• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Yeme & İçme

Evinizde abur cubur stokluyor musunuz? En sevdiğiniz hangisi?

8matador1180
8matador1180 Takip Et
Master Yaş: 29
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
60
Yapay Zekaya Sor

Patates cipsi, Laviva, browni intense... işte mutluluk.

Evinizde abur cubur stokluyor musunuz? En sevdiğiniz hangisi?
Evinizde abur cubur stokluyor musunuz? En sevdiğiniz hangisi?
Cevapla
İş Soruları Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
6 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 64,4b cevap paylaştı.

    Evet stoklarım zombi istilası olursa diye en çok da bunları severim

    Cips
    Bisküvi
    Şekerleme
    Çikolata
    Dondurma
    Hamburger
    Pizza
    Patates kızartması
    Sosisler
    Kraker
    Soda
    Enerji içeceği
    Meyve suyu
    Şekerli içecekler
    Şekerli gazlı içecekler
    Şekerli süt ürünleri
    Şekerli tahıllar
    Şekerli kahvaltılık gevrekler
    Şekerli ekmekler
    Şekerli pastalar
    Şekerli kurabiyeler
    Şekerli dondurmalar
    Şekerli şekerlemeler

    1
    1 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      bu ne reis kopyaladın mı dsfs

En İyi Cevaplar

  • Nur29290
    Nur29290 Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 395 cevap paylaştı.

    Valla eşim çok seviyor herşeyden stok var market deposu gibi hiç abartısız ben sadece protein bar ve süt stokluyorum indirime girdikçe diyette olmak bunu gerektirir ☺️

    1
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

52

Cevap

7

Cevap

  • lizaben
    lizaben Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Tombulum, kilo vermeye çalışıyorum, o yüzden almıyorum bile.

    Enikonu şişkoyken de stoklamıyordum çünkü aldığım gibi bitiyorlardı zaten :D

    2
    1 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      kilo vermeye çalışıyorsan alma :) doğrusunu yaparsın

      Yorumla
  • Sweetdreams1950
    Sweetdreams1950 Takip Et
    Master Yaş: 103 , eic 100%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Stoklasam bile 2 günde bittiyor da eğer o yicekleri tek başıma yiyemem diyorsan gelirim xdfxdfd

    2
    4 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      seni kaç kere çağırdık gelmedin :D

      Yorumla
    • Sweetdreams1950
      Sweetdreams1950
      +1 yıl

      Çok ısrar ettin bu sefer geliyorumhttps://media. tenor. com/iQTEoLHzyRwAAAAM/eating-lays-mood. gif

      Yorumla
    • Sweetdreams1950
      Sweetdreams1950
      +1 yıl

      Evinizde abur cubur stokluyor musunuz? En sevdiğiniz hangisi?

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      gel gel :D

      Yorumla
  • Wineandorange
    Wineandorange Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Sonra da hooop gelsin kilolar😂 ara sıra kafam bozulunca stok yapıyorum tahtalarim yerine oturunca stoklari dağıtıyorum😂

    1
    5 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Kac kilosun onu söyle sennn

      Yorumla
    • Wineandorange
      Wineandorange
      +1 yıl

      Napcan kilomu kütüğüne mi alcan bro.

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Hayir ona göre abur cubur ye bir şey olmaz ya da evet dikkat etmen gerekir diyeceğim kütüğe almak gibi düşüncem yok:)

      Yorumla
    • Wineandorange
      Wineandorange
      +1 yıl

      Ya kusura bakma kabaligim icin. erkeklere güvenim yok burada. Yazanlar bazen bela oluyor. Kilo alamayanlardanim. Yerim istedigimi. Sorun yok. Sağol 👍

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Sorun değil olur öyle şeyler, her insan her vakit keyifli olmayabilir :)

      Yorumla
  • Olympe
    Olympe Takip Et
    Bilge Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Önceden evet ama artık yapmıyorum, arada canım çekince alıp yiyorum. İçecek stoğum daha fazla 😂

    1
    10 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      kilo alan diyetisyen diye bir nick öneririm sana sdfsd

      Yorumla
    • Olympe
      Olympe
      +1 yıl

      Benim yanaklara gidiyor tüm kaloriler 😂😂 yakında patlalacak

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      aman dikkat et sonra beğenmez seninki bak :D

      Yorumla
    • Olympe
      Olympe
      +1 yıl

      O her halimle beğenir 😂😂 tiyatro sezonunu ne zaman açıyoruz

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      ulan yemin ederim tam ben yazacaktım aynısını bildirime tıkladığımda.. içimi okumuş ibiş.. ekimde sezon açılır da sen geçen sene güzel oyunları kaçırdın sana kaç kere dedim... yapmadın etmedin :D açık hava sahnesi de çok güzeldi.

