Erkekten erkeğe değişir bunun cevabı..
kadınların yorumlarını dinleme ,
erkeklerin cevaplarına bak , bu sorunun cevabını kadınlar değil erkekler verir.
nereden nasıl tanıyorsun bu çocuğu o da önemli bir konu.. pek çok etken pek çok farklı kıstas kriter ar aslında ilişkilerde , bazende herkesin olmaz bu iş dediği şey olur ya da olur dedikleri olmaz vs vs.. git dene ve gör sonucu , günümüzde çoğu kız erkekleri köpek olarak gördükleri için ayaklarına gelecekler diye bekliyorlar ama erkekler "köpek" dğeildir ! ve düzgün olan bir erkek tanışmaya çabası olmayan bakmayan ilgilenmeyen vs hiçbir kıza zorla gitmez! bu ülkede erkeklere TVde pisslik pisslikk hakaretler ediliyor kaatill saapıık tacizci vs gibi laflar söyleniyor, düzgün erkekler artık kendilerini geri çektiler ve zorla gidip kimseyle tanışmazlar.. kadınlara oturp bekleyin erkekler köpektir ayağınıza gelir diyenler en büyük kötülüğü ve yanlış yönlendirmeyi yapıyorlar..
Aşk sevgi pizza pide değildir ! pizzayı pideyi bile SEN ! sipariş edesin ve öyle sana gelir ama Türk kadınlarına oturup bekleyin pizza pide kapınıza gelsin , armut pişsin ağzına düşüsün mantığı aşılanıyor tembellik uyuşukluk hazıra konma ve uyanıklık psikolojisi.. bu yüzden HEP aynı dejavu hataları yanlışları yapıyorlar ve hep aynı yanlış bozuk hatalı sonuçlara varıyorlar.. Senin çaban olsun belkide istediğini elde edersin? ama olmazsa bu dünyanın sonu değildir , vazgeçmeden devam etmek gerekiyor yola ! erkeklere her zaman olur zaten bu , Türk kızları genelde erkeklere abuksabuk saygısız davranışlarda bulunuyorlar ve birde peşimizden koşacaklar arayıp soracaklar diye anlamsız mantıkdışı şekild ebeklenti içine giriyorlar :-) Sen ne ekersen onu biçersin ! karşındaki erkeği etkilememişsen kendine çekmemişsin güzel konuşmamışsan ona sevdiğini göstermemeişsen ozaman her başarısız kadınlar aynı sonucu yaşarsın. Birde aciz başarısız kişiliğiezik ve sönük silik kadınların ortak olarak söyledikleri acizce bir yorum var = "sevdiğimi gösterirsem beni cepte sanar :-) " beyinsizlere akıl hastalarına BAK? Sen karşındaki erkeği sevmiyorsan sevdiğini göstermiyorsan o neden seni sevsin? o neden senle ilgilensin? gider başka seven sevdiğini gösteren kızı bulur.. Ayrıca sen sevdiği gösterdin o şımarıksa saygısızsa yanlış hareketler yapıyorsa o zaman bu sonuç o erkeğin olmamış çiğ çocuk basit erkek olduğunu gösterir bunda senin bir suçun olmaz.. ozaman gider düzgün/doğru erkeği arar bulursun vs vs.. acizce şikayet edip her erkek aynı demek beyyinssizlerin acizlerin kaçış yoludur..
Neyse uzatmadan git dene ve gör.. kötü bir sonuç almazsın bence :-) %80-90 .. ama seçtiğin erkek çiğ, çocuk, kişiliği gelişmemiş, şımarık biri değilSE :-) dene..22 Yorumla- +1 yıl
Ama kız sevdigini söylerse belli ederse erkeklerin cepte basit kız görme olayı var. Ama zaten demissin o erkegin çiğ şımarık birisi olduğunu gösterir diye.
- +1 yıl
@Geologicalengineer Eğer zeka yetersizliği yaşıyorsan düzgün erkek kimdir kendin bilmiyorsan seçimlerinde ona göre olacaktır (!) seçtiğin erkek gece hayatına takılıyorsa alkolikse uyuşturucu kullanıyorsa çok konuşuyor bol bol sırıtıyorsa (kardeşim gevşek , her kızla konuşan biriyse) ozaman seni ceptede görür torbadada görür çöp torbasındada görür heryerde görür.. Sevdiğin erkeğe beni cepte görecek diye saçma sapan hareketler yaparsan ya da onunla ilgilenmezsen o da senle i, lgilenmez ve gider kendisiyle ilgilenen başka "insan gibi iletişim kurabilen" birini bulur (!) bukadar basit.
Türk kızlarının çoğunluğu iletişim kurmayı konuşimayı tanışmayı bilmiyor ! sokakta sosyal hayatta ancak kedilerle köpeklerle konuşuyorlar onlara "ahh canım ne tatlısın" vs vs karşısında insan varmış gibi sohbet ediyorlar.. bu tür sahneleri dikkat ettiğinde sokaklarda bol bol görürsün ama bir erkekle konuşabilen iletişim kurabilen bir kadını bu ülkede %95 göremezsin %5 görürsün.. YAZ BİR KENARA.. o %5 istediğini sevdiğin elde edebilen hedefi olan sevdiği NET DÜZGÜN kadınlardır. Başka erkeğe bakmazlar ve TEK HEDEFLERİNE KİTLENİP İSTEDİKLERİNİ ALIRLAR ! erkek köpek olacak onunla köpek gibi oynayacağım oynatacağım , süründüreceğim değerim artacak gibisinden BOŞ ilkokul çocuğu zekası düşüncelerle aciz basit saçma şekilde davranışlarla zamanı boşa harcamaz o %5 lik kadınlar.. seçtikleri erkeklerde düzgün ağır cıvık olmayan her kadınla muhattap olmayan "YALNIZ" erkeklerdir. Kadınsız durabilen ve yalnız gezen erkek "ADAM" dir.. abaza aç köpekler gibi kadınlara yalakalık yağcılık boyacılık yapmazlar , istenmedikleri yerde durmazlar , zorla kendisini istemeyen HİÇBİR kadınlar tanışmazlar zamanı imkanları boşa harcamazlar ama senin yaşına bakarsak şu an için senni yaşındakiler için geçerli değil bu tanımlar ve söylemler.. Senin yaşındakiler çocuk tipler ve oyüzden fazla ağırlık beklenemez haliyle.. sabırlı olmak lazım.. aramak lazım.. arayan bulur
En İyi Cevaplar
+1 yılbenden hoşlanan kız bana yemek yerine rakı getirse yemin ederim nikahı basmazsam adam değilim :)
00 Yorumla
tamam erkekler yemeğe bayılır okey ama gerçekçi olmak gerekirse yemek yaptı diyede bir kıza aşık olmaz hoşlanmaz o an için mutlu olur ve belki sonrasında birkaç gün ama ben sanmıyorum etkileniceğini hoşlanıcağını gerçekten kendiliğinden birşeyler hissetmediği sürece istersen şöbiyet koy önüne yine olmaz diye düşünüyorum ama umarım etkilenir her şey istediğin gibi ilerler inşallah
01 Yorumla- +1 yıl
Seda hanım bit erkek olarak sonuna kadar sizinle aynı fikirdeyim
+1 yılÇocuk etkileniyorsa hiçbir şey yapmasan da etkilenir aksi halde hiç uğraşma bacım senden etkilenecek olanlarla ilgilen onlar senin için çabalasın, yemek yapsın 😇😇
Aksi halde sadece üzülürsün yaptıkların için senden etkilenecek biri daha güzel yemek yapanı buldugu anda olay biter 🙈🙈 seni sen olduğun için etkilenecek olanı bekle veya bul 😇
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
83Cevap
Yeme & İçme konusunda 1,7b cevap paylaştı. Çok tatlı bir düşünce, en azından onu düşündüğünü hissettirmen hoşuna gider.
