Ama çok tatlı yiyor benim minnak oğlum, kıyamam kii..🤭😄😍

Ama çok tatlı yiyor benim minnak oğlum, kıyamam kii..🤭😄😍

Çocuklar her zaman hoş görülür ve onlara yakışır.
Bir yetişkin açıkçası yakıştıramam. Düşünsene karşında biri sakızı şişirip şişirip patlatıyor caka cak diye geviş getirerek çiğniyor.
En nefret ettiğim davranışlardan biri. Liseden beri nefret geldi bana. Neredeyse 30 sene az mı 😂😂
Cevap
10Cevap
Hayır yarısını alır bende seni eşlik ederim gadası
Cümleyi klavye bozmuş benim haberim yok 🤣
Eğer sevdiğim birisi ise tabi ki de tepki göstermem. ama eğer hoşlanmadığım birisi ise rahatsız olurdum :)
İşte ben de öyle bu kadar mı tatlı olunur🤭😄
Bir anne için çocuk her şeydir ablam :D ☺️
Evet canım 🤭☺️
Yanında ekstra ağız şaplatması yoksa tepki göstermem. Sadece havuç kıtırdamasına katlanabilirim😄
Miniklerde çok tatlı olur tabii🤭Ama büyüklerde eğer bir de aileden biriyse pek tahammül edemem sanırım.
🙈
Cocuk olursa ya da arkadasim olursa tamamda tanimadigim biri yaparsa kardesim ne yapiyorsun derim
Evet çünkü dişlerim zirkonyum artık kıtır kıtır yiyemiyorum. Bu beni üzer.
gösteririm yanimda insanlar nefes alsa tahamül edemiyorum
Tanıdık ve samimiysem çok güzel laflar ederim.. Değilse tepki vermem..
Ağız şapırdatılmadığı sürece hiç sorun değil
Benim annem eşşek gibi yeme şunu der 🤭
yok bir parça da ben isterim beraber kıtır kıtır daha güzel olur :))
Yok gostermem izler dururum ☺️
Afiyet olsun derim : ))
Sinirimi bozar. Kalbini kırarım.
Bende bir tane alır yerdum
Bir havuç da ben yerim ya :D
Yan yan bakabılırım ona
Hiç tepki göstermem
Rahatsız olmam
Duymazdan gelirim 😄
Yesin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?