      Yorumla
    • Olympe
      Olympe
      +1 yıl

      Ben senden çok yaşıyorum sanırım 😛😂😂 bu sene giderim, tiyatro kankisi yaptım kendime 😂

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      kimi buldun hayırdır :D

      Yorumla
    • Olympe
      Olympe
      +1 yıl

      Tiyatro arkadaşı işte 😂😂 yıllar sonra aranan ekürümü buldum

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      ulan kim o kim işte :D

      Yorumla
    • Olympe
      Olympe
      +1 yıl

      İş yerinden hem cinsim bir arkadaşım 😂😂 ne bu merak yani😂

      Yorumla
  • Filanfalanfıstık
    Filanfalanfıstık Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Eskiden stok yapardım

    ama artık senede bir yiyorum

    2
    3 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      :) sen yemezsin artık diyet yapıyon ds

      Yorumla
    • Filanfalanfıstık
      Filanfalanfıstık
      +1 yıl

      Yo yapmıyorum

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      yapıyon dedik ya yapıyon

      Yorumla
  • gemiamabatan
    gemiamabatan Takip Et
    Xper 7 Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    Şu fotoğrataki hindistan cevizli minik çikolatalar hâlâ satılıyor mu ya?

    1
    2 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Onlari mi seviyorsun en çok senn

      Yorumla
    • gemiamabatan
      gemiamabatan
      +1 yıl

      Hepsini severim de onları uzun zamandır yemedim. Bime gidiyorum şu an. Umarım vardır 🥲

      Yorumla
  • MekanınSahibiHande
    MekanınSahibiHande Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    BİM ‘de çalışırken sürekli ice tea ve browni yerdim :D

    1
    1 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Yeniden bime sokalım seniii

      Yorumla
  • DorothyBabe
    DorothyBabe Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Pek abur cubur sokmamaya çalışıyoruz eve ama ben bazen gizli gizli sokuyorum ahxbahsh

    1
    6 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      niye evde öyle bir kural var hayırdır sdfsd

    • DorothyBabe
      DorothyBabe
      +1 yıl

      Kural değil ya dikkat ediyoruz diyelim audhwgw

    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      :D sen fabrikada yemişsindir o iş yerinde sdfd

    • DorothyBabe
      DorothyBabe
      +1 yıl

      Aslında ben de pek yemiyorum da çok nadir😂

    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      karamları gömüyorsun senn

    • DorothyBabe
      DorothyBabe
      +1 yıl

      Yok valla ajfjej

  • pinklove123
    pinklove123 Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 41%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 1b cevap paylaştı.

    Bu aralar abur çubur yemiyorum yersem bile kraker tarzı şeyler yerim

    1
    3 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      niye yemiyorsun hayırdırr

      Yorumla
    • pinklove123
      pinklove123
      +1 yıl

      Çünkü kilo aldırıyor bide insülin direncim yüksek ondan

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      çok kilo alma kendini en iyi sen bilirsin

      Yorumla
  • Sorusorandedektifkız
    Sorusorandedektifkız Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    Odamda var ama yemiyorum 1 yıldır duruyorlar

    1
    19 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      tarihi geçmeden bana ulaştır derhal

      Yorumla
    • Sorusorandedektifkız
      Sorusorandedektifkız
      +1 yıl

      Ücretini verirsen kabul

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      hangileri var gönder bakalıım sevdiklerimse boaş gitmesin sen de bir yıl önceki fiyattan ver ama

      Yorumla
    • Sorusorandedektifkız
      Sorusorandedektifkız
      +1 yıl

      Olurr :D

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      tamam gönder gelsin hadi bekliyorum ben :D

      Yorumla
    • Sorusorandedektifkız
      Sorusorandedektifkız
      +1 yıl

      Ama tarihi geçmişleri 1 sene önceki fiyatla 👍🏼

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      geçmiş mi tarihleri hepsinin yani