00 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 10b cevap paylaştı.
+1 yılİçinden geliyorsa gerçekten yap. Bu aslında hoşlandığını anlaması için bir işaret değil.
00 Yorumla - Yeme & İçme konusunda 16,1b cevap paylaştı.
+1 yılErkekler yemeye pek itibar etmezler gadası
01 Yorumla- +1 yıl
Neye itibar ederler
Bir erkeğin menzilinde olmak için yetmez. Ne hırka, kaşkol örenler oldu. Erkek o kaşkolla başka kıza sarılırken onu ısıttı
Sevdiğini belli etmek için bir şey yapma sen üzülürsün emeğin boşa gider
Hayrım olsun boğazından iki lokma geçsin dersen yedir
Evlenince istediğin kadar yemek yaparsın Daha sevgilin bile değilken boşa emek verip sevgisel yatırım yapma
10 Yorumla
+1 yılsevgilin olsa neyse de platoniksen bence çok eski dönemlerde kaldı bu yemek yapıp götürme olayı. yani hoşlandığın kişinin karakterine de bağlı kibar bir çocuksa reddetmez elbette ama çoğu erkek böyle peşinden koşan kızların dedikodusunu yapıyor ortamlarda. hemen egolanıyorlar yani dediğim gibi karakterine bağlı. bence şimdiden bu kadar verici olma.
10 Yorumla
+1 yılEtkilemez bence ya. Ama eğer ki senden zaten çok fazla hoşlanıyorsa, yaptığın her şey onu etkileyeceği için bu da etkiler tabii. Ama senden pek de etkilenmeyen birine yemek yapmak hiçbir işe yaramaz
10 YorumlaAraştırmalara göre bir şey yapmak değil, bir şey yaptırmak gerekiyormuş. Yani ondan bir konuda sana yardımcı olmasını iste.
238 Yorumla- +1 yıl
Bu günlerde her Önüne gelen uzman keslince bir tarafından atan çok oluyor. Social exchange diye bir kuram var. Bu kuramı açıkca ihlal ediyor. Olayın sadece benjamin franklin efek denilen kısmını verip Bu kuramı yok sayıyorlar. Kadınların bu kadak toksikleşmesi boşuna değil. Siz ister ilişki ister arkadaşlık ilişkisi vs olsun Sürekli alan tarafsanız mutlaka bir yerde patlayacaktır bu ve ilişkide bulunduğunuz kişi Al ver dengesi içersinde ona ilk yatırım yapana yönelip sizi ihlal etmeye başlayacaktır. Romantik ilişkiler kapsamında ben hiçbişi yapmayayım herşeyi o yapsın mantığıyla giderseniz Günün sonunda ağlarsınız aldatıldık diye adam veya kadın kendine ilk yatırımı yapana hemen yönelme eğilimi gösterecektir. Ne olduğu belli olmayan ben uzmanım diye kişilere sorgusuz sualsiz inanıp peşinden gitmeyin
- +1 yıl
Demezler zaten ama mesele asıl demeleri gerekipde demediklerinde oluyor. Bir sürü erkek kadınların bencilliğinden hep herşeyi bizden bekliyorlar sözleriyle şikayet etmiyor boşuna emin ol Bu yukarda bahsettiğim al ver dengesi kuramını bozduğu için ilişkideyken öyle bir hale geliyorlar ki Bi başka kız ufacık bir samimiyet göstergesinde erkek hemen tav olup Sevgilisini veya Eşini aldatıyor. Ulan o kadar şey yaptım karşılığında bi halt yok diye düşündüğü için Ama Sözde uzmanlar bak böyle diyoruzda Social Exchange diye bişi var Demiyorlar. Bana sorarsan kasten. herkes aynı şeyden dert yanıyor kadını erkeği yok şunu yaptım faydasını görmedim vs. Mesele kime yaptığın ve ondan önce karşında ki kişide ne derece yer ettiğinle alakalı fakat bu çok daha uzun bir mesele anlat anlat bitmez.
