Gerçek pizzadan daha çok seviyorum ben bunları ya 😋 tabana annemin yaptığı lütenitsayı zeytinyağıyla karıştırıp sürüyorum üzerine de kaşar zeytin biber üff😋

Gerçek pizzadan daha çok seviyorum ben bunları ya 😋 tabana annemin yaptığı lütenitsayı zeytinyağıyla karıştırıp sürüyorum üzerine de kaşar zeytin biber üff😋

Ekmeğin üzerine pizza malzemelerini koyup da yapıyorum. Krep yapıp üzerine domates sosu ve peynir koyup da yapıyorum ikisi de çok güzel oluyor. Kahvaltı da çok iyi yeniyor
Bende çok severim bazen sadece kaşar peyniriyle de yaparım güzel oluyor ama ekmeklerin kenarları hemen kuruyor onu çözemedim henuz yumuşak veya kıtır olsa güzel olucak bu arada lutenista diyen birisi kaşar peynire kaskaval der 😁
Kars kaşarına kaskaval dersen karslılar beni vurur ahsjs
Oluyo ya erimesi de zor. Aslında tercih etmemek lazım
Yok göçmen değiliz 😂
Sadece göçmenler mi yapıyor 😂
Ahsjs diyelim
Bana onu seviyor musun, bunu yer misin, şunu içer misin diye sorma lütfen. Karışık bir tabak yap yolla işte. Ben her türlü yerim.
Agshsjs gün tabağı yapayım
Cevap
15Cevap
Ben normal pizza seviyorum ama pizzanın her türlüsünü de severim.. hatta daha lazzetli olurdu belki de böyle çıtır çıtır.. Günaydın
Evet severim zaten yaşadığım yerde nerdeyse her pastanede var.
bir kere bayat ekmekleri atmayıp değerlendirmek için harika bi yöntem bu evet yaparım da severim de
Severim bayat ekmekleri değerlendirmek için güzel oluyor
ramazan pidesi ile harika oluyor
Yani daha iyi oluyor tadı normal pizzaya göre seviyorum.
Evet bazen pratiklik olsun diye hazırlıyorum güzel oluyor.
Evet, ve kendim de yaparim...
Onun adi da aslinda Pizza degil ama Neyse...
CevaP; Evet sevilir... ;-/
🙄 hayır gerçeği gibi olur mu 😕 olmaz
Valla çok daha lezzetli oluyor
Görseldekiler öyle gözüküyor zaten , kıskandığım için öyle dedim 🤷🏻♂️
Kıskanma be 🙄
Peki 🤨
Pizza sevmiyorum ekmek üzerine hazırlanan pizza'da hiç yemedim..
Çok kalın oluyor, sevemem..
Ekmeğin inceliğini ayarlamak senin elinde 🙄
Benim elimdeyse yandı..
Sen ne biliyon hiçbir şey bilmiyon anca sigaranı yak ajsjsks
Çay da demleyebiliyorum.. :/
Hiiii🙊 nasıl yani çaydanlığa çay ve su koyabiliyor musun ohaaa😨
Ocağın üzerine bile koyabiliyorum, ne diyosun..
Ben şoookkkk
Ben de A101 diyim de gününü karartayım..
Işıl ışıl bi gün yaşıyodum ya iyi yaptın😒
Aydınlık gün bükücüyüm ben..
BİM pizzası 😂
Arada güzel gidiyor… :)
Sevmiyorum ama mecbur kalınca yiyorum
çok daha güzel oluyor
Pizzanın her türlüsüne okeyim ben
Seviyorum ama alan olursa yerim
bimin tost ekmeğine en iyi oluyo
İmm canim cekti ben de çok seviyorum
Pizzadan daha lezzetli bunlar
Valla karışık şeyleri hiç sevmiyorum ya
Hani banaaa
Hani bana kurabiyeer
Canım çekti
seviyorum
Evet severim
Tadı güzel olmuyor ya
severim
Seviyorum.
Hayır.
Evet seviyorum
Pek değil
Yemedim
Severim
Evet anne kokuyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?