      Yorumla
    • Sorusorandedektifkız
      Sorusorandedektifkız
      +1 yıl

      Maalesef evet 😂 dayımlar almıştı hatıra

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      hangileri onlar söyle bakıyım niye yemedin o kadar da öyle o hale soktun :D

      Yorumla
    • Sorusorandedektifkız
      Sorusorandedektifkız
      +1 yıl

      https://hizliresim.com/ex1gt9o

      Yorumla
    • Sorusorandedektifkız
      Sorusorandedektifkız
      +1 yıl

      Bunlardı banada resim attırdın 😂 açıkcası zaten göbeğim var birde onları yiyemezdim

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Valla benim göbeğim falan yok ben yerdim ama tarihlerini geçirmişsin, keşke geçmeden haber etseydin. Sana da attırırım resim ne olacak atınca ne olacak sanki :D

      Yorumla
    • Sorusorandedektifkız
      Sorusorandedektifkız
      +1 yıl

      Resim atmak pek huyum değil bir şey olmaz tarihi geçmiş bir sürü ürün yedim hayattayım zaten kalan bir kısmı bunlar

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      hadi bir tanesini ye o zaman bugün :D

      Yorumla
    • Sorusorandedektifkız
      Sorusorandedektifkız
      +1 yıl

      Başka bir zamana artık

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      erteleme hastalığı kötüdürr

      Yorumla
    • Sorusorandedektifkız
      Sorusorandedektifkız
      +1 yıl

      Ertelemek doğuştan var bende zaten 👍🏼

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      iyi değil erken yaşlandırır

      Yorumla
    • Sorusorandedektifkız
      Sorusorandedektifkız
      +1 yıl

      Ayy üstüme iyilik sağlık ne yaşlanması daha şimdiden

      Yorumla
  • Alessapl
    Alessapl Takip Et
    Master Yaş: 110 , eic 100%
    +1 yıl

    Böbreğim sıkıntılı olduğu için abur cubur yiyemiyorum artık

    1
    2 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      geçmiş olsun gerçekten kötü olmuş ya.

      Yorumla
    • Alessapl
      Alessapl
      +1 yıl

      Tişikkirlir

      Yorumla
  • StoneeCold
    StoneeCold Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Bir dolap dolusu var özellikle eti cin ve tart kek favorim 🥺

    1
    27 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      sen daha çok portakallı limonlu jole tarzı şeyleri mi seviyorsun sdf

      Yorumla
    • StoneeCold
      StoneeCold
      +1 yıl

      Tam olarak öyle seviyorum Harley’in karadutlusu bir de

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      hanımellerin limonlusunu da dene :D

      Yorumla
    • StoneeCold
      StoneeCold
      +1 yıl

      Ahhh bir ara bağımlısıydım şu an pek yemek gelmiyor onu Bumbo seviyorum bıkmadan yerim

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      bümbeeee diye bağırasım var ben bi ara ondan paket paket alıyordum ya sdfds :D

      Yorumla
    • StoneeCold
      StoneeCold
      +1 yıl

      Ben hâlâ alıyorum küçükken paketi beyazdı çizgi film karakterleri vardı şimdi turuncu olmuş 🤧

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      ben bu sıralar laviva falan sardım ya :D onun da limonlusu falan var sdfsd

      Yorumla
    • StoneeCold
      StoneeCold
      +1 yıl

      Denedim onun küçük hallerini almıştım bayram zamanı buluyorum sadece onları

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      küçük halleri de mi varmışş :D

      Yorumla
    • StoneeCold
      StoneeCold
      +1 yıl

      Hııı var çok tatlılar cocostar’ın küçük yuvarlak halleri bile var çukulatasından daha müko bir şey tabi her yeri dolanıp yarım kilo buldum seri üzgünüm

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      sen bu işten anlıyorsun sdfds gofrik de dene bimde var kahve dünyasının. :D

      Yorumla
    • StoneeCold
      StoneeCold
      +1 yıl

      BİM çok uzak kalıyor yolum düşerse alacağım bir ara yine demiştin sjsjs

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      bin kere demişim ve hala almamışsın öyle mi sdfsd

