Her mutfakta olduğu gibi, Uzak Doğu mutfağına da kendi kültürleri yansımış. İnsan bir merak etmiyor değil..

Her mutfakta olduğu gibi, Uzak Doğu mutfağına da kendi kültürleri yansımış. İnsan bir merak etmiyor değil..

Bir yemek değil o kadar çok yemek var ki merak ettiğim off acıktırıyor beni bu yemekler. Ahtapotlu olan tüm yemekleri merak ediyorum çoğunu denedim hatta evde kendim kimbap yapardım eskiden ama bana daha dehşet yemekler lazım allahım sana geliyorummm
Evet çok var tabi ki de.. mesela sushi yemedim hayatımda hiç ilk önce bunu merak ediyorum bir de şu yemekleri yemek isterdim
Sushi
Ramen
Tempura
Sashimi
Udon
Yakitori
Okonomiyaki
Tonkatsu
Sukiyaki
Miso çorbası
Yakiniku
Nabe
Gyoza
Soba
Donburi
Teriyaki
Chawanmushi
Ebi Furai
Takoyaki
Onigiri
Shabu-Shabu
Oden
Korokke
Tsukemono
Taiyaki
Kaiseki
Kushikatsu
Chirashizushi
Nigiri
Hōtō
Uzak Doğu mutfağına ilgim ve merakım çok fazla var. Ben en çok Kore ve Japon mutfağını seviyorum ve ilgi duyuyorum. En sevdiğim Kore yemekleri gimbap, kimchi, Korean corn dog, mandu gibi yemekleri çok seviyorum onun dışındaki yemekleri de içecekleri de oldukça lezzetli ve tavsiye ederim.
Uzak doğu yemeklerinin hepsini merak ediyorum çünkü inanılmaz bir iştahla yiyorlar ama ben tadında fosssssss diye bir ses çıkıyor ahsjs. Bizim yemeklerimizi yeseler nasıl bir iştah sergileyecekler cidden çok merak ediyorum
Cevap
29Cevap
Uzakdoğu yemeklerine değil de İspanyol mutfağına merakım var.
İspanyol pilavı (arroz) olan paellayı çok merak ediyorum. Karides, kalamalar ve midye konur içine.

Kore'nin çoğu yemeğini yedim sevmiyorum Kore mutfağını
Ama Japonlardan daha denemedik çok şey var. Genel olarak Japon mutfağı diyeyim tek tek yazması uzun ddjdh
Uzak doğu mutfağını seviyorum kendimi zorlucak biseyler seçerdim zehirli bir balık var asitle pisirorlar onu denemek isterdim
Ben bizim doğum mutfağının yemeklerini bile sevmiyorum ki uzak doğunun ne yapayım
@Fesli Cevabımı beğendiniz için teşekkür ederim
😆😆
Suşi ve nooddle. Gerçek nooddle. Soya soslu.
Bu solucan gibi şeyleri pek bir iştahlı yiyorlar
Ddakbokki'yi merak ediyorum bide kimchi ve mochi.
Kobe etini merak ediyorum
Bir de balon balığından tadin yaptiklari yemegi
Hayır tabiki onların yemeklerini merak etmiyorum igrenç kedi köpek yiyorlar
Yok ya. Kendi yemek kültürümüzün dışına çıkmaya niyetim yok
ben oralarda projeler yaptım hiç de merak etmem. bana uygun değil.
hayır bazılarını denedim zaten sushi hariç börekleri ve cipsimsi şeylerini vs
sushi hariç demişim sushi de dahil olcak
Merak ettiğim her şeyi denedim, Kore yemeklerine ilgim var ve hepsine ayrı bayıldım.👌
yiyceğim max şey tavuklu noodle onu da sevmemistim ama belki yerle ilgilidir
Merak ettiğim bir sürü yemek var hangisini desem ama doğu mutfağı değil türk mutfağı
Nüfusu bu kadar kalabalık olup, yemek kültürü bu kadar rezil olan başka bir kıta daha yok
o nüfusu doyurmak için saçma sapan seyler yiyolar zaten
evet ama bahsettğim şey mesela kore kültüründe normalde domuz eti yemek yok japonya kore savaşında aç kalınca yemişler sonra kültürlerine girmis ve simdi en zengin elit kısım bile yiyor
Sanırım sadece küçük ekmek var ya adını unuttum o 😄
Amerika’ya ilk geldiğim yıllarda Koreli ev arkadaşım vardı. Harika yemekler yapar ve bize de tattırırdı bir çoğunu denedim ve ciddi lezzetliler
cidden adamların mutfagı cok iyi. plav üstü biber kızartması nefis :)
Sushi var sayılıyor mu😂
Çoğu ağız tadımıza çok uzak yemekler. Noodle hariç beğendiğim pek bir şey yok o mutfakta ama denenir yine de
Uzak Doğu yemeklerine merakım hiç olmadı teşekkür ederim
merak ettiğiim bir şey yok
Hiç merak etmiyorum
taş yenir uzak doğu yenmez
Akrep ve tarantula tadı dermişim 🤣
Suşhi ama korkuyorum😂
California rol
Tteokbokki yumurtasız denemek isterim
Severim değişik lezzetler
Mesela şu Ramen ı hâlâ merak ediyorum.
Enoki mantarı
Hayır, yok. Uzak Doğu mutfağı hiç bana göre değil.
Onigiri merak ediyorum
Her yemeğini denemek istiyorum :D
Pek ilgimi çekmiyor bizim lezzetlerimiz güzel gayet
Yok Türk mutfağını seviyorum
deniz mahsulleri sadece
Ben hiç merak etmiyorum sahsen
Naan hint ekmeği çok merak ediyorum
Naan kelimesi sanırım Farsça'dan girmiş Hintçe'ye. Nân Farsça'da ekmek demektir. Nankör kelimesi de oradan gelir. Nân: ekmek, kör: görmeyen. :)
Tteokbokki var ya.
Squid Game izlemişsin sen. :D
Squid Game'de adam kızına bu yemeği yediriyordu. Bunu ise fakir olduğu için yaptığından bahsediyordu. Fakir yemeği olarak geçiyormuş Kore'de.
Mümkünse uzak dursun
Pekin ördeği xd
Yok etmiyorum🤢🤮
Pekin Ördeği
sushi var
Böcek dolmasını merak ediyorum
Suşi
Sushi
Pek yok
Suşi
Ramen
Ahtapot ve edamame
korede canlı ahtopot
Bir kaç yemek denedim tadı tuzu yoktu
yılan kanı
varr
yok.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?