Patates cipsi, Laviva, browni intense... işte mutluluk.

Patates cipsi, Laviva, browni intense... işte mutluluk.

Evet stoklarım zombi istilası olursa diye en çok da bunları severim
Cips
Bisküvi
Şekerleme
Çikolata
Dondurma
Hamburger
Pizza
Patates kızartması
Sosisler
Kraker
Soda
Enerji içeceği
Meyve suyu
Şekerli içecekler
Şekerli gazlı içecekler
Şekerli süt ürünleri
Şekerli tahıllar
Şekerli kahvaltılık gevrekler
Şekerli ekmekler
Şekerli pastalar
Şekerli kurabiyeler
Şekerli dondurmalar
Şekerli şekerlemeler
bu ne reis kopyaladın mı dsfs
Valla eşim çok seviyor herşeyden stok var market deposu gibi hiç abartısız ben sadece protein bar ve süt stokluyorum indirime girdikçe diyette olmak bunu gerektirir ☺️
Cevap
7Cevap
Tombulum, kilo vermeye çalışıyorum, o yüzden almıyorum bile.
Enikonu şişkoyken de stoklamıyordum çünkü aldığım gibi bitiyorlardı zaten :D
kilo vermeye çalışıyorsan alma :) doğrusunu yaparsın
Stoklasam bile 2 günde bittiyor da eğer o yicekleri tek başıma yiyemem diyorsan gelirim xdfxdfd
seni kaç kere çağırdık gelmedin :D
Çok ısrar ettin bu sefer geliyorumhttps://media. tenor. com/iQTEoLHzyRwAAAAM/eating-lays-mood. gif
gel gel :D
Sonra da hooop gelsin kilolar😂 ara sıra kafam bozulunca stok yapıyorum tahtalarim yerine oturunca stoklari dağıtıyorum😂
Kac kilosun onu söyle sennn
Napcan kilomu kütüğüne mi alcan bro.
Hayir ona göre abur cubur ye bir şey olmaz ya da evet dikkat etmen gerekir diyeceğim kütüğe almak gibi düşüncem yok:)
Ya kusura bakma kabaligim icin. erkeklere güvenim yok burada. Yazanlar bazen bela oluyor. Kilo alamayanlardanim. Yerim istedigimi. Sorun yok. Sağol 👍
Sorun değil olur öyle şeyler, her insan her vakit keyifli olmayabilir :)
Önceden evet ama artık yapmıyorum, arada canım çekince alıp yiyorum. İçecek stoğum daha fazla 😂
kilo alan diyetisyen diye bir nick öneririm sana sdfsd
aman dikkat et sonra beğenmez seninki bak :D
ulan yemin ederim tam ben yazacaktım aynısını bildirime tıkladığımda.. içimi okumuş ibiş.. ekimde sezon açılır da sen geçen sene güzel oyunları kaçırdın sana kaç kere dedim... yapmadın etmedin :D açık hava sahnesi de çok güzeldi.
kimi buldun hayırdır :D
ulan kim o kim işte :D
Eskiden stok yapardım
ama artık senede bir yiyorum
:) sen yemezsin artık diyet yapıyon ds
Yo yapmıyorum
yapıyon dedik ya yapıyon
Şu fotoğrataki hindistan cevizli minik çikolatalar hâlâ satılıyor mu ya?