      Yorumla
    • StoneeCold
      StoneeCold
      +1 yıl

      Çok uzak kalıyor ya cehennemin bir ucu 🥺

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      yav gidene kadar ben eşlik edecem sana gita rtık al şunu sdfds

      Yorumla
    • StoneeCold
      StoneeCold
      +1 yıl

      Kandırıyorsun beni 🤧

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      kandırmıyorum sen gidip eve gelene kadar eşlik etmezsem adam değilim, ama sen de artık icraate geç

      Yorumla
    • StoneeCold
      StoneeCold
      +1 yıl

      Öyle deme asjsjsj

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      dediğimizin arkasındayız xd

      Yorumla
    • StoneeCold
      StoneeCold
      +1 yıl

      Biraz rüzgara ver cereyan yapsın sjsjsj

      Yorumla
    • StoneeCold
      StoneeCold
      +1 yıl

      â eksik kalmış

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      :)) bime verecem bime

      Yorumla
    • StoneeCold
      StoneeCold
      +1 yıl

      Üç harflilerden uzak dur sjsjsj

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      adın eda ela nur falan mı yoksa dsfds

      Yorumla
    • StoneeCold
      StoneeCold
      +1 yıl

      2 harf fazlalığım var kaybettin assjsks

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      E daha iyi zaten sej üç harflielrden uzak dur demistin

      Yorumla
    • StoneeCold
      StoneeCold
      +1 yıl

      Peki 🥺

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Evet stokluyorum ama babam sağolsun 1 günde hepsi bitiyor

    TWİX aşığımmm , ben çikolatayı çok severimm

    2
    3 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      dsfdsf baban mı yiyo

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Evet gece kalkıp hepsini yiyor

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      saklaman lazım kendi çekmecene

      Yorumla
  • _Queenn_
    _Queenn_ Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 2,2b cevap paylaştı.

    Normalde evet ama bu ara sağlıklı beslenmeye özen gösterdiğim için.. 😅
    Daha sağlıklı atıştırmalıklar aldım..

    1
    0 Yorumla
  • Marhia
    Marhia Takip Et
    Yoda Yaş: 21 , eic 96%
    +1 yıl

    Stok yaparım ama fazla yemem, Pringles ve Lait Noisettes Entières Çikolata alırım sıklıkla.

    2
    0 Yorumla
  • llalunahCr
    llalunahCr Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Meyveli yoğurt, çikolata, mevsim yeşillikli cips, jelibon stokluyorum.

    2
    0 Yorumla
  • ühüğühüğ
    ühüğühüğ Takip Et
    Bilge Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    sağlıksız şeyler yememeye çalışıyorum artık canım da aburcubur çekmiyo büyüdüm galiba

    1
    0 Yorumla
  • Dokungaç
    Dokungaç Takip Et
    Bilge Yaş: 38 , eic 98%
    +1 yıl

    Abur cubur çabuk bitiyor ya kendi zulamızı kendimiz patlatıyoruz
    Abur cubur da lüks oldu artık

    1
    0 Yorumla
  • Nahifbirböcüş
    Nahifbirböcüş Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Abur cubur manyağı ben✌️
    EN sevdiğim cips dondurma ☺️☺️☺️çikolataa

    1
    0 Yorumla
  • mervems91
    mervems91 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 68%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 651 cevap paylaştı.

    Evet özellikle jelibon, gong, form bisküvileri, meyveli soda, noddle.

    1
    0 Yorumla
  • inciitanesiii u
    inciitanesiii Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 4,8b cevap paylaştı.

    Evet ama bir günde bitiyor jjsjs bimin abur çubukları hepsii

    1
    0 Yorumla
  • yasayanbjri
    yasayanbjri Takip Et
    Master Yaş: 22 , eic 97%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 4b cevap paylaştı.

    Abur cubur stoklamiyorum çünkü az yemeye çalışıyorum. Hiç stok yapmaya gerek yok.