- +1 yıl
Kadın Erkek doğasını bilmek gerek tabi bu sözde uzmanlardan bahsetmiyorum. Doğru yerden öğreneceksin ama baştan söyleyim gerçekler pek hoşuna gitmeyecek bu güne kadar Romantik diziler filmler feminizm ve bu Sözde uzman bozuntuları Kadınlara ve Erkeklere hayal satmaktan ponçik şeyler söylemekten geri durmadılar Nede olsa işin ucunda para var. Ve insanlar berbat ama doğru olan gerçeklerdense Hayal satın almaya daha meyillidirler. Bunuda tepe tepe kullanırlar. Önce şunu iyice bir kafanda oturtman lazım Modern dünyanın en büyük safsatası Kadın Erkek eşittir zırvasıdır. Bu öyle bir algı bulanıklığına neden oluyor ki Her iki tarafda birbirinin aynısı olduğunu zannedip kendi kafasına göre karşıyı yargılayıp hükme varıyor. Bak sen çiçek bile alırım dedin ama Erkek çiçek istemez ki Ona göre anlamsız bir şey mesela başka bir örnek vereyim
- +1 yıl
İletişim çatışması Kadın ima ile konuşur Kelimelerin aralarında veya altında fazladan anlamlar gizlidir. Erkekse gayet düz açık net konuşur imalı imalı konuşmaz Ne derse o dur ve yalındır. Peki bu fark ne gibi soruna neden olur. Örneğin bir çift masada oturup yemek yiyor restorantta Kadın adamdan tuzu istedi adam o sırada dalgındı, Ve duymadı derken kısa bir süre sonra yan masadan bir kadın kalktı bakar mısınız bizim masada tuz yokmuş Sizden rica edebilirmiyim dedi. Adamda buyrun hanım efendi diye kibarca tuzluğu kadına uzattı. Sonra masada oturan eşi bi anda Trip atmaya başladı Birşeyler ters ama adam anlamıyor tabi Ne oldu hayatım dedi. Kadın ise Sen daha iyi bilirsin BAY CENTİLMEN diye tepki gösterdi. Adam centilmen mi ne demek şimdi bu anlamıyorum hayatım ne demek istedin diye ısrar etti Ve kadın oflamalar poflamalar içinde triplerine devam etti. Sence neden? Aslında kadın olduğun için zaten cevabı biliyorsun burada kadın aslında şundan şikayet ediyor ve demek istiyor Ben olunca umursamadın görmezden geldin yan masadan bi kadın geldi Sende gayet centilmence bir tavır sergileyerek tuzu uzattın (ki burada centilmenlik vurgusunun alt metini) Ben olunca Odunun teki oluyorsun. Demiş oldu Ama erkek dedim ya Metamatiksel düz mantık düşünce ve zihin sistemine sahip doğal olarak anlamadı. Ve tartışma büyüdü. Kadın bilerek anlamıyor zannedip dahada köpürdü adamda boş boş olay çıkarıyor diye sinirlendi. Ama biz eşitiz kafasıyla haraket eden iki farklı zihne yapıya sahip olduklarını bilmeyen bu kadın ve erkek kendi kafasıyla birbirlerini anlamadılar. Daha pek çok konu var bu ufak bir örnek sadece
- +1 yıl
Ben direkt söylüyorum ya da görmezden gelmem gereken bir durum varsa görmezden geliyorum ve hiç yaşanmamış gibi davranıp sorun çıkarmıyorum. Altalı oynuyorum yani🙂kadın erkek eşittir kavramı huy veya fiziki anlamında değil. Bizler sizlerle aynı haklara sahip olmak istiyoruz bu yüzden eşit olmalıyız kalkınması varoldu. Mesela şu an Talibanda kadınlara eğitim verilmeme kararı çıkıyor. Bu konularda eşitsiz ve ben bu eşitlik isyanını destekliyorum.
Ama kadınla erkek fiziki, mental, duygusal, zihinsel ve saire.. Ve saire.. Hiç bir konuda aynı değildir. Mesela kadın sahiplenmek ister, erkek korumayı sever. Sahiplenmek derken, yani dozunda kıskanılmak, bir ihtiyacı olduğunda erkekten, "ben yardımcı olayım hayatım" cümlesini duymayı bekler.. Bazen maddi, bazen fiziki, bazen (bu çok önemli) mental gücüne sığınmayı ister. Ben böyle değilim diyen elbette kadın ve erkek çıkacaktır ama genellik bahsettiğim gibi. Yani kısacası, kadınla erkek eşit değil, bir-birilerine denktir. Bir-birini tamamlayan yapboz parçasl gibi. - +1 yıl
Hak ve hukuksal fırsat açısından da eşit değiliz buda yalan Eşitlik adı altında tüm pozitif ayrımcılıkları yine alan taraf kadın Evlilik hukuku başta olmak üzere Taliban meselesiyle de ayrı bir yalan Okuma hakları felan ellerinden alınmadı. Sadece iki ayrı cins olarak ayrı sınıflarda okutulma kararı alındı ve Batı normlarını ve Post modernist çarpık İdeolojilerin öretilmesi yasaklandı. Ama medya her zaman ki gibi bunu çarpıtarak Kadınların okumasını engellediler olarak sundu. Gerçekten yalan ve algıların yönettiği dünyadayız. Diğer meseleye gelirsek yavaş yavaşda olsa bu konularda farklı olduğumuz Söylenmeye başladı fakat Algıda eşitlik düşüncesinden ötürü Cinslerin arasında halen bir çatışma durumu sürüyor Yani bunu kabul edenler olsa bile senin gibi Eşitlik düşüncesinden dolayı kavramakta zorluk çekiliyor. Aslında bunu anlatmak istedim yani günün sonunda Erkeğin anlamamasını bilerek anlamamazlıktan geliyor olarak düşünmek veya Kadın nasıl daha erkeksi özellikleri ön planda olana çekilirken Yüksek özgüven ayağı yere sağlam basmak dominantlık (baskı kurmak anlamında değil Öncü olma) davet eden olma gibi Biz erkekler Naif nazik hanımefendi kibar kadın seviyoruz dediğimizde birileri çıkıp Tabi Ezik severler kullanmak için diyebiliyor. Gayet basit sen Gücü Sertliği (şiddet anlamında sertlik demiyorum) baskın karakteri seviyorsan Bende erkek olarak farklı bir canlıyım bende tam tersini seviyorum mesele bu kadar basit Hiçbir erkek gay değilse ikinci bir erkek aramaz Hiçbir kadında ikinci bir kadın aramaz lezbiyen değilse Özetle Kavramsal olarak oturmamış ki halen bu çatışma ortamı devam ediyor. Kadın Erkek doğasını bilmek sadece eşit olmadığımızı anlamak değil Onu kavramakda gerektirir. Kavranmamışsa benimsenmemiş halen eşitlik alt düşüncesiyle haraket ediyor demektir. Umarım demek istediğimi anlatabilmişiödir.😀
- +1 yıl
Ama ben eşitliği hukuki yönden desteklediğimi belirttim. Siz senin gibi demişsiniz)
Evet söylediklerinize katılıyorum. Ben karakter, mental, birazda fiziki olarak güce önem veririm erkekte.
Ama bazı erkekler kaba, baskın, emir verip, sözümden çıkmayacaksın tarzında davranıyor. Bu güç değil. Erkek isteklerini kibarca söylemeli. Karşı taraf istemezse de asla diretmemeli. Yoksa ters teper. Tiksinti uyandırır.
Bazı erkeklerde karışmaz, ihtiyacın olduğunda duymazlıktan gelir. Biri sana kaba davranmış olsa gidip hesabını sormaz, para harcamayı, en ufak bir şeyi bile almayı sevmez, tamamen kız gibi bir tip..