Onlari mi seviyorsun en çok senn
Hepsini severim de onları uzun zamandır yemedim. Bime gidiyorum şu an. Umarım vardır 🥲
BİM ‘de çalışırken sürekli ice tea ve browni yerdim :D
Yeniden bime sokalım seniii
Pek abur cubur sokmamaya çalışıyoruz eve ama ben bazen gizli gizli sokuyorum ahxbahsh
niye evde öyle bir kural var hayırdır sdfsd
Kural değil ya dikkat ediyoruz diyelim audhwgw
:D sen fabrikada yemişsindir o iş yerinde sdfd
Aslında ben de pek yemiyorum da çok nadir😂
karamları gömüyorsun senn
Yok valla ajfjej
Bu aralar abur çubur yemiyorum yersem bile kraker tarzı şeyler yerim
niye yemiyorsun hayırdırr
Çünkü kilo aldırıyor bide insülin direncim yüksek ondan
çok kilo alma kendini en iyi sen bilirsin
Odamda var ama yemiyorum 1 yıldır duruyorlar
tarihi geçmeden bana ulaştır derhal
Ücretini verirsen kabul
hangileri var gönder bakalıım sevdiklerimse boaş gitmesin sen de bir yıl önceki fiyattan ver ama
Olurr :D
tamam gönder gelsin hadi bekliyorum ben :D
Ama tarihi geçmişleri 1 sene önceki fiyatla 👍🏼
geçmiş mi tarihleri hepsinin yani
Maalesef evet 😂 dayımlar almıştı hatıra
hangileri onlar söyle bakıyım niye yemedin o kadar da öyle o hale soktun :D
Bunlardı banada resim attırdın 😂 açıkcası zaten göbeğim var birde onları yiyemezdim
Valla benim göbeğim falan yok ben yerdim ama tarihlerini geçirmişsin, keşke geçmeden haber etseydin. Sana da attırırım resim ne olacak atınca ne olacak sanki :D
Resim atmak pek huyum değil bir şey olmaz tarihi geçmiş bir sürü ürün yedim hayattayım zaten kalan bir kısmı bunlar
hadi bir tanesini ye o zaman bugün :D
Başka bir zamana artık
erteleme hastalığı kötüdürr
Ertelemek doğuştan var bende zaten 👍🏼
iyi değil erken yaşlandırır
Ayy üstüme iyilik sağlık ne yaşlanması daha şimdiden
Böbreğim sıkıntılı olduğu için abur cubur yiyemiyorum artık
geçmiş olsun gerçekten kötü olmuş ya.
Bir dolap dolusu var özellikle eti cin ve tart kek favorim 🥺
sen daha çok portakallı limonlu jole tarzı şeyleri mi seviyorsun sdf
Tam olarak öyle seviyorum Harley’in karadutlusu bir de
hanımellerin limonlusunu da dene :D
Ahhh bir ara bağımlısıydım şu an pek yemek gelmiyor onu Bumbo seviyorum bıkmadan yerim
bümbeeee diye bağırasım var ben bi ara ondan paket paket alıyordum ya sdfds :D
Ben hâlâ alıyorum küçükken paketi beyazdı çizgi film karakterleri vardı şimdi turuncu olmuş 🤧
ben bu sıralar laviva falan sardım ya :D onun da limonlusu falan var sdfsd
Denedim onun küçük hallerini almıştım bayram zamanı buluyorum sadece onları
küçük halleri de mi varmışş :D
Hııı var çok tatlılar cocostar’ın küçük yuvarlak halleri bile var çukulatasından daha müko bir şey tabi her yeri dolanıp yarım kilo buldum seri üzgünüm
sen bu işten anlıyorsun sdfds gofrik de dene bimde var kahve dünyasının. :D
BİM çok uzak kalıyor yolum düşerse alacağım bir ara yine demiştin sjsjs
bin kere demişim ve hala almamışsın öyle mi sdfsd
Çok uzak kalıyor ya cehennemin bir ucu 🥺
yav gidene kadar ben eşlik edecem sana gita rtık al şunu sdfds
Kandırıyorsun beni 🤧
kandırmıyorum sen gidip eve gelene kadar eşlik etmezsem adam değilim, ama sen de artık icraate geç
Öyle deme asjsjsj
dediğimizin arkasındayız xd
Biraz rüzgara ver cereyan yapsın sjsjsj
â eksik kalmış
:)) bime verecem bime
Üç harflilerden uzak dur sjsjsj
adın eda ela nur falan mı yoksa dsfds
2 harf fazlalığım var kaybettin assjsks
E daha iyi zaten sej üç harflielrden uzak dur demistin
Peki 🥺
Evet stokluyorum ama babam sağolsun 1 günde hepsi bitiyor
TWİX aşığımmm , ben çikolatayı çok severimm
dsfdsf baban mı yiyo
Evet gece kalkıp hepsini yiyor
saklaman lazım kendi çekmecene
Normalde evet ama bu ara sağlıklı beslenmeye özen gösterdiğim için.. 😅
Daha sağlıklı atıştırmalıklar aldım..
