
Selamlar... Bir gün olacak, deneyeceğim güzel noodle minnoşları. 😄

Selamlar... Bir gün olacak, deneyeceğim güzel noodle minnoşları. 😄
Kore mutfağı pirinç ve et ağırlıklı olmasının yanında etle beraber sebzeyi de tüketmeyi seviyorlar Tabii ki onların kullandığı etler farklı olduğu için bir restoranda gidip yeme isteği hiçbir zaman olmadı fakat et ve sebzenin bir arada kullanılması dikkatimi çekiyor Bir de turşusu benim ilgimi çekti acaba tadı nasıl diye merak ediyorum
En büyük fobim yanlışlıkla bir asya ülkesine düşmek, düşündükçe midem kalkıyor ben orada açlıktan ölürüm. Allah düşürmesin🙏heleki Tayland. Mesela orada et olarak domuz tüketiliyor ve bizim kırmızı et gibi tercih ediliyor. Mesela domuz pastırmasi domuz ipi domuz bonfilesi, yani biz burada inek koyun keçi tavuk yerken, adamlar geleneksel olarak domuz yiyorlar. Tabi toprakta hareket eden uçan kaçan zıplayan herşeyi yiyorlar yani farklı yemekleri olsa bile insan bunu düşündükçe kısır döngüye giriyor 🤦
Görseldeki ilgimi çekti. Canım da çekti. Sanırım gözüme hoş gelen her şeyi denerim. 😂
Evet uzak doğru yemekleri ilgimi çekiyor kanks, genelde sushi gibi yiyecekleri seviyorum ya da özellikle asya kültürü yemeklerini, ama hepsi değil tabi ki yani sevmediklerim de vardır ama pek deneme şansım olmadı..
Teşekkürler canım kankam :)
Rica ederim kankam. 😌
Cevap
33Cevap
Birçoğu ilgim dışı kalıyor maalesef öyle bol balıklı soslar kullanıyorlar ki daha yemeden koklamadsn kendimi balık halinde hissediyorum😝
Biraz merakım var. Özellikle suşi denemek istiyorum. Haftaya kısmet olursa denemeye gidicem, bu tarz soru sormayı düşünüyordum o gün sana kısmetmiş😅
Fazlasıyla ilgimi çekiyor ama yaşadığım yerdeki uzak doğu mutfağına ait restoranlar aşırı pahalı, bir gün mutlaka gitmek istiyorum. Değer gibime geliyor 😍
Evettt uzak doğu çok ilgimi çekiyor yemekleri de aynı şekilde beni baharda sakura ağaçlarını görebilmem için japonyaya postalayın lütfen 😂
Japonya, güney kore ikilisine gitmezsem içimde kalır.
Bambaşka kültürleri var adamların. Animelerde gördüğüm o kadar farklı yemekleri vs var ki
Kesinlikle ilgimi çekiyor gidip denemek lazım
Suşiyi çok merak ediyordum ve yedim ama beğendim ve kendi kendime ulan bu muydu milletin övdüğü popüler olan yemek dedim... Bilmiyorum belkide sipariş verdiğim yer kötü yapmıştı
Guzel ulkemin 7 ayri bolgesindeki yemekler varken cok uzaklara gitmeye gerenk yok bence. Rus yemeklerini pek begenmemistim 10 kadar yemistim
Adamlar aç , toprakları verimsiz ve ne varsa yiyorlar. Bu durumda iyi bir mutfak değil.
Bazıları çekebilir ama türk yemekleri bir başka be 😋🇹🇷 bizler teknoloji konusunda çok gerideyiz ama yemek konusunda çok başarılı milletiz 😅
Tabii ki de çekiyor 🤭
Şu an her yerde satılan noodleler bile onların eseri oraya gidip ordan tatsak birde kim bilir ne güzelliktedir.
Uzak Doğu derken bizim için en uzak Doğu Kars 😂😂😂
Ramen yemek istiyorum, yakiniku muydu neydi onlar hoşums gidiyor 😅😂😂
Kore mutfağindan bir kaç şey denemişliğim var 😀
Ben de şöyle iyi bir sushi denemek istiyorum. Daha önce yedim zaten ama bu ara canım istiyor yani
Aslında tatmadığım yeni olan her lezzet dikkatimi geçiyor
Evet sushi, onların kendi tarzlarıyla hazırladıkları noodle onigiri dango denemek istiyorum 🍡🍣🍜
Şuşi yi merak ediyorum 😂 yiyenler yorum yazabilir mi
Guzel görünen her yemeğe tamam derim uzak yakın farketmez 😂
Noodle 🍜 haricinde hiç biri ilgimi çekmiyor. Hatta noodle dan bile soğudum.
Yemekleriyle ilgimi çekecek tek uzak doğu Kars, oradan daha uzak doğuyla ilgilenmiyorum. :D
Çin 🇨🇳 Japonya yemekleri gibi mi yok kalsın biz etçiyiz kan 🩸 kokusunu da çok severiz
Hiçbiri. Aspavaya gider kebap yerim bunlar ne ya usıcsks
İlgimi çeken güzel yemekleri yok ki Noodle belki olabilir
Uzak doğuya ilgim var ama yemek konusunda değil.
Profil özetlemiş
evettt uzak doğu yemekleri çok çok güzell noodlelar özelliklee ama sushi yedim bi kaç beğenmedim ramen vsde çok iyi 😂😂
ttbookkide çok iyi tavsiye ederimm
Evet 3 kez taylanda gittim cok severim tayland hakkinda sorusu olan yazabilir yardimci olurum herkes gitmeli bence
walla asyalı sevgilim ya da eşim olsa türkiyeden bile giderim o kadar sempatim var onlara♥️🤗
Makarna haricinde Uzak Doğu mutfağına ait olan hiçbir yemek ilgimi çekmiyor.
Evet, bütün kültürlerin yemeklerini tatmayı isterdim
Evet çok lezzetli görünüyorlar vaktim olursa pişirip denemek isterdim
Cocuklugumdan beri japon cin mongol. mutfagindan yiyorum
Ever severim makarnası, sushi, sosunu
Türk mutfagi var iken hayir
İlgimi çekmiyor maalesef
Evet oldukça merak ediyorum.
Hiçbir şekilde bu yemekleri yiyemem
Tteokbokki degilmi :)
Yemekleri için Tayland çin kore gitmek istiyorum
Ben gelenekselden yanayım🤭🎀
Tercih ediyorum. Sevdiğim bir lezzet
Hiç çekmiyor, hatta midemi bulandırıyor
şimdiye kadar hiç çekeni olmadı.
Kesinlikle denemek istiyorum.
Ben Türk yemeklerine aşığım
hiç sevemedim nedense
Evet sürekli yediğim şeyler 🤎
Evet çok. Hem de evde de yaparım ara sıra 😃
Hayır hiç sevmiyorum.
Susi denedim de 😅
No no no 😅
Evet özellikle Kore yemekleri
Bayılıyorum ya :D bence çoksel şeyler var
Türk yemekleri varken yemişim uzak doğuyu
Kore mutfağı evet asyalı. Bolca et var çünkü 🤤
Kore yemeği mı dikkatinizi çekiyor?
Evet yeni kültürler denemeyi çok severim.
Ay yok korkarım ben 😱
Evet uzak doğu yemeklerini çok severim.
Kızları kadar çekmiyor.
Severek yerim hem sağlıklı hem seçenekleri çok.
Hiç ilgimi çekmiyor.
hayır hiç çekmiyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?