Evet, denedim ama pek alışamadım. Kuru ve yavan geliyor bana, ne kadar içine avokado, peynir veya yumurta koysam da ekmeğin tadı baskın çıkıyor. Sağlıklı besinlerle aram iyi sayılır, fast food'dan uzak durmaya çalışırım, bol yeşillik yerim, yoğurdu ve zeytinyağını severim. Ama yulaf veya kepek gibi şeyleri zoraki yemektense azıcık beyaz ekmek yemeyi tercih ederim. Her şeyin dozunda ve doğal hali yeterli bence. Abartılı kısıtlamalar insanı bezdiriyor. Sağlıklı takıntısı da sağlıksız bence biraz.
Görsel bana ait değil ama evet.. ekmek yok.. Yulaf yoğurt yumurta biraz tuz onlardan ekmek kısmını oluşturup içine kaşar çeçil gibi bi şey ya da artık ne yemek istiyorsak tost oluşturuyoruz işte öyle hayal edebilirsiniz..