Ortasını çok az adam tutuyor. - +1 yıl
Bir taraf komple femineKadını erkekleştirmeye Erkeğide kadınlaştırmaya çalışıyorlar. Buda çarpık bir duruma sürükleniyor. Baskıcılık ve kontrol manyaklığıda duygusallıktan geliyor aslında Doğru tavır örneğin kadın dekolteyi abartıyorsa Karışmak değil Saygı duyarım ama ben böyle biriyle sevgili olmam deyip Cevabına göre ya kalmak ya çekip gitmektir. Buda bir sorunsal tabi dekolte meselesi yine Kadın Erkek doğasının farkları anlaşılmadığı için Kadınların Ego kasıyor üstünlük kurma çabasında gibi yorumladığı aslında Hiçbir alakasının olmadığı bir durum. Erkek mümkünse Uyarmak dahi istemes hemde hiç istemez. Ama burada sorun yine aynı şekilde iki cinsin cinselliği algılaması ve eşit olmamasından kaynaklanan sorunla oluyor. Kadında (Genelde) cinsellikle duygusallık birdir çoğu kadın arzu ve aşk duymadığı güven duymadığı adamla beraber olmaz. Ama erkek böyle değil çoğu umrunda dahi olmayan kızla sırf uçkuru için yatar Dediğim gibi geneldir. Yani erkek cinsellikle duygusallığı birbirinden ayırır. Bunu jeden söylüyorum. Kadınlar dekolteli giyinince tabi yoğun bakışlar alıyorlar Fakat zannediliyor ki herkes bize hayran aynı zamanda aşık felan gibisinden Bakış namına TEK ALDIĞI ŞEY BOŞ CİNSEL DÜRTÜ bakışı 2. Mesele erkek görselden direk Ereksiyon durumuna geçen bir canlıyken Kadın (Genelde !) Bu böyle değildir. Bu yüzden ön sevişmenin önemine atıf yapıp aynı zamanda direk olaya giren erkekleri bencillikle suçlarlar Kadın görür görmez erekte olmaz. Şimdi Erkek bu farkı bildiği için ve eğer o kadına değer veriyorsa Otomatik Engellemesi mümkün olmayan O KORUMA İÇ GÜDÜSÜ devreye girer. Ve diğer erkeklerin Aşk felan değil Sapık ve art niyetli bakışlarını anlar. Ve rahatsız olur. Bu yüzden kadını uyarır böyle giyinme diye çünkü ordan birileri bi anlık boşlukta etrafda kimse olmasa tecavüze tacize kalkabilir Ve tekrar söylüyorum Keşke hiç söylemek zorunda kalmasam ister, Olayın Ego kasmak Üstünlük kurmak Baskı yapmakdan zevk almak gibi şeylerle Zerre kadar alakası yok
- +1 yıl
Dediğiniz gibi.. Erkek ya kabul edecek, ya çekip gidecek. En güzeli bana kalırsa kibar bir şekilde uyarmak. Kadının enaniyetini kabartmadan. Mesela: hayatım sencede bu elbise biraz açık olmamış mı?)
Kadınlar zaten çoğu zaman aileden hep önüne istekleriyle ilgili duvar örülerek büyütülüyor. Bu yüzden baskılanmak bizde travma gibi bir şey. Nayif uyarmak değil de, kesinlikle giymeyeceksin gibi keskin bir diretme olduğunda bu kadının üzerinde çok ağır bir baskı uyandırır. En azından benim için bu böyledir. Benim alerjim aslında elbiseme karışılması değil, üzerimde ciddi baskı kurulmasına.. İplerimin başkasının elindeymiş gibi hissetme duygusuna.. Erkekler bu duygunun ne kadar ağır olduğunu anlayamazlar. Hele özgür ruhlu bir kadınsa bu.. İnadına istediği gibi gezer.
Ben gerçekten sevdiğim adamın bana gülümseyerek ara bir karışmasından aksine hoşnut bile olurum. Nazarı bende.. Beni sahipleniyor, koruyup kolluyor diye düşünürüm. Ama sık-sık değil tabiiki.. Ve uslup çok önemli. Doğru uslup hayat kurtarır diyorum)
Erkeklerin bakmasına gelince.. Erkekler bize âşık diye bakıyor düşünmüyoruz)) hatta benim bakanlar iyi ya da kötü umurumda bile olmuyor. Genelde tam yanımdan geçerken, güzeller.. güzeller diye saçma sapan şarkı mırıldanarak geçenler oluyor😂böyle bir şarkı yok ama)) canım mıdır, nedir.. Diye içimden geçirip devam ediyorum. Dediğim gibi.. Bize bakan erkekler iyi ya da kötü umurumzda bile olmuyor. En azından benim açımdan bu böyle) - +1 yıl
O baskı emir kokan kelimeler zaten Cahillikten kaynaklanıyor. Doğru uslupta bundan kullanılmıyor oturup böyle meselenin iç dinamiklerini benim gibi anlatsa kadın anlarda Direk böyle giyinmeyeceksin denilince böyle algılanıyor. Bu bahsettiğin şey İnadına gezer olayı REAKTİF doğa dediğimiz mesele kadınlarda reaktif doğa açığa çıkar Zaten feminizmde her zaman bunu kullanmıştır. O yüzden zaten sürekli bu tip şeylerden İşte üstünlük ego kasma gibi şeylerle bağdaştırıyor ki Kadın böyle algılayıp daha beter açılsın saçılsın diye Aynı zamanda eskiden kadın kadınla rekabet ederdi. Eşit diye diye erkekle yarışa soktu eminim erkeklerin bundan haberi bile yok ama Kadın sürekli s, idik yarışında adamı rakip olarak görüp aksine üstünlük mücadelesine giriyor. Ki bu yüzden her hangi bir konuda Bak bu doğru değil böyle yaparsanız şöyle zarar görebilirsiniz gibi önermeler Direk o zaman erkekde böyle şöyle yapmasın tarzı karşılıklar veriliyor. Ama kurallar farklı işliyor halbuki İki tarafında avantajlı ve dezavantajlı olduğu hususlar buda uzun gider. Özetle babalar abiler kocalar BU uzunca anlattığım meselenin tehlikesi üzerine bunu yapsada bir taraftan feminzm propagandası ile bir tarafdan cahilliğinden doğru dürüst meseleyi izah etmeden anlattığı için bu adamlar olay çıkmaza giriyor. Erkekler aşık diye düşünmüyorsunuzda kastettiğim tam olarak öyle değil. Cinsellikle duygusallık bir arada olduğu için kadın Zihninde Arzu duyuyorsa aynı zamanda hoşlanıyordurda düşüncesi hakim bilinç altında Yani o sırada aklında bu bana sadece cinsellikle bakıyor demez tabi Sanki aynı zamanda çok güzelmişte o yüzden bakılıyormuş Gibi bir duyguya Hisse kapılır. O anlamda demek istedim. Gerçekten zerre hoşlanma beğenme aşık olma hissi olmadan sırf sadece kuru kuru cinsel arzudan bakarlar. Ki bu yüzden tek gecede biten ilişkiler bu kadar çok yine aynı şekilde burada da örneğini çok gördüm.
