Annelerimizden öğrendiğimiz bir şeydir. Salatalıkları soyduktan sonra kabuklarını yüzünüze koyar mısınız? Birçok faydası olduğu söyleniyor. 


Hayır doğal ürünlerden sadece Aloevera jeli kullanıyorum. Saksıda 5 aloeveram var biri büyüdü kesip içindeki jeli aldım bile. Derin dondurucuda da hala zulalarım bitmedi :D
Ben keser kesmez kullanıyorum kaç saat bekletcez yüzümüzde
Cevap
6Cevap
niye kabuğunu kızzzz. salatalığın kendisini yaprak gibi keserek yapıştırırım yüzüme de, kabuk ilk defa duuyuyom şu an
Annem çok yapar kahvaltıda hem salatalik soyar kabuklarinıda göz altlarina yapıstirir hep gülerdim demekki her anne yaparmış böyle
Bir çok şey denedim yüzüme fakat en zahmetsiz olan salatalığı hiç denemedim.
Arındırıcı bir özelliği olduğunu biliyorum çok zaman kullandim
Tamam ama organik salata olması şart, çoğu bilirsin ki sera mahsulü, bence bu yüzden denemeyin
Yok sabunu var bende resmen hıyar gibi kokuyorum ama salatalığı yüzümü sürmüşlüğüm yok
Evet arada kullanırım cildime iyi geliyor.. Lekeler ve kırışıklıklar içinde düzenli kullanımda güzel sonuçlar veriyor.
denedim bir defa :D
Hayır ben yemeyi severim
Salataligi bütünken neye kullaniyorsun 😏
Hiç denemedim
Boş soru
hayır sürmüyorum..
Hayır...
Hayır sürmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?