Ben 11 yaşında tek başıma pilav yapmıştım ama felaketti..😂😂


Ananem beyin kanaması geçirmiş hastanedeydi.. annem onunlaydı.. ilk gerçek gitti deneyimim ilkokulda oldu bu vesileyle.. domatesli pilav.. lapa olmuştu ama zevkle yiyip beni onure etmişlerdi…
6 yaşındayken anneannemle patates yemeği yapmışım, sayılırsa. Hayal meyal patates soyup dilimlediğimi, minik bir taburenin üzerine çıkıp sos tenceresinde soğanla salça kavurduğumu hatırlıyorum :)
Tek başıma yaptığım ilk şey kurabiye olmuştu. 11 -12 yaşındayken, evde kimse yokken kurabiye yapmıştım. Güzel de olduydu, annem evde kimse yokken fırını çalıştırmama bile çok kızmamıştı bu yüzden :D
Benim de hayalim kızımla mutfağa girmek büyüsün biraz daha şu an 1,5 yaşında 🤩ara ara alıyorum yardıma iyi oluyor çok eğleniyoruz 😍olsun iyi deneyim olmuş tebrik ederim 🤗
Amin amin inşallah darısı tüm isteyenlere 🙏🙏🌺
Hamburger yaptım ve çok güzeldi 😋
Kaç yaşında 😃
Maşallah 😊
Başarılarınızın devamını dilerim 😄
Cevap
22Cevap
ben genelde hazır yemekleri yaparım beceremem güzel yemek yapmayı
15-16 sanırım internetten bakarak makarna yapmıştım acemi sansimidir nedir süper olmustu bidaha öyle olmadı çünkü
İlk yapılanlar bazen iyi oluyor
Acemi şansına denk geldi tamamen.
Evet bazen iyi bazen kötü oluyor iyi denk gelmiş
Bidaha öyle yapamadım hatta sonrakiler hep kötü oldu bazıları yenmez hale geldi:)
14 yaşında başladım nasıl güzel biber dolması yapmışım zift gibiydi
Yandı mı?
Evet, suyunu az koymuşum.
Olur öyle kazalar
5 yaşında tost yapıyordum, yumurta çakıyordum, hamur açıyordum 😂
Ben yaşımı hatırlamıyorum ama pilav yapmıştım güzel olmuştu ama pirinci yıkamadan yaptığımı diyemedim
Yemek yaptınız denemez fakat yumurta kırdığımı biliyorum patates kızartması du iyiyim çok iyiyim parmaklarını yersin
patates yemeği yapmıştım güzeldi ama ilk yaptığım pilav olmamıştı sonrakilerde düzelttim 12 yaşında falandım
Hmm biryıl önceydi 23 yaşndaydım daha düngibi hatrliyom
Yumurta pişrmiştim domates biber menemen yapmıştım😂
İlk yemeği hatırlamıyorum da ilk mutfağı toplamaya girdiğimi hatırlıyorum on dört yaşındaydım ve felaketti.
9 yaşındayken kebap yaptım. Sonra dadım benim anneme haber verdi ve o gün baya azar işitmiştim 😅
10 yaşında başladım halen devam
şu an 18 yaşımdayım sadece çay demliye biliyorum ayıptır söylemesi
Hatırladığım kadarıyla bi 9 yaşımda falan menemen yapmıştım
10 yaşımda falan. Makarna yapmıştım ama çiğ kalmıştı😃
14 yaşımda makarna yapmaya başlamıştım şimdi üniversite gastronomi okuyorum😁
Turizm de çalışırken bir tencere pilav yaptım kimse görmeden çöpe döktüm 😃
Evcilik oynarken çamurdan yaptığım yemekler sayılıyor mu 😂
9 yaşımda yapmıştım babaannem bulgur pilavı yap demişti yaptım fakat tuzu fazla olmuştu
Kesin makarnadır hatırlamıyorum ama ilk günden beri elimin lezzetli olduğunu söylerler 13 galiba
Hatırlamıyorum ilk yemeği mi ama eşim e. yaptigim ilk yemeği unutmam patates patlicanli et bulgur pilavı yanına mor lahana mezesiydi
16 yaşında pilav denemesi yapmıştım kıtır kıtır bişey olmuştu 😛
Biraz geç kalmışsın sanki😀
İlk pilav deneyimim rezaletti
Benim de kaç yaşındaydınız?