Stok yaparım ama fazla yemem, Pringles ve Lait Noisettes Entières Çikolata alırım sıklıkla.
Meyveli yoğurt, çikolata, mevsim yeşillikli cips, jelibon stokluyorum.
sağlıksız şeyler yememeye çalışıyorum artık canım da aburcubur çekmiyo büyüdüm galiba
Abur cubur çabuk bitiyor ya kendi zulamızı kendimiz patlatıyoruz
Abur cubur da lüks oldu artık
Abur cubur manyağı ben✌️
EN sevdiğim cips dondurma ☺️☺️☺️çikolataa
Evet özellikle jelibon, gong, form bisküvileri, meyveli soda, noddle.
Evet ama bir günde bitiyor jjsjs bimin abur çubukları hepsii
Abur cubur stoklamiyorum çünkü az yemeye çalışıyorum. Hiç stok yapmaya gerek yok.
Kilo alırım diye noo arada bi yapıyorum ama öyle uzun ömürlü değil bi kaç günlük
Abur cubur stolklıyorum ben🤪 Punduna getirip taksitle cips alacağım🤪
Hayır 😊 Paket gıda uzun süredir tüketmiyorum
Tüket nolur artik tukett
😁😁😁😁
Gülücektim böyle oldu teknolojiyle yeni tanışan teyzeler gibiyim jgggtgg
Alistiririz dert etme djdjd
Stok yapıyorum
2 haftada bitiriyorum
Getir'den istiyorum zhzh
Hayır asla stok yapmıyorum yoksa kilo alırım
Burası böylece 600 tl
kaşş liraa olduu :D
bu kadar fazla yiyemem
ne yersin sen onu söyle hangisi
Hayır abur cubur yememeye çalışıyorum
niye kız çok mu kilo sorunu var
Var biraz diyetteyim
Hayır stoklamiyorum öyle yapınca çok yiyorum
ye zaten niye yemiyorsun sd
durdurmasın zaten yemek için yaşaaaa
şu an kaç kilosun :D
e tamam almazsın sen kolay kolay
Pringles ve rafiello birde çekirdek başka Hiçbir aburcuburm yok
Evet en sevdiğim şey jsjs
dondurma Sandviç Cips cikolata
Evet hep vardır kızım olmasa kriz gecırıyor
Stok yapmam canım vektıgımde alırım
Yapmıyorum
En sevdiğim abur cubur çitos
böyle bir pis huyum var ne yazık ki.
No stoklayamiyorum hepsini yiyorum çünkü 😀
hangisini yiyorsun en çok sdfsd
Karam çikolata ve mevsim yeşillikli ve yoğurtlu lays
baak senn mevsm yeşillkli demek :D bu işi biliyorsun
Tabi ki 😀
Hani bize?
Gel veririrm
Stoklamayı geç aldığım gün bitiyor hepsi
fazla degıl alışkanlıktan korkuyorum ((:
Nadiren
Jelibon severim
Off canım çekti iki günde bitiririm hepsini
Stokladığım ilk gün bitiyor
BİM ganimetleri
Evet, meyveli yoğurt
Tüketmiyorum
Çerezza
Coco star severim
Cips cikolata
hayır..
Abur cubur yemiyorum
Şurası 200 tl
Bazen
Evet stoklarım.
Stoklarım
Laviva, eti puf
Tabii ki cips
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?