- +1 yıl
Pek çok kez Kızların Cinsel katagorisinde Cinsellik yaşadığı kızla erkek evlilik düşünür mü Sorularını çok gördüm hemde çok Tabi iş güzar yalancı erkekler tabi diyecektir. Baya büyük bir yalan Düşünsene böyle düşünmeleri süper aksini söylememeleri lazım ki İkna edebilsinler Dürüst bir erkek mutlaka Dezavantajlı duruma düşecekte olsa (Yani böyle söylerse doğal olarak madem öyle evlenmeden yok diyecek tabi kız) Hayır der. Yapma biz illa cinsellik yaşadık diye evlenmeyiz der. Ha ama burada ufak bir olumlu taraf var Kadın için Erkek çok eşlilik dürtüsüyle sırf arzusu için başka kadınlarla beraber olsada bu onları sevdiği aşık olduğu anlamına gelmez Duygusal bağı kimle kurmuşsa hala onu seviyordur. Fakat uçkuru ve güdüleri peşinde koşan bir arsızdır. Tabi böyle diyorum diye bunu kabul etmelidir demiyorum yanlış anlaşılmasın Sadece Kadın artık beni sevmiyor beni terk etti benden vazgeçti ben değersizim düşünceleriyle kendini kötü hissetmemeli Adamın bağı halen o kadında fakat uçkuruna hakim olamadığından çok eşlilik güdüsüne hakim olamamış demektir. Tabi bunu kadın kabul etmek zorunda değil
- +1 yıl
Kadınla erkek denktir diyorum ama bazı hususlarda tamamen zıtlaşıyoruz. Kadınlar çok sabırsızken, erkekler çok sabırlı.. Kadınlar duygularıyla hareket ederken, erkekler mantıklarıyla hareket ediyor. Kadınlar çok fazla düşünürken, erkekler çok gamsız oluyor. Kadınlar ilgiyi sever ama erkeğe ilgi gösterdiği taktirde erkek bu ilgiden çabuk bıkıp kaçıyor. Kadınlar yalnızca duygusal bağ varsa yakınlaşırken, erkekler için (asla anlayamıyorum) bu farketmiyor. Kadın cinsellik yoksa ilişkiyi bitirmez ama erkek bitirir.
Siz, erkek vazgeçiyorsa kadın kendini değersiz hissetmesin, belkide hâlâ aklı o kadındadır diyorsunuz ama bu insanın aklına pek yatmıyor. Bu konularda çok uç noktalardayız.
Erkeklerin bu özellikleri gerçekten üzücü. - +1 yıl
Bak aslında bunları kıyısından köşesinden açıkladım Fakat anlattıklarımı tam anlamıyla kavrayamamışsın Ama bu çok normal bir şey kavramakta zorlanman evet erkekler ağırlıklı mantıkla haraket eder. O yüzden gamsız zannedilir ve yine daha önce anlatmıştım metamatiksel düşünce ve düz mantık var demiştim ya Kadınlarda duygusal detaycı ve çok yönlü düşünce şekline sahip Yani burada şöyle bir şey oluyor. Kadın günaydın mesajı veya mesajına 5 dk geç cevap verilmesini bile takan bir canlı ama erkek için bunlar takılması çok saçma ve gereksiz şeyler. Oda şundan oluyor Misal vereyim kadın kuaföre gitmiş uçlarından aldırmış buluşma günü geliyor beklenti şu Adam işte çok yakışmış güzel olmuş hayatım demesi Fakat Erkek ufak basit ilk bakışta anlaşılmayan detay şeyleri algılamaz algılasada önemli görmez. Yani önemli ve belirgin detaylara odaklanır gerisi teferruattır. Bunu kasten yapmaz Zihin yapısı böyle işler Kadında farketmediği için trip atar darılır. Başka bir örnek vereyim Erkekle Kadın mağzaya gitmiş Şampuan alcaklar Kadın soruyor bunun şu özelliği var mı saçıma iyi gelirmi vs vs bi ton şey soruyor merak ediyor Erkek : Reis iyi köpürtüyor mu? tamam o zaman aldım gitti Veya Mobilya mağzasına gidiyorlar Kadın 3-4 saatte çıkıyor sebep Ya bu benim fincan takımına uymadı ayrıca deseni hoş değil Perdelerle uymadı vs Erkek : Kaç sene idare eder ne kadar bu bitti max 30 dk bitti 🤣🤣 Mesele ana konudur geri kalan gereksiz detaydır. Şimdi gamsız dedin ya değil aslında Kadının önem atfettiği duygusal durumlar erkek için önemsiz Adam ilişkide günaydın mesajı gibi şeylere odaklanmaz. Erkek için ilişki yolunda gidiyor mu şuna göre karar verilir Biz buluştuk onun yüzü gülüyor benimde gülüyor mutluyuz işte bitti gitti. Kadın dün gece iyi geceler demişti bu gün demedi biliyordum işte sevmiyor beni 🤣🤣🤣
- +1 yıl
Yani boşuna demiyorum bunların bilinmesi gerek Kadınlar gereksiz yere kendini üzüyor. Bilmeleri lazım ki Erkek düz otoban gibi zihne sahip detaylar gereksiz yani Erkeğin sevip sevmediğini Günaydın mesajı atıp atmamasından değil. İlişkiden memnun olup olmamasından anlarsın Buluşunca surat sirke satıyor Canı sıkkınsa (tabi arka planda kötü bir şey yaşamasından bahsetmiyorum) O zaman gerçekten endişe edilmeli. Diğer konuyu açıklayayım Cinsellik meselesini Muhabbet sarıyor bana göre Cinsellik yoksa meselesinde Erkekler için Cinsellik Kadınlar için İlgi Zaten iki tarafda eğer art niyetliyse bunlar üzerinden kandırır birbirini Erkek cinsellik yoksa bitirir Kadında ilgi yoksa Ama benim burada erkeğin başka kadına gitme olayı kadın cinsellik versede olur ANCAK bunu tasvip etmiyorum. Bu o adamın iç güdülerine hakim olamadığını gösterir Fakat duygusal bağı bulunan kadını seviyordur hala Diğerine arzusundan gidiyor sevdiği için değil Ama burdan şu çıkmaz E o zaman ben hiç cinsellik vermesemde bana bağlıysa sevecektir demek değil tabi Hiç cinsellik almazsa tabi bırakır Kadının hiç İlgi almadığında bırakması gibi
- +1 yıl
Kabul edemiyorumm)))
Günaydın mesajı atılmazsa bu kadının o gün tüm morelini bozar ve ilişkiyi sorgulamasına neden olur. Artık beni sevmiyor dedirtir. Güne başlar başlamaz onunla başlamalısın. Bir günaydın yazmak en fazla 1 dakika. Biz böyle düşünüyoruz. Yani ne olurki dikkat edilse birazcık..