    1
    0 Yorumla
  • Meriisuu
    Meriisuu Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Kilo alırım diye noo arada bi yapıyorum ama öyle uzun ömürlü değil bi kaç günlük

    1
    0 Yorumla
  • ariftotereks
    ariftotereks Takip Et
    Yoda Yaş: 42 , eic 100%
    +1 yıl

    Abur cubur stolklıyorum ben🤪 Punduna getirip taksitle cips alacağım🤪

    1
    0 Yorumla
  • Happyhappy09
    Happyhappy09 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 28
    +1 yıl

    Hayır 😊 Paket gıda uzun süredir tüketmiyorum

    1
    4 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Tüket nolur artik tukett

      Yorumla
    • Happyhappy09
      Happyhappy09
      +1 yıl

      😁😁😁😁

      Yorumla
    • Happyhappy09
      Happyhappy09
      +1 yıl

      Gülücektim böyle oldu teknolojiyle yeni tanışan teyzeler gibiyim jgggtgg

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Alistiririz dert etme djdjd

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Stok yapıyorum
    2 haftada bitiriyorum
    Getir'den istiyorum zhzh

    1
    0 Yorumla
  • AliceMixfield
    AliceMixfield Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 26
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 10,8b cevap paylaştı.

    Hayır asla stok yapmıyorum yoksa kilo alırım

    1
    0 Yorumla
  • HokusPokusss
    HokusPokusss Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 86%
    +1 yıl

    Burası böylece 600 tl

    2
    1 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      kaşş liraa olduu :D

      Yorumla
  • Larisse
    Larisse Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 93%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 922 cevap paylaştı.

    bu kadar fazla yiyemem

    1
    2 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      ne yersin sen onu söyle hangisi

      Yorumla
    • Larisse
      Larisse
      +1 yıl

      cips severim o da ayda bir

      Yorumla
  • Aliasing26
    Aliasing26 Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 98%
    +1 yıl

    Hayır abur cubur yememeye çalışıyorum

    1
    2 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      niye kız çok mu kilo sorunu var

      Yorumla
    • Aliasing26
      Aliasing26
      +1 yıl

      Var biraz diyetteyim

      Yorumla
  • Yareeennx
    Yareeennx Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 86%
    +1 yıl

    Hayır stoklamiyorum öyle yapınca çok yiyorum

    1
    8 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      ye zaten niye yemiyorsun sd

      Yorumla
    • Yareeennx
      Yareeennx
      +1 yıl

      Olmazzz durdurmaz o zaman beni kimse

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      durdurmasın zaten yemek için yaşaaaa

      Yorumla
    • Yareeennx
      Yareeennx
      +1 yıl

      Obez mi olayım 😅

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      şu an kaç kilosun :D

      Yorumla
    • Yareeennx
      Yareeennx
      +1 yıl

      şu an iyiyim 54

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      e tamam almazsın sen kolay kolay

      Yorumla
    • Yareeennx
      Yareeennx
      +1 yıl

      Alıyorum ya

      Yorumla
  • elizzz_
    elizzz_ Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34
    +1 yıl

    Pringles ve rafiello birde çekirdek başka Hiçbir aburcuburm yok

    1
    0 Yorumla
  • bir-incii
    bir-incii Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Evet en sevdiğim şey jsjs

    1
    0 Yorumla
  • koca_arıyorum
    koca_arıyorum Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    dondurma Sandviç Cips cikolata

    1
    0 Yorumla
  • Whitecruz1
    Whitecruz1 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38 , eic 76%
    +1 yıl

    Evet hep vardır kızım olmasa kriz gecırıyor

    1
    0 Yorumla
  • KahveSacliHeRif
    KahveSacliHeRif Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 46%
    +1 yıl

    Stok yapmam canım vektıgımde alırım

    1
    0 Yorumla
  • thecutewitch
    thecutewitch Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 3,5b cevap paylaştı.

    Yapmıyorum
    En sevdiğim abur cubur çitos

    1
    0 Yorumla
  • pinhan___
    pinhan___ Takip Et
    Bilge Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    böyle bir pis huyum var ne yazık ki.

    1
    0 Yorumla
  • saglikcibayan00
    saglikcibayan00 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    No stoklayamiyorum hepsini yiyorum çünkü 😀

    2
    4 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      hangisini yiyorsun en çok sdfsd

      Yorumla
    • saglikcibayan00
      saglikcibayan00
      +1 yıl

      Karam çikolata ve mevsim yeşillikli ve yoğurtlu lays

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      baak senn mevsm yeşillkli demek :D bu işi biliyorsun

      Yorumla
    • saglikcibayan00
      saglikcibayan00
      +1 yıl

      Tabi ki 😀

      Yorumla
  • Balloons
    Balloons Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 99%
    +1 yıl

    Hani bize?