8-9 patates kızartmıştım
Başarılı tebrikler
en basiti oydu
Öyle gözüküyor ama o yaştaki bir çocuğa zor kızgın yağ var çünkü
18 yaşımda Ratatouille yapmıştım ilk.
Ohh maşallah
Pilav yaptım lapa oldu :d
Kaç yaşında 😀
18 yaşında
Pilavı zaten çoğu kişi yapamıyor yani tam olmayan bir şey seçmişiz 😃
Ondan sonra denemedim zaten :D
Niye ki o kadar zor değil
Olabilir baska zaman kafam eserse yaparım
Küçükken hep kendime yemek yapardım , ilk ne yaptığımı hiç hatırlamıyorumm😑🤔
Yemek değilde kakaolu kek yapmıştım 7 yaşında
Canım çekti. Bide fındıklı olacak ufff 😀
@samimiinsan güzel bencede
Güzel olmaz mı ya😀. Bir de böyle kokusunu çekersin iliklerine kadar işler. 😀
10 Yaşında Kek Yapmıştım.
Bende o yaşlarda yapmıştım yağsız omlet yapmistim
Hatırlamıyorum belki 12 yaş olabilir
13 14 gibi menemendir galiba
8 yaşında yumurta kırdım
7 yaşından beri ilk yemeğimi yaptım
Lise birde salata yapmıştım
Salçalı yumurta sayılıyor mu abi 😂😂
14 ümde yaptim biber dolmasi doldurmuştum.
30 yaşımda, Etli kuru fasülye
Yedi yaşında menemen yapmıştım. 😃
22 yaşımda ton balıklı makarna yaptım
Annem hic yaptırmadı. Şu an arada yaparım
12 yaş taze fasulye yapmistim
11 yaşında yumurta kiriyordum
Sulu köfte yaptım ilk sanırsam 12 yaşındaydım
Sigara böreği sarıyordum ilkokulda
Oha ben de öyle ama o kadar iyiydi ki tadı
Maşallah size o zaman
Orta okulda cacık yapmıştım
Cacık yemek değil ama olsun başarı yine de
Erkek için büyük bir adım
O da doğru
Şimdi yaşın kaç senin
27 yaşındayım
Artık her şeyi yapabiliyorsun sanırım
Evet evliyim kızım var ona öğretiyorum
Hamaratlık genetik desene
Hamaratlık değil de yemek yapmayı çok seviyorum ama bana öğreten olmadı İnternetten öğrendim.
Kimseyi zehirlemedin umarım gençken
Yoo aksine herkes yemeklerimi çok seviyor
Şaka yapıyorum ya
12 yaşımda sulu köfte yapmıştım
Ve berbattı 1 tencere yemeği çöpe dökmüştü annem
Yazık olmuş ama öyle öyle öğreniyor insan
Ee tabiki kadın beni terlikle oklavayla döve döve. Öğretti yapmasını üni de lazım olur diye
🙈döverek yapmasa iyiymiş 🙄
Yok be iyi oldu evde yemekleri ben yapıyordum 5 erkek yaşıyorduk ben kira fatura falan ödemiyordum sadece yemek yapıyordum
Beleşten 4 yıl
Anladım tabi o konu iyi olmuş ama yine de dayak olmadan da öğrenilebilir
Yani de yapacak bişey yok annem sonuçta
Menemen denemiştim
17 yaşımda. Patates kızartmıştım
Hatırlamıyorum
Hiç yemek yapmadım
12 makarna 😂
Ben de sucuklu makarna yapmıştım
14 vardır.
16 yaşında yumurta 😅
Hci hatirlamiyor
üniversitede
15 patlıcan yemeği
Hiç hatırlamıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?