Cinselik konusunda rahip gibi davranmaktan bahsetmiyorum. Bunu doğruda bulmuyorum. Seviyorsa kadında zaten arzular erkeği ve yaşamak ister. Ama erkek tamamen istediği gibi cinselliği yaşamazsa yine gidiyor. İşte burada aşktan bahsedemeyiz. - +1 yıl
İşte çünkü kadın zihin yapısıyla erkeği düşünüyorsun Sorunda bundan kaynaklanıyor Eşitlik mentalitesi derken buna vurgu yaptım :D Sen zannediyormusun günaydın mesajı atalar aşkından bunu yapıyor. Atiimde sussun yoksa başımın etini yiyecek diye yapıyor :D Bütün bu ilgi alaka çiçek böcek bunları yapıp aldatan yok mu burada ki dert yanan kızları gördüğümüze göre baya var. İşte çok ilgiliydi terk etti felan diyorlar. Mesele bunlar dğeil çünkü daha derinleştirelim Aslında sizin bu beklentileriniz Kadınların yaptığı şeyler Kadınlar gerçekten sevip ilgilendikleri zaman bu kadar alakadar olur Erkekle yani Bu kadının sevme tarzıdır Zihin setidir. Ama ben ve o aynıyız mentalitesinden yola çıkarak Günaydın mesajı atmadı demek ki sevmiyor yanılgısına varabiliyor. Yersiz endişeye kapılıyor. Demin iki farklı zihin yapısına atıfda bulundum. Açıkca örneklerdende görüldüğü üzere birisi hep meselenin ana unsuruna odaklanmış Diğeri parçları şekilde detaylara ve pek çok yönüne bakıyor. İlişkilerde de böyle Eğer öyle olmasa Kafayı yerdiniz Sen ÇOĞU erkeğin Günaydın mesajı 5 dk geç yazma vs vs gibi şeylere takıldığını bundan dolayı şikayet ettiğini gördün mü? çünkü niye Bak ana meseleye iki tarafda buluşunca mutlu ve memnun yüzler gülüyor muhabbet sarıyor Bu kadar. Yani farzetki atmadı bu artık sevmiyor gibi endişelenilmesi gereken bir durum değil Zira erkeğin ilişkide odaklandığı şey bu değil. Ama işte kavramak diyorum ya O zor işte Hatta ilk kez bu konuları ben açtığın için derin sorgulamalara girmiş olabilirsin.
- +1 yıl
Cinsellik konusunda Tamamen istediği gibi yaşasada gider Şayet iç güdülerine hakim olamıyorsa Bunuda biraz detaylandırmam gerek aslında Çok eşlilik nedir neden böyle bir İç güdüsel dürtüye sahip erkek Çünkü çağlar boyunca Erkek neslini devam ettirmek için çok fazla kadına ulaşmak ve olabildiğince çocuk sahip olmak zorunda kaldı.50 çocuğu varsa adamın doğal afetler savaşlar vahşi hayvan saldırıları açlık kıtlıkı gibi pek çok nedenden ötürü geriye 2-3 tane felan kalıyordu Oda anca nesil böyle devam etti Ve bu İÇ GÜDÜYE dönüştü evet çok zaman geçti doğru fakat hala o İlkel iç güdülerle yaşıyoruz. Erkeği eşi varken başka kadınlarla cinsellik yaşamaya iten bu Daha önce dediklerimi iyi hatırla Ne demiştim sevsin sevmesin sırf cinsellik için beraber olur. Sonra ne demiştim erkekte Ereksiyon direktir kadın gibi değil Dİrek ereksiyon olur. Acaba neden? tüm bunlar bu tezi doğruluyor. İşte bu gün bile bu yüzden sevgisiz cinselliği yaşamaya yatkın olan erkek yine aynı sebepden direk sertleşen erekte olan taraf erkek bir an önce olabildiğince kadından çocuk edinmeliyim İç güdüsünün hala bu gün yansıması bu Ama başa saralım Yanlış anlaşılmasın şunu demiyorum."O zaman bize karışmayacaksınız önümüze gelenle yatarız bu bizim hakkımız böyle bir dürtümüz var."Böyle bir dürtünün olması kimseye böyle bir hak vermez. Hiçbir kadın bunu kabul etmek zorunda değildir. Dürtülerine hakim olacaksın burada sadece şunu demek istiyorum Bu durumu yaşıyan kadın kendini kötü hissetmemeli şu anlamda artık beni terk etti beni sevmiyor ben değersiz biriyim Sorun bu değil Adamın duygusal bağı halen o kadındaysa onu hala seviyor demektir. Fakat güdülerinin peşinde koşuyor hakim olamıyor demektir. Ve kadın bunu kabul etmek zorunda değil
- +1 yıl
Böyle düşünmen çok normal Hayallerle yaşatılıyoruz gerçeklerle değil. Ama bu arada dediklerimden Erkek illa ki aldatacak gibi bir anlam çıkmasın kendine hakim olan var olamayan var bu olmayanlarla alakalı öncelikle Fakat bu gerçeği bilmekte fayda var. Gerçek diyorum çünkü gerçekler acıdır fakat acı oldukları için gerçektir. Sevdiğim bir söz var. Hoş olmayan gerçekleri görmezden gelmek ve reddetmek En bilindik insan davranışıdır. Zaten böyle olduğu için bize gerçekler değil hayeller satılır. Bu yüzden romantik filmler diziler bu sözde uzman bozuntuları gerçeği anlatmaz hayal satalar Çünkü Hayallerin alıcısı çoktur. Şimdi diyeceksin ki E peki ne var bunda herkes hayalperest olmaktan mutlu işte kim ister berbat gerçekliği Ne demişler günün sonunda hayallerle yaşayanı gerçekler m... ker diye şu an günümüzde olanda bu senin acı tecrübende bundan geldi. Ne kadar yüksekte uçarsan yere o kadar sert düşersin fakat gerçekci olsaydın meseleyi bilir önlemini alır adımlarını ona göre atardın ve ne olursa olsun çok az zarar görürdün Açayım biraz.
- +1 yıl
Bu gün iyi çocuk efendi erkek dedikerimiz neden bu kadar acı çekiyor. Onlara romantik diziler filmler bu ilişki uzmanı bozuntuları diyor ki Sürekli ilgi göster sürekli para harca seni reddetse bile 20 kere ısrar et dene merak etme seni sevicek Tam bir palavra örneği Kadın saygı duymadığı bir erkeği asla sevmez. Kadının gerçekten sevgisini Ne parayla nede boş iltifatlarla satın alamazsın önemli olan gerçek arzudur onu uyandırmaktır. Fakat sen sünepe gibi aşkım cicim diyen bir zavallıysan saygı duymaz duymadığı içinde sevemez. Ama bizim zavallı efendi çocuğumuz hayallerle yaşar Sadece kendini kullandırır günün sonunda tekmeyi yer. Peki kadınlar için durum nasıl mesela Palavraları dizelim Seni seven her halinle sever istersen 100 kilo ol Kimse için değişme karakterin leş gibide olabilir felan 50 yaşında da olsan 20 yaşında gibi çekicisin ve şimdide yeni plavra bu gün konuştuğumuz konu 😂 Peki ya öyleyse bunlar doğruysa neden her geçen sene kadınlarda antideprasan gibi ilaçların kullanımı artıyor. Neden sürekli yanlızlık ve mutsuzluk oranı artıyor. NEden sürekli ilişkileri mahfoluyor."Feministler : ÇÜNKÜ ERKEKLER ŞEREFS, İZ"🤣🤣 öyle mi mesele bu kadar basit mi Cidden Sencede bu Kolaya kaçmak değil mi? Rüyadan uyanmak gerek gerçeği kabul etmek gerek Asıl mutluluk ve başarı Gerçeği kabul edip kurallarına göre yaşamaktır.