    1
    2 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Gel veririrm

      Yorumla
    • Balloons
      Balloons
      +1 yıl

      Kajulardan fırlatın

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Stoklamayı geç aldığım gün bitiyor hepsi

    1
    0 Yorumla
  • lenii
    lenii Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 3,5b cevap paylaştı.

    fazla degıl alışkanlıktan korkuyorum ((:

    1
    0 Yorumla
  • Bordomatojee
    Bordomatojee Takip Et
    Master Yaş: 28
    +1 yıl

    Nadiren
    Jelibon severim

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Off canım çekti iki günde bitiririm hepsini

    1
    0 Yorumla
  • melodyghost
    melodyghost Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    +1 yıl

    Stokladığım ilk gün bitiyor

    1
    0 Yorumla
  • huzunluyurek
    huzunluyurek Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 99%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    BİM ganimetleri

    1
    0 Yorumla
  • aichaa
    aichaa Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Evet, meyveli yoğurt

    1
    0 Yorumla
  • 1demetlale
    1demetlale Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Tüketmiyorum

    1
    0 Yorumla
  • cemo17
    cemo17 Takip Et
    Bilge Yaş: 21 , eic 97%
    +1 yıl

    Çerezza

    1
    0 Yorumla
  • MaşaKocaAyıı
    MaşaKocaAyıı Takip Et
    Master Yaş: 22 , eic 97%
    +1 yıl

    Coco star severim

    1
    0 Yorumla
  • Cooldusunce
    Cooldusunce Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Cips cikolata

    1
    0 Yorumla
  • Asya_2275
    Asya_2275 Takip Et
    Mentor Yaş: 21 , eic 99%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 20,4b cevap paylaştı.

    hayır..

    1
    0 Yorumla
  • DenizinKızı0
    DenizinKızı0 Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 930 cevap paylaştı.

    Abur cubur yemiyorum

    1
    0 Yorumla
  • TravisBicle
    TravisBicle Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    Şurası 200 tl

    1
    0 Yorumla
  • Cemrekaya701
    Cemrekaya701 Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 876 cevap paylaştı.

    Bazen

    1
    0 Yorumla
  • UranüslüGeldi
    UranüslüGeldi Takip Et
    Guru Yaş: 28
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 596 cevap paylaştı.

    Evet stoklarım.

    1
    0 Yorumla
  • Djskdkdldl
    Djskdkdldl Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Stoklarım

    1
    0 Yorumla
  • icardilke
    icardilke Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Laviva, eti puf

    1
    0 Yorumla
  • Yoozekk
    Yoozekk Takip Et
    Xper 2 Yaş: 26
    +1 yıl

    Tabii ki cips

    1
    0 Yorumla
Devamını Gör(44)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Yeme & İçme > Sorular > Evinizde abur cubur stokluyor musunuz? En sevdiğiniz hangisi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Kumpir sever misiniz, en çok hangi malzemeleri yakıştırıyorsunuz? 26 cevap verildi
Kumpir sever misin? Favori malzemelerin nedir? 32 cevap verildi
Evinizde en çok ne stokluyorsunuz? 13 cevap verildi
Tostun içine en çok ne koymayı seversiniz🍞? 11 cevap verildi
Evinizde hangi eşyayı istiflemeyi seviyorsunuz? 28 cevap verildi
En sevdiğiniz abur cubur nedir? Ismarlamak istediğiniz biri var mı? 50 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Yaramaz biri misin, yaptığın en yaramaz şey nedir?
  • Montella'nın "Bin tane zafere bedel bir maç oldu" sözlerine katılıyor musunuz?
  • Bahçeli müstakil bi eviniz olsa ne yaparsınız?
  • Gülüşünüz, güzelliğinize güzellik katıyor mu?
  • Sabah sabah siz de sinirlendiniz mi?
  • Evinizde hobi odası olsun ister miydiniz?
  • Son dönemde en çok şaşırdığınız ZAM HABERI hangisi?
  • Evleneceğin kişiyi tanımak için ne yaparsın?
  • Bir kadın iki kişiyi aynı anda nasıl sever ya bu nasıl bir denklem?
  • Sana aşık olan biri oldu mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