet sonra merak etme seksi modetör 😂
Gece boyunca midem yandı o yüzden ben yanamadım seksi üye. 😜
Soda ya da süt , ya da salatalık yeseydin iyi gelirdi mide yanman geçerdi seksi modetörümmm
Seksi moderatörün müyüm gerçekten? 🥺
Senden başka seksi modetör mü var burada 👍 varsada beni ilgilendirmez 😂
Isırılacaksın. 😂
🤗🤗
😙😙
EİG için teşekkür ederim 🙏
Rica ederim en sevdiğim üye. ♥️
Cansın 👍 teşekkür ederim gülüm sağolasın ağzına yüreğine sağlık 🙏
Öp beni. 🤫
ben övmedim yav nerden çıktı o 😂 övdüysem de hatırlamıyorum hangi soruda övdüm acaba ki 😂
Sever misin önce onu sorayım. :D
acı olan her yiyeceği severim 😀
Bu vahşi bebeği Getir'den sipariş ederken aklımda profil resmin vardı, sigara içen bordo dudaklar, şimdi iftira da atmayayım ama sanki sen canımı çektirdin gibi oldu. :D
terbiyesizleşme istersen bak
Vahşi bebek derken cipsten bahsediyordum, özür dilerim. 🥺
her kelimen haddi aşıyor şu az önceki kelimelerinde!
Amacım asla o değildi, özür dilerim tekrar.
Cevap
4Cevap
Hiç denemedim. ama cips zaten sevmiyorum pek en son prinsgles yemiştim.. acılı olanlarından film izlerken ya da dizi izlerken güzel gidiyor
Deneyip hayatının en büyük hatasını yaptın. Kim övdü, nerde övdü, adres ver basalım😂
Sen miydin yav? :D
Sanki @merakettimmiste gibiydi ama. :D
ben övmedim ayol 🤔
Ben yiyince ağladığımı demiştim.
@merakettimmişte pardon. :D
Bul o kişiyi hemen Doritos flamin hot denediniz mi 🔥? ↗
Yokmuş öyle biri, bir tek @merakettimmiste 'nin yorumunu beğenmişim bir cips gurusu imiş diye, tüh yanlış numara. :D
Yoğurt, ayran vs tüketebilirsin. Hiç denemedim tahminen onun acısıyla eş değer bir biber yemiştim 2 saat mide ağrısı çekmiştim.
Ben acıya bayılırım, bu da çok hoşuma gitti açıkçası ama her yerde bulamıyorum
Denemedim ama bir gün delilik edip çiğ köfteyle deneyebilirim
Çok güzel, o kadar da acı değil. Yedikçe acısı azalıyor.
Bence çok acı değil normal acısı var güzel begendim
Hiç denemedim benim favorilerim baharatlı ve peynirli böyle antin kuntin çeşitler denemem 😃
Ciddi ciddi acı mı bu ya?
Hala yanıyor midem. :D
Dene mutlaka. :D
hiç yemedim çok mu acı
Sağlam acı. :D
bana bişey olmaz
Reflüsü olan yemesin tadı zaten leş.
bende yemiştim fena yakıyor ama güzel bence..
Bende denedim gerçekten gereksiz bir acı
Hiç denemedim diyetteyim yiyemem 😂
berbat bir şeye benziyor
Gerçekten acı ya
Ben övdüm
çok acı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?