- +1 yıl
Evet buna katılıyorum. Saygı duymadığımız erkeğe hayran olamayız, sevemeyiz. En azından benim için öyle. İlk önce erkeğin imajı gözümde çok büyük olacak. Kaba olmayacak ama böyle nasıl derler.. Burnu düşse yerden almayacak. Umursamaz olacak. Ama ne zaman konuştursam efendiliyini koruyacak. Umursamazlıkta belirli durumlarda olacak her zaman değil. Mesela kadın terk ettiği zaman.. Sanki hiç hahatında olmamış gibi davranacak, peşinden koşmayacak. Ama ilk başlarda mutlaka erkek tatlı ısrarcı olmalı. Elde etmeye çalışmalı. Doğada bile erkek dişiyi etkilemeye çalışıyor. Ama günümüzde dengeler değişti. Erkekler naz yapar oldu. Biraz yüz vermeyince kızdan beter kendini naza çeker oldu. Kızda kendini geri çekiyor, ilişki egonun kurbanı oluyor. Neyse erkeklerden çok irite oldum. Bu saatten sonra hedef kitlem artık lezbiyenler😂😂
- +1 yıl
Ters çünkü sosyaL koşullandırmalar bu noktaya getirdi. Bakma bende aynı kafadayım Öncelikle söyleyeyim. Lafım aslında kadınlara değil Bu kafa bozan beyin yıkayan sisteme Kimseyle beraber olmak istemiyorum artık nefret ettim. Burayada meraktan araştırma ve gözlem için giriyorum zaten Mesele çekicilikse etkilemekse hepsi var. Bu güne kadar kimseye açılmış mesaj atmış değilim Hiç gerek kalmadı Bedavadan ilgi alan taraf bendim hep Fakat günün sonunda şunu demeden alamıyorum kendimi Ne için gerçekten ne için Modern dünyanın bana sunduğu kadın bu mu şimdi Ben bunun için mi uğraşacağım Kırmızı bayraklarla dolu resmen Çoğu vasıfsız olduğu halde kendine hayran abaza erkeklerde buna ayrıca sebep zaten her hangi bir konuda ne bir hünerleri nede bir hamaratlıkları var. Sahip oldukları tek şey dış görünüşleri Yani YÜksek değer çekici bir erkeksen bunlar çok gözüne batar. He ama abazasındır yüzüne bakılmayan bir erkek olmuşsundur. Tüm bu rezaleti görmezden gelirsin yeter ki birisi olsun mantığıyla Ama işte Öyle olmadığında kadınların kusurlarla dolu olduğunu görüyorsun. Bezdim bıktım artık uğraşmaktan Dedim bekarlık harbi sultanlıkmış takıl ne güzel işte Bu düzen değişmeden kafa bulanıklığı beyin yıkama etkisi kalkmadan Değer ve Vakit harcamaya değicek kadın yok görünüyor.
- +1 yıl
Eşitlik bu isyan ettiklerinizin neresinde tam olarak? Erkeklerin kadınlara ilgi duyması cinsel açlıktan kaynaklıdır. Bunu en yakışıklısı da yapar, en tipsizide. Ayrıca görüntünün şahsen benim için değeri sıfırdır. Bence bir erkek muhteşem görünümdeyse, ancak ergen kızları etkilemeyi başarır. Bir erkeği çekici kılan şeyler onun karakteridir, ağır başlılığıdır, saygınlığıdır, kibarlığıdır, efendiliyidir, adamlığıdır. Bundan sonra da belli bir düzeninin oluşudur. Olgun kadınlar erkekte bunlara bakar. Daha hayattan bir anlayışı olmayanlarda bir tek tipe bakar.
Şahsen aşırı yakışıklı erkek tanıdım, yani nasıl desem.. Resmen midem bulandı. İnsan bu kadar mı saçma olur.. Bu kadar akılsız olur.. Bu kadar mı gereksiz olur.. Bu kadar hovarda olur.. Bu kadar mı çapkın, her çiçekten bir bal alma peşinde olur.. Sayesinde erkeklere olan bakış açım çok değişti benim😄 - +1 yıl
O konuyu zaten bol bol örneklerle açıkladım Uzun uzun anlatmak istemiyorum O kısmı bende biliyorum ortada yarım akıllı sırf tipden kazanan hiçbir konuda kendine yatırım yapmamış erkeklerde var. Onlar yine tipden bir yol bulurlar ama farketmez Bende Tipden fazlasıda var. Lakin bu sefer sen kabul edemiyorsun seçici oluyorsun diyorsun Değecek kadın yok kafalar çorba olmuş resmen bulanık Ya böyle devam edicem tek tabanca ya da belki aarkadaşlarım gibi yabancı ülkeden birini bulcam Onlar hallerinden çok memnunlar. Anlaşılan o ki beyin Yıkaması henüz oralara ulaşmamış Hmmm. belkide denemeliyim.
- Yeme & İçme konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılBunlar ilişki içerisinde olacak şeyler daha sizin varlığınızdan haberi olmayan, sizi çekici bulmayan adama tencere kazan kaynatsanız da fayda etmez.
20 Yorumla Bunlar ilişki içerisinde olacak şeyler daha sizin varlığınızdan haberi olmayan, sizi çekici bulmayan adama tencere kazan kaynatsanız da fayda etmez.
00 Yorumla
+1 yılEtkilemek için yapacaksan yapma, içinden geliyorsa yap götür, doğal ol, belki o zaman seni daha çok sever👍🏻
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 10,8b cevap paylaştı.
+1 yılEtkilemek için bence yemek kullanılmaz ya. İçinden geliyorsa yap tabi
20 Yorumla
+1 yılEtkisi büyük bence yemek yapan kadın bir adım öndedir tek yaşayan biri olarak bunu tattım ve gayet mutlu. oldum ev yemeği başkadır
00 YorumlaAferin sana seni akıllı böyle anaç hareketler hoş değil cepte görür seni boş ver ne yerse yesin anaç değil dişil özelliklerinle etkileceksin.
00 Yorumla
+1 yılErkeğin kalbine giden yol midesinden geçer bide en sevdiği yemeyi yaparsan cok hoşuna gideceğine eminim :)
00 Yorumla
+1 yılDüzgün erkekler cicili bicili kızları sevebilir fakat öyle bir lütüf ya da hizmet ya da düşünceyi asla gözaltı etmez çok değerli davranış.
00 Yorumla
+1 yıl4 yıllık sevgilim tanışmamdan bir gün sonra tiramisu yapmıştı bana. Bir erkeğe sözsüz seni seviyorum deme yöntemi yemektir tatlıdır.
00 Yorumla
+1 yılYemek yapman bir etki yaratmaz sadece hoşuna gider. Ve sevdiği yemek olması şart ya adam hiç sevmiyorsa o yemeği o zamanda ters teper.
00 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 4b cevap paylaştı.
+1 yılEtkilenebilir ama hoşlanır yaptığın davranıştan sadece. Öyle büyük bir aşk olmaz ama ona yakınlaşmak için iyi taktik.
00 Yorumla
+1 yılyemek yapıp götürme ağzına tükür ozaman kıymetli olursun.
14 Yorumla- +1 yıl
- +1 yıl
- Yeme & İçme konusunda 785 cevap paylaştı.
+1 yılAcayip etkilenir. Hele boğa burcuysa ben gibi.
10 Yorumla
+1 yılSanki taktik yapar gibi böyle düşünerek yapman kotu icinden gelmesi önemli
10 Yorumla
+1 yılO sana yemek yapsın getirsin sen niye ona hizmet ediyorsun şu ataerkil zihniyetten kurtulun
10 YorumlaEmin ol, canım biri degilse senin ona kapagi atmsk istedigini düsünüp, senden uzaklasabilir
00 YorumlaHayır bı etkisi olmaz bu zaten yapman veya bilmen gereken bir şey
00 Yorumla
+1 yılYemek götürür iken içine şap at ne olur ne olmaz 😃
00 YorumlaElbette hamarat olduğunuda görmüş olur aksini söyleyenleri sallama
00 Yorumla
+1 yılErkeğine göre değişir bana yapılsa hoşuma giderdi
00 YorumlaYeme & İçme konusunda 2,2b cevap paylaştı. Kişiden kişiye değişir ama bence ince tatlı bi düşünce…
00 Yorumla
+1 yılBana bir kız bu şekilde yemek getirse nikahı basardım direk
00 Yorumla
+1 yılYap ama ona da onun için yaptığını söyle bilsin yani
00 YorumlaYeme & İçme konusunda 508 cevap paylaştı. Yap kız tabi iyi olur, erkeğin kalbine giden yol midesinden geçer 😌
00 YorumlaEğer çocuk seni seviyorsa bu tek basina yeterli olacaktır.
00 Yorumla
+1 yılSevgiliye olsa tamam da birini etkilemek için abartılı bir durum ve bence saçma.
00 Yorumla
+1 yılYemek yapıp evinemi götüreceksin kesin etkilenir merak etme 🤣🤣🤣
00 YorumlaErkekler hersey itibar edebilirler en onemlisi de yemek. Aksi fesatliga girer. Saygilar.
00 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 319 cevap paylaştı.
+1 yılYemekle olsa o iş aşçılar dünyanın en mutlu insanları olur. Saçmalama bence 👍
00 Yorumla
+1 yılGötür çocuk açtır şimdi tavuk but falan yap fırında
00 YorumlaOlabilir ama etkilenirmi bilmiyorum.
00 Yorumla
+1 yılBoyle seyler bana cok avam geliyo ya bilemedim. Ne yapcaksin yemek olarak belki fikrim degisir?
00 Yorumlakız olan ben bile etkilenirim ne dion WPWPWPLWLSKD yemeklere bayılırım
00 Yorumla
+1 yılEtkilenir tabi, erkeğin kalbi midesinde atar aşko 🤣
00 Yorumla
+1 yılBu şekilde zor ya. Anne gözüyle baktırma kendine. Başka bir şey bul
00 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 3,5b cevap paylaştı.
+1 yılErkekler asla oyle dusunmez. Oyle yok bilmem ne yaptim vefa bilmem ne oyle tiri viri seylere takilmaz erkekler.
00 Yorumla Yeme & İçme konusunda 366 cevap paylaştı. sana bir gerçekten söz edeyim sen akşama kadar yemek yapıp ellerinle yedirsen bile azıcık memelerinin ucunu göstermen kadar etki etmez
10 Yorumlaevet tabiki etkilenir hemende sevebilir seni
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKişiden kişiye değişir yalnız erkeğin maskülen duygularına dokunur ilk defa yapıyorsan hoşuna gideceğini düşünüyorum
00 Yorumla
+1 yılEtki yaratmak için bu tür şeylere gerek yok zamanla seni sevecek insanın sen hiçbir şey yapmadan da sana aşık olabileceğini anlayacaksın. Bir çiçeğe su veren ona bakan onun ona biseyler vermesi için değildir sevdiği içindir.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılüstüne düşüp bı yerlerini kaldırma yapma boş ver 🙂
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılsevgilime biz cıkmaya baslamadan önce bir kız kek yapıp vermis pek de etkili olamamıs ama
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılKıymet bilen, seni seven biriyse evet yoksa hiçbir tesiri olmaz.
00 YorumlaHic bir etki yapmaz aksine uzaklastirirsin.
Sonucta annesi degilsin.
Yemek yerine guzel bir tatli cesidi yaparak kahve icmeye geldim kahveler senden diyebilirsin.00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBenim cok hoşuma giderdi. Bana yemek yapsana.
00 Yorumla
+1 yılVay böyle bir dusunce ilk defa gördüm helal olsun ama kiymet bilip degerini anlayabilmekde marifet 😮🙏
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılGeçen bir kız yapmış bir hevesle mutlulukla. Çocuk anneminki gibi olmamış deyip bir çatal alıp yüzünü buruşturmuş. Karaktersizlere yaranılmaz.
00 Yorumla
+1 yılBiraz riskli bir sey. Misal bana cok guzel bir pizza yapsa ve " senin icin" tarzinda seyler soylese ister istemez yuzum kizarir:D
00 Yorumla
+1 yılÇin ve Fransız dizilerin ya da filmlerinden bu çok ğopüubir durum ve etki yaratıyor ama Türkiye'de bir erkekte bu etki yaratır mı bilemiyorum 😄
00 Yorumla
+1 yılBi etki yaratamazsin. Yaz dizilerini cok izlemeyin. Normal hayatta av olursan kiymetli olursun. O senin icin biseyler yapmali yani.
00 YorumlaErkekler böyle küçük jestleri çok sever. Kim ne derse desin erkeklerin çoğu marifetli kadından çok etkilenir.
00 Yorumla
+1 yılAkrabalarını uzaklaştırabilirsen senden etkilenir 😂😂😂 akraba her türlü zarardır
00 Yorumla
+1 yılBence hayır öyle şey yapma pişman olursun belki beni anlamickasĵn ama çok değer verince afedersin g*tö kalkıyor
00 Yorumla- Devamını Gör